娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lung712 發表於 2005-12-16 11:41 PM

韓國農民真係好慘!!

[url]http://dolby.dyndns.org/upfoo/mov/1111677575718.wmv[/url] C4u%I?-m#a:r
Acf7bsT!^!w-A
[color=Red][size=6]無人性[/size][/color]
6^2uJw!o 係大會中
kw{1YzGY 好多人就咁死左
H };J$x| 大家同胞啫,駛唔駛好似殺父仇人咁打呀c D4uE#_
好鬼殘忍.....ty\A#lXp(Z-w)K~
沒人性.......
?,k"TqQG{C$F 用政府的名義殺人...全是兇手
3xj7O$D{,DFH*@P D人成日話韓國農民係暴民,我就話D警察至係暴民之中暴民i,d\`m@u)UL
我呢D無咩人性人睇左段片後,個心都有D唔舒服 G-W%SJ6q8? [ac
實在太唔公平la...
0T u(v,CiI(yw o8l+W 大家都係為搵食...4rC|G*a1P
駛唔駛咁呀...
4b[^xQ*L-?&I`0Swu 警察根本就係有牌爛仔...打人都得...
Mp6YK-x:wXE 片中d行為同爛仔冇異!
3u @Y*`-}:T:N*]U,O d差佬都當佢地唔係人咁,痴線嘅!話打就打話殺就殺!睇住有報應呀!#N6i8LY1}
唔怪得韓國農民贊美香港警察,起碼香港警察只係自衛唔會主動攻擊.D農民好慘,比自己國家o既警察打到滿頭血O)P5wWn

.c(CUs%{/Q 我c完好嬲,,咩police呀PXMPyPB
打死人?你以為係咩呀?打打打,重細呀,要打過先安樂?M9L!|g*Dq'Q!| J%h&~
個個都要一棍.好好玩呀.要個棍米算lo,重要用個塊野Z}t(nNyB(F
一撞真係可以死人ga wo,不知所為,d呀頭點做野ga
C+n^X:y%]Ud ac0c 我本來覺得南韓係個文明國家,e加我c完之後,我覺得係個*^ ^ o:o#tV
落後,暴力,冇治安,低b,不知所為ga國家
*XFs9n0vQ yE V 我對佢好失望. k I U\?9s7[
)KD s8o C;jebt

1h;t P&d&fj#\?
1X)C b0qJ)z7G#[
rO#\P!K#}f [color=Red][size=6]快d轉開去畀多d人知道 [/size][/color]

BOYDWAN 發表於 2005-12-17 12:02 AM

相比之下, 我覺得韓國警察仲似暴民多d.......................:(:(:(

d228216 發表於 2005-12-17 12:09 AM

凡事有兩面, 你地覺得韓國警察衰只係剪片的人想表達既心態. 唔係事實既全部.  佢地示威係唔係對其他人冇影响呢.  係咪佢地全部啱晒呢??

qazplm 發表於 2005-12-17 12:16 AM

每一個正義既血性男子都想打巢班南韓"警察"~!!!!!!!!!!!!!!!!A)SlvNq
同二戰既日本人無分別,唯一分別係南韓人打自己人會係咁!
q1^'b#KU+_5n r 睇到人火都滾!

周衡 發表於 2005-12-17 12:16 AM

其實差佬同農民都冇錯,最錯係不公平貿易:mad:

BOYDWAN 發表於 2005-12-17 12:33 AM

[quote]Originally posted by [i]周衡[/i] at 2005-12-17 00:16:k[up+y:l!O2@
其實差佬同農民都冇錯,最錯係不公平貿易:mad: [/quote]
] b%y"f9C e&o3Z'D![9d!He*f%MP
\.~FM4We](C)W
main point~:mad:

機密 發表於 2005-12-17 03:22 AM

呢d police在香港實受靶:mad:

adamas 發表於 2005-12-17 07:44 PM

其實g!CU3Ss1@
香港才是一個異類
+sgg]v8k3pM 是香港太和平了;V%_3u6Y8z`-c
這個世界跟本就是如此的

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.