岩岩睇完電視..我諗
岩岩睇電視 我見到好多南韓人好似打杖咁周圍沖%f n+Jv*@XB沖擊警察既防線 但我睇來睇去 好似新聞剩係影到d南韓人
仲有其他國家個d呢?
我覺得應該留意下有d激進果班無政府主義既示威者.. m"KmT7M8k&Q
一陣失驚無神`;Z1K;L u#`?$t
佢走入人群中間放粒炸彈 -_-:v&oF A1P
2JF4M[f
你諗下 警察 示威者 企得幾咁密集
)ST0OfBn f~.H.ez?
5D.y{Hb,QyH0[B
一炸落去 到時真係唔知去邊搵警察捉賊 新聞咁講,都唔知南韓啲人啱,定係啲警察啱...... 本人認為應該開始鎮壓他們8p gVgV+tR`$X
L$l Z"vp_M#\
[[i] Last edited by nono_comdan on 2005-12-17 at 07:34 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-12-17 07:28 PM:8q"r&|+reQ#~;H/o
新聞咁講,都唔知南韓啲人啱,定係啲警察啱...... [/quote]i_Btv0sCc1v![
警察都係血肉之軀
話就話渣住個盾牌
大佬 你成班人撞埋黎 點頂?
又掟野 搶盾牌
警察都係人 4bV$Cqs'w;kN
唔通真係要做到 企係度唔郁任人打咩?e5v~6dP,p;O
話就話比你示威姐
香港唔做d野 警察顏面何在?bwlE9?6LDs
納稅人白養佢地? 警察都有阿媽生架,冇可能企喺度任班暴民打囉‧‧‧ |d?5XNx ?
開兩槍就乜事都冇啦,包嗰班暴民即刻散~ [quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-12-17 07:28 PM:D&TO gFh9yVv
新聞咁講,都唔知南韓啲人啱,定係啲警察啱...... [/quote]
警察一定唔會係錯果班,而示威既亦有佢既道理,但係口口聲聲話會和平示威,到依家呢.........