娛樂滿紛 26FUN's Archiver

機密 發表於 2005-12-16 08:02 PM

馬維騄,你升得太快啦!

馬維騄,你升得太快啦! 用自己平日高高在上的看法同說話來同d受壓迫的人說話,得咩?O$T;tp%W|-b0F
M3`9I)i"mi+w
------------------------------------------
f e2sw'P%_$p 13/12
){,PX)gu_ ,s7u%S"U"A E
警察公共關係科總警司馬維騄表示,示威者應反思今天的行動,香港市民是不能接受過激的示威行為;並強調,在香港進行示威抗議,必須以和平方式進行,否則會引起香港人反感。
Gp,rW6v)dC9^ 7?/E4i-M\7{u
     馬維騄傍晚在記者會上說,下午約有4,500名示威者,由維園遊行到灣仔鴻興道貨物起卸區;其後有人企圖推動數百磅重的木製物件,衝越警方防線,並意圖點火。由於部分人士以非和平方式衝擊警方防線,在多次勸喻無效後,警方採用最低及必要的武力,以免情況惡化。$}O^c!WOb
s[k2a-a!L
      馬維騄說,示威者的過激行為,香港市民是不能接受的;並強調,在香港進行示威抗議,必須以和平方式進行。    他認為,示威者應反思今天的行動,否則會引起香港人反感。n;U p!r\
$^2m/G:iL gU)s7}.f
---------------------------------------------------------------------------------
a,i/w m1U x*q"LB|n\ 14/12o/w@8Z a K!o
$A!](i,ns
馬維騄:不容暴力行為合理化
+oLU!d}2Z:U   #Uk3y TS*FS+E
最新進展:運輸署首席運輸主任蘇祐安、工業貿易署助理署長羅淑佩、香港部長級會議統籌辦事處總監王榮珍和警察公共關係課警司馬維騄,向傳媒匯報有關會議的事宜。
w+rx*DQ(}` m CUo 警察公共關係課總警司馬維騄指出,警方面對示威者時,已採取最低限度的武力、堅守防線,也絕不退讓;並重申,在適當時候採取行動,也不容忍暴力行為合理化。$s.r7]v$Sm l`em

9g)xp _? 馬維騄重申,警方面對示威者時,已表現高度克制,也反映了專業精神;而今天情況雖然混亂,但已堅守最後的防線,絕不退讓,令示威者不得要領,知難而退。$|1n6Hp2Y%xk[O
馬維騄說,市民認為警方不應忍讓;並指出,至今仍沒有拘捕任何人並不代表警方不採取行動,並會跟據情況,作出適當行動。
/y Y~ p7c ----------------------------------------------------------------Hq"tIve$Bz
到今日,說話明顯軟化。  知道自已的說話反而刺激人地做得激d啦咩。

靚女獵人 發表於 2005-12-16 09:25 PM

"令示威者不得要領,知難而退"'}y`6R'd
"h)lh a@
人地如果有心玩野,香港警察一早p哂k啦
l,U zo3nI6@ on9仔未夠班就唔好出黎吠

cwleung1988 發表於 2005-12-16 10:06 PM

[quote]Originally posted by [i]靚女獵人[/i] at 2005-12-16 09:25 PM:
p2G:E]^,_j%t Z "令示威者不得要領,知難而退"
9p F[;on+R^}
Ju Ky7V'rD? 人地如果有心玩野,香港警察一早p哂k啦
~Ox"cpH on9仔未夠班就唔好出黎吠 [/quote]xWm? o]!^
同野地如果警察玩野...示威者又可以做到d咩?
D/F%@p `} 你角度睇得太少啦...
3R7PXsq B;j
td1yK{'CtV m,~ e7I 我都不支持馬維騄的言論...但唔可以話佢在吠呀....

slwong3 發表於 2005-12-16 10:23 PM

I live in Toronto
]R$TU!JdfW}C in my point of view, when I watched the news on TV, I really think those Korean people are really aggressive....-h5`F N%lEH
I mean....they should know that they are in HK right now, not in Korea.....
5\8zxOrm\ even they're angry with the WTO, they shouldn't end up jumping into the sea....

