娛樂滿紛 26FUN's Archiver

thanatos 發表於 2005-12-16 11:56 AM

今年聖誕有咩特別地方好去呢

除jor disney 之外

hung414 發表於 2005-12-16 12:01 PM

many place la...
cXap(@ KBG Ocean Park la...ahhaaa
M_&v,s%?W/l8Mr BBQ la...."I!Mp[~)E
Hot potting la

張仔 發表於 2005-12-16 01:05 PM

緊係落中環玩下喇....溝下女.....F0cm y%{'z
不過今年christmas好似多左好多party.....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.