娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tomy lee 發表於 2005-12-15 08:33 PM

[轉貼] 芝士蛋糕(唔洗焗爐架!!!!)

芝士蛋糕(唔洗焗爐架!!!!)
a/f(R3i TJ;t8p x5p P8Q
bE$h.CM Br0x K 材料:"Jsbg#TQ

a5@Q*OBL mascarpone cheese  250克
&l5V L,Q` MH2G 淡忌廉                    125mL
] \$}:W9V/C-z-Z+yEaJ 蛋黃                       2隻!oU~/v1`h
蛋白                       2隻'dk8u$@V8v/L
幼砂糖                    50克 lXe2C["Z [J
魚膠粉                   3茶匙c\5P*P2f_m:|
熱水                      30mL
UA8[/m_K f7Pk 雲呢拿油                DD 約3滴~'B U#^b(w kY m
餅            乜餅都得    任意 S,X2h!XS8n D
(可可粉       任意) 可有可無  (即係朱古力粉)            DF:OARBm

]3F?#xg!B*A 做法:2HvS.a8i+ZF"`7V
a*p&X/L}
1.先個電動打蛋器 打忌廉至企身 >>有些突起既面即可   不要打太久
Gr|:q-J$FOF
`*l9X/D0s~6?0p2[ 2.蛋黃‧一半份量的砂糖‧cheese‧雲呢拿油‧用攪拌機攪勻#v$eWbgvo
_/H N3Z&j1F7~ A;d
3.魚膠粉加入熱水攪至溶解‧再倒進已攪拌既cheese
4YPer ?^}s
&p7AjNp 4.蛋白加入剩下既砂糖 用攪拌機打至企身<<即係結到漲既>>L9l"gsO;E

'mq$@W1dMfk 5.將攪好的芝士‧淡忌廉‧蛋白 攪拌
C'C0@+Ece
7I{}v/N9i 6.將餅壓碎
4D3o6SZ k ]T"L"|
"zI5g$Bz|W 7.攪好既野先 >普<滿底部  再>普<餅碎-uy];vtC}2|Sye
再>普<攪好既野 (鍾意既話>普<多幾層都得)Fua m2p-f8\i
W~.|7GX6WgR
( 將可可粉灑在面   (可唔落)
sE&qE'q|_ ~
3[M/}l2L;T,{;^ 9.最後放入上層冰格15分鐘即可

極樂 發表於 2005-12-15 09:45 PM

仲有無其他又易整又唔使焗爐架?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.