YUEN_LOUIS 發表於 2005-12-16 11:04 PM

唔好忽視示威者,但都唔好睇小香港警察!

Juninho 發表於 2005-12-17 12:12 AM

我都覺得 馬生 發言好難頂,好多野講越多錯越多,
3c#P1kz l
#~6k2ClMy,tQ 佢叫示威者 反思 實在好R頭,家下D官個個變晒大人家長,平時叫香港人反思都算,家下對南韓人示威者又來這一套?如果有人真係韓文翻譯俾班人聽,香港官叫你地反思下自己言行,我諗班人都會好稀奇?呢種感覺就令我幾唔舒服,俗D講,咪下下扮大佬說教啦。到南韓大學生 搵你好好討論 叫你齊齊反思時 你就出醜當場喇。其實,以發言人身份,你講完對事件遺憾,失望就已經講完,無啦啦叫人「反思」就真係畫蛇添joke。
6tI#{Y$@
(yaob;{.S 至於話 警方堅守防線一步也不退,市民又認為警方不應忍讓,我就覺得佢直情捉錯用神,究竟甚麼人還會將堅守防線一步不退等同於防暴的?家下又唔係打國土防衛戰?有進有退 其實有咩所謂,只要能防暴就能達標了。8F(m Ud@8^ B

9`4I3AVV6N 不過佢最正果句 你都無 Quote,話警方被搶盾牌好平常,呢句野聽新聞時真係聽到噴飯,我諗可以揀好多其他答案都會拎到分,不過佢竟然咁搞Gag,厲害,我個Friend夠絕,佢聽完就話:「如果個盾牌係 長毛 搶走,佢會唔會咁講呀。」哈,長毛或任何香港人嘛,監都有得你座呀我諗。

機密 發表於 2005-12-17 03:13 AM

[quote]Originally posted by [i]Juninho[/i] at 2005-12-17 00:12:3F R.d/U z!du1xc
話警方被搶盾牌好平常 [/quote]
Y%\D9Wr^h %z4g3wK vW
咪係!  預左被人搶架?:mad:

pigcat 發表於 2005-12-17 12:47 PM

真好笑
"S0` nsQ*p 唔係你想佢講咩V/H @ U%a|Zp M-{
你想佢講/q&b R1g^8y,r$[
「做得好呀!香港警察驚你有牙??南韓農民..?放馬過來!激d仲得呀!」
v_U"u/_Vs 唔通要佢咁講先滿意..??LQ6jV0F#`2va Q'^

*@,V x/]#l qs*x;X 凡事試下站係人地既立場1{`4GuclR"z`
佢唔係咁講可以點arXt%Y#{(X-a6[3?
通真係要我似我寫咁ar??u Q \)yF uo

8o;D2Kt4?MG6^Ps 果d農民境況係慘J9j!AC8C.p(c
我都好同情佢地
)zA2b:V4x,K U 明白佢地衝擊防線..等行為都係只係為左想人注意doe x c&DYp
但咁做唔代表佢地做得岩!*A _2P6N y f
情同理係要分開!
P)bE9TI2M 一個人父母比人殺左.iF Bg6?j/VS
唔等於佢去報仇就可以無罪!
(hPy f k^ 犯法係一回事h*oo-`h,l:T5bC K4I
酌情又係另一會事X^a1D j

a^/z[Th7v+wtO 而馬有佢o既既定立場
a u9hlS!p)Q 佢當然要話警方係要堅決阻止呢d暴力事情發生
H.||!q O/^%`y 如果佢唔咁講f6V ?5[4f9m)lQD
就又會有班人話佢軟弱Qcd-meW+|
9O!W8\7qev T
所以我覺得睇野唔好咁單向思維
}U)H];~lk8c.e 批評前..要諗下人地既立場...點解佢咁講
_*q0@N6w%{L gq!}BH-A_(n+S.{$U)}
(我都係議事論事...有咩得講得唔岩..唔好見怪^^")

lee1988 發表於 2005-12-17 02:52 PM

都唔知你地點諗野...?%q0P3_p&f] e7T
你地講到咁威...咁你地去同韓農隻過lor!!C.l&A oNi
易地而處..睇你地俾唔俾人搶到?~
+N(BO]%CQ 唔支持d高層..都支持下d前線丫...搞到下下都話人地錯...自己又o岩哂咩?!

機密 發表於 2005-12-17 04:24 PM

你兩個知唔知我做邊行架? 你又唔知點睇野既! 我只係話呢隻馬生唔識講野,刺激d農民! 我從來無話警察唔o岩! 你們真好有趣。:lol:

pigcat 發表於 2005-12-17 06:21 PM

冷靜H2F7Cu v
我只係針對睇法
"q2?1_!cT 同先生你做盛冇關係s.Dv%q HDK
我冇話你有話police唔岩
0`2s0jk0k9X5atS0H(J9r 我只係覺得先生你對呢件事既看不盡公允

機密 發表於 2005-12-17 08:48 PM

都話呢條馬生激起d農民情緒架啦。

靚女獵人 發表於 2005-12-17 10:43 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-17 04:24 PM:
e'V N3b5E]1Gd6P@ 你兩個知唔知我做邊行架? 你又唔知點睇野既! 我只係話呢隻馬生唔識講野,刺激d農民! 我從來無話警察唔o岩! 你們真好有趣。:lol: [/quote]
`/` M[$W&` 同意
xUrX#b x1sb 落場擋果個唔係佢v*{ [ Um:Y4wSl
但係至多嗲果個就係佢

Juninho 發表於 2005-12-18 12:04 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2005-12-17 12:47 PM:
.N/DU)yy\L-_f 真好笑
~#mIn ~UIW 唔係你想佢講咩
A$N$G,d6L a{T 你想佢講U] w g;n J+P
... [/quote]
jFD:oC"e$va :w\FLh
誰說  頂唔順 馬生,話馬生 說話笨拙等同認同 示威者使用暴力??6AsE3j)c's ?7K
你要作如是了解 也得有根有據。6InD5Ck'q,N-Z

d*T}&I'y+kN4t 「而馬有佢o既既定立場
m8m'r$u&O 佢當然要話警方係要堅決阻止呢d暴力事情發生」zv8u;wJ7E,b3d~6?i

&cf6}O3I/J};wt 我夠知,不過有佢既定立場 佢就唔會 講蠢野?? 唔係卦??'h4vt H#`-f;|%j
我話佢 講野 蠢 就等於 唔體諒 警方 更唔體諒 前線,唔係卦??F:]CbVH+t$t
Ks ~V4PD!t
至於想佢點講,正常人正常腦袋 講句 「 對於被搶盾牌,警方雖然明白示威者立場,但亦不容許這類事件再次發生,否則會點點點......」咁未必係最大體,但會係最大路,亦肯定比「被搶盾牌好平常」會好吧??
H9IKw(U:a
{N9y8N W!g5x V+p N 至於閣下舉的例:「做得好呀!香港警察驚你有牙??南韓農民..?放馬過來!激d仲得呀!」當然無人想佢會咁講,否則肯定聽到人跳樓。

pigcat 發表於 2005-12-18 12:17 AM

[quote]Originally posted by [i]Juninho[/i] at 2005-12-18 12:04 AM:
-Z6U~2l s O/w2f ^ DO-Ao$F

*e;l+d/R l 誰說  頂唔順 馬生,話馬生 說話... [/quote]
0Q\ruK}8M 頂唔順 馬生,話馬生 說話笨拙等同認同 示威者使用暴力??
4_O'L{3Vgf+]:z
o,{1v,X @a 我有認同過咩??
O5p:i;N4LW2X 你理解我既意思..也得有根有據...9aKn"t R h?g
------------------------------------------------------------------------------------- D7Y)M"@!o,R`ei
3e;`*G hEq_h
我夠知,不過有佢既定立場 佢就唔會 講蠢野?? 唔係卦??
NLm r5OrzdM&}
gc+SVAC%_ pZ 我係指佢有既定立場..,pxW E#U{g d,E
所以講既當然來來去去都係果d
!Di5y:{8C 你咁都可以曲解我既意思再亂加等號..唔係掛..?:Eh0sT,y.^ VJ

9c|9Q+? l ---------------------------------------------------------------------------------------.Pr N+h3}qL

y&qJQ,|.mM/X 我話佢 講野 蠢 就等於 唔體諒 警方 更唔體諒 前線,唔係卦??GR@]3w] d

E"I$I JD.zY2R 我又講過咩...0g'rU*t!y2F#K
你咁都作倒..唔係掛-_-?
_&t7q [a3T(Xs'i;i.E:~
g `E0gL!F;{ ------------------------------------------------------------------------------------------------
#}5y"^"?+XO)@G 至於想佢點講,正常人正常腦袋 講句 「 對於被搶盾牌,警方雖然明白示威者立場,但亦不容許這類事件再次發生,否則會點點點......」咁未必係最大體,但會係最大路,亦肯定比「被搶盾牌好平常」會好吧??
j U5K.L#^WT"}a#SU h;p9y_1f pZL o
係咁混亂既情況下比人搶真係好正常;L8{/]Z:l1]/Ct%R&\(Z
我倒想知你否則之後係咩.....
,julQ x:WmM&Xf 亂下誠諾..限制左自己之後既行動..
'V a0z5@#Mt)? q 咁講野未見得有幾高明wor:cool:

Juninho 發表於 2005-12-18 01:39 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2005-12-18 12:17 AM:
N&T^2UA%~7o
:i J"C'c yU u!o 頂唔順 馬生,話馬生 說話笨拙等同... [/quote]
o#UC)~X0FK
9]*_'eOs l6a K2`_ 5ZR Jps~M
「頂唔順 馬生,話馬生 說話笨拙等同認同 示威者使用暴力??
&eon7f,]^5V
d Ae5_)v^U4b 我有認同過咩??
yuVT7f}1be 你理解我既意思..也得有根有據...」2F4}Q(k5ey

X9s|DFAo.W0n\ 「果d農民境況係慘WA(Fwnh Vt6EH
我都好同情佢地8t:pNu-WYt rW:i
明白佢地衝擊防線..等行為都係只係為左想人注意g}[m L
但咁做唔代表佢地做得岩!
I'N,F'`P-f \#|h3K } 情同理係要分開!
:prO6o+MwKE'n 一個人父母比人殺左
$p0i9a#d} Z g%Y }h#t [i 唔等於佢去報仇就可以無罪!
4iPC4_o O\ R)w 犯法係一回事%Q8nF6cL2W~f^$F
酌情又係另一會事」
4sM-I.E,VD
/ZBrf4c N-Fc8} 呢段野你打o既,0`7c2P(k~.h}
如果閣下唔係以為別人認同反威者,我倒想知道 無啦啦打段咁野係有咩更深層意義??
#d%v `_*|!F %w)csL;Y#_Z@
fL f\ a }O&x/y-bk
「我係指佢有既定立場..j)pT7q/W:SA A$P
所以講既當然來來去去都係果d
yO2|{:L$U&c 你咁都可以曲解我既意思再亂加等號..唔係掛..?」
ZCx1Ca#V"a
%I [(u3Q4`1nbl L 來來去去 都係果D?果D即係邊D? 包括我認為不適宜的叫人反思?? 包括搶盾牌好平常?? 我諗做開公關的肯定話到俾你知一定唔止呢D,可以好唔止DD。+LD xjdtF
2`)H5]\-C4Z#w] _
「我話佢 講野 蠢 就等於 唔體諒 警方 更唔體諒 前線,唔係卦??
uD6P3h+C.Cv,Xc,f 我又講過咩...
*R#LRc` 你咁都作倒..唔係掛-_-?」"}z6E?N8[RC
9k*b*|;NSP'tz|
呢點我認衰,係我睇錯,唔係閣下講的,引文錯誤,對唔住。1A6|+\6Db}:h:n3L
KQ"XX4S3c
J9tbt[*X;kM
「至於想佢點講,正常人正常腦袋 講句 「 對於被搶盾牌,警方雖然明白示威者立場,但亦不容許這類事件再次發生,否則會點點點......」咁未必係最大體,但會係最大路,亦肯定比「被搶盾牌好平常」會好吧??]!f]4`/OX&f
係咁混亂既情況下比人搶真係好正常z2CL Y,Q @owQb%o
我倒想知你否則之後係咩.....
A V0P)S)v 亂下誠諾..限制左自己之後既行動..
T)I(y$o+y7o%S8a[ 咁講野未見得有幾高明wor」)xN6B9jB1Tk3X,`?
NA/K0X-vOZSw R`
否則會點點點我本來覺得唔重要的,不過既然你問我亦會答,簡單答可以一句依法辦理。詳細答可以話「否則警方會根據第幾章第幾條XXX條例保留追究責任權利。」(類似答案馬生答其他野時也有咁答的。)
2JQ'Jlqe
in^&s,c'^;X;K 我個人就極唔同意所謂「亂下誠諾..限制左自己之後既行動..咁講野未見得有幾高明wor」的觀點,
/E5eg gWM2qm&f5s #w)^?S1I/A6l-V
如果警方企在前線是執法,執法者被搶裝備明顯就是被挑戰,示威者就是要挑戰你警權你覺得好平常我同意,我自己都覺得好平常,否則點叫示威。不過作為發言人你個角色就點都唔可以話好平常吧?你代表警方怎可能示人以弱??你今日話得好平常,示威者因而繼續搶,咁你又點出黎答落去??好似今日咁以示威講其實一樣好平常,各有角色你打我我打你記者企得埋一埋影我影你,咁佢又可以答好平常??如果認為佢幾日前答好平常得,咁今日照咁答其實一樣無問題,但明顯都知唔妥當有問題啦。(W D2_(oX

d H[8O5S}B4q 我其實好同意你的觀點 - 酌情權是一回事,犯法又是另一回事,就是因為我認同才不能不覺得答「好平常」是「來來去去的標準答案」,示威者搶警方裝備應該係犯法了,這是事實,有人犯法你可以執法拉佢,可以酌情權唔拉,可以警司警誡守行為,但馬生代表警方怎能對犯法行為話「好平常」??不論警方是否「執法」,「犯法」行為應該要被警告被申明,因為法律就是底線,不是「承」諾,甚麼限制左自己之後既行動的說法在商業行為在社交行為在人際關係上或者可行,但關乎法律的問題上根本就沒這餘地......皆因不正視對方的挑戰,就是縱容。V9B[ tZ/N1B{ _z

-SnRL q| d(C 我諗大家的觀點未必有異,我對馬生的言論錯漏不能接受,覺得佢越答越出事露底,而閣下可能比我寬容,大家看法有異好正常,不過,如果閣下對谷內其他意見一樣寬容,唔好一黎就 真好笑,我想大家都唔駛打咁多字。:cool:

pigcat 發表於 2005-12-18 01:30 PM

「果d農民境況係慘*oAFd6Si$b
我都好同情佢地[/mg#JM?
明白佢地衝擊防線..等行為都係只係為左想人注意
j F?K)n6[wx 但咁做唔代表佢地做得岩!P.`g*~#dB"IDZ
情同理係要分開!
1M0[G5T#W{5e(zg 一個人父母比人殺左*m%Ez$Bo%P
唔等於佢去報仇就可以無罪!
l$]3N/B%f$@'C.e 犯法係一回事BH@ xk*],j
酌情又係另一會事」
.X y!w6@uX8Fc)J ~ @)@"cD$R C
我都係講我既觀點
+p8znd!~(tw3v^ ? 解釋我既立場
j`Vr.r 點解我會咁諗:)PE[z3]fp1Ls9ygA
U:\jG1Fq;F@

b l d(Na"oI -----------------------------------------------------------
C e te V
E6x%[wta 我個人就極唔同意所謂「亂下誠諾..限制左自己之後既行動..咁講野未見得有幾高明wor」的觀點,
)h&b&l g Pe9R u lb !lxh.jd-U{_)^
如果警方企在前線是執法,執法者被搶裝備明顯就是被挑戰,示威者就是要挑戰你警權你覺得好平常我同意,我自己都覺得好平常,否則點叫示威。不過作為發言人你個角色就點都唔可以話好平常吧?你代表警方怎可能示人以弱??你今日話得好平常,示威者因而繼續搶,咁你又點出黎答落去??好似今日咁以示威講其實一樣好平常,各有角色你打我我打你記者企得埋一埋影我影你,咁佢又可以答好平常??如果認為佢幾日前答好平常得,咁今日照咁答其實一樣無問題,但明顯都知唔妥當有問題啦。
+Ba~ y,{;D
5S;c&n6}*C.U b,I 某程度上我認同你
;P b7?Uf E 但我覺得佢係針對有好多人對搶盾牌大驚小怪..bK"vU7^m8WNm
咁佢當然係要指出係咁混亂既情況下
9zs(_(S mr 呢D野係好平常5B%v9PG.O ?
8wauH!YF3K$p&P
8pdo7v H0H8{J
----------------------------------------------------------------
!sE'w]V1i4iN B2Q 5fp.M7Y lp)A
我諗大家的觀點未必有異,我對馬生的言論錯漏不能接受,覺得佢越答越出事露底,而閣下可能比我寬容,大家看法有異好正常,不過,如果閣下對谷內其他意見一樣寬容,唔好一黎就 真好笑,我想大家都唔駛打咁多字。sc)vW/Z7I0X
M"~wh9el
呢度我真係要講聲SORRYx`o9_L9c ^$p2E;U
我都知我一黎既果句態度係唔太好
"@2_"No;Y-`c 我記得我明明已經改左
hWHeL!Sq 不過唔知點解你引用我段野果時會係冇變到
"wl^O*f*| 就係可能因為咁令到你反感..sorry:(
6N'p K.zC2rW3lu x7T
fY9UY{4W
k_fB;yS|sF!v
7U&uM&Ne&@| 話明係forum
pB0l+M F? 咁即係討論下先好~&Hp d2|!c:f ~
好過單向發表意見 ;)

Juninho 發表於 2005-12-18 11:42 PM

大家討論當然係好,傾下傾下先有火花有得著。
i|'x5K4[:q4\ z` U:uT'Mv8R_
另,今日曾蔭權探訪警察對傳媒講話就好過馬生多多聲。

Juninho 發表於 2005-12-19 08:02 PM

今日聽(MON)馬維騄在商一晴朗答問題,真係 ...... 無野好講。

金魚佬 發表於 2005-12-19 11:03 PM

以前說扭曲事實的人叫〔[color=Red][size=5]指鹿為馬[/size][/color]〕!
by;`$M x5s,AX%z.u 因為現在香港馬多過鹿,所以現在說謊的人變成
0P8s L"]fw8sN{D 〔[color=Red][size=6]指馬維騄[/size][/color]〕

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.