娛樂滿紛 26FUN's Archiver

YUEN_LOUIS 發表於 2005-12-17 09:48 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-12-17 09:44 PM:
p-jE!o L'O:a7}%z kp0o T!jJ&xw/A5z-A}h d
咪係,果刻我睇到我心諗,你冇野下話.... [/quote]
q~;[mf cq u 講真,如果真係為鎮壓而鎮壓佢地其實唔難!
*u hf8a"TL 噴佢地碧麗珠就可以~但係香港警察都冇咁冇品,仲想點?

abc123aa 發表於 2005-12-17 09:50 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-12-17 09:48 PM:
},y d!d4A'~'OB:m
I$z ZJN 講真,如果真係為鎮壓而鎮壓佢地其實唔難!:i:D Bb!e1[ iH,m
噴佢地碧麗珠就可以~但係香港警察都冇咁冇品,仲想點? [/quote]a9e;qf t7hXw
其實香港d警察算係咁啦.......我認為香港警察出既暴力已經算係低既級別......相反班示威既人就好似癲左咁..........:o

MaxFigo 發表於 2005-12-17 09:53 PM

頭先李明逵係電視講野...Ohb_6Iz0e6j
:{-k%ur7p&h
覺唔覺佢叫d香港人離開灣仔,已經係近乎命令式ge用語
IP+ZX%_ Sw 好明顯,佢知道留係灣仔ge香港人...都係滋事份子kad't3f%wd(M |l1r
佢地再唔走....警察一定會當佢地係示威者一樣鎮壓;)

abc123aa 發表於 2005-12-17 09:55 PM

[quote]Originally posted by [i]MaxFigo[/i] at 2005-12-17 09:53 PM:Z$\3p0ei6D?S?] z
頭先李明逵係電視講野...
s:|Ol;f[9x/[ V/P9qB,@!x
覺唔覺佢... [/quote])F${0IJW ne
睇緊波,冇睇到;)
ws9PUIk"ol t\^E 不過呢個李明逵我見到佢就想小佢,超唔順眼;) @ ?n,[lW"x
相反李少光都仲可以接受既,佢就冇咩問題:)

xthmkn 發表於 2005-12-17 09:55 PM

[quote]Originally posted by [i]MaxFigo[/i] at 2005-12-17 09:04 PM:/j wfN!k0}s
用[color=Red]滅火筒[/color]兜口兜面噴向一d毫無裝備ge警員度 [/quote]'EQodyI}h2}X

b(Qj%h6U!|IK
6V5dxi3e }G)\ 警察如果黎返招以牙還牙/X#g'U|C0Yh'\Y3o
可能仲實制+dtAMS{_+]n

n#e3@oO#_g3C 用返鐵梯掟佢地
BtJ,o6{ I/WQf+s 用鐵欄撞佢地3n-o0zS(cL-E7O1p
5u U+Y0} N*[3Qp$k e
試下班南韓佬渣盾
E'@%I7vh8bub e 警察用竹竿打返佢地丫

xthmkn 發表於 2005-12-17 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-12-17 09:50 PM:
g{ q.q `L /Q$l7Tva(fI#c
其實香港d警察算係咁啦.......我認為香港警察出既暴力已經算係低既級別......相反班示威既人就好似癲左咁..........:o [/quote]
#HbfG N:T,xAc | 如果南韓佬去北京搞d咁野 你估下會點=.=?

abc123aa 發表於 2005-12-17 09:57 PM

[quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-12-17 09:56 PM:
aK ^i&pzI(n ;A!B],J[F+aY.R
如果南韓佬去北京搞d咁野 你估下會點=.=? [/quote] w0{5G2gV
坦克車出動:cool:

hiroraymond 發表於 2005-12-17 09:57 PM

留係度個班唔係滋事份子,~)oV w _
係係度趁熱鬧既人,;[;HAV'iX)b
睇電視都睇到依家咩情況啦,9h8`UO(]2d"W
緊係叫你走e^R}&O `Ytz.C
唔通同你係度玩咩。

MaxFigo 發表於 2005-12-17 09:57 PM

[quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-12-17 09:56 PM:
%otp*J0O&p0i
)|}#e*r}Kw7u 如果南韓佬去北京搞d咁野 你估下會點=.=? [/quote];D#^/J1H@y-d\1n
"S4?GiBzD%e*FE
$KykPi J M
唔會又用坦克卦 =o=""""i nA%UT8^
哈!;)

YUEN_LOUIS 發表於 2005-12-17 09:57 PM

[quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-12-17 09:56 PM:SA'XYN2w^Y
8E:?r:uGe,U/l
如果南韓佬去北京搞d咁野 你估下會點=.=? [/quote]DR PHO;XZK
坦克車!上!

abc123aa 發表於 2005-12-17 09:58 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-12-17 09:57 PM:
4A iUf(`7I(Z K&P tk2t%D!fS L X
坦克車!上! [/quote]
oX_"R$Yc[ Qexc 哈哈,三個都答坦克:lol:

YUEN_LOUIS 發表於 2005-12-17 10:00 PM

[quote]Originally posted by [i]hiroraymond[/i] at 2005-12-17 09:57 PM:zwlEiW4V
留係度個班唔係滋事份子,4u$T2a/y@`-@3r${Ym
係係度趁熱鬧既人,v|#D ?NfV
睇電視都睇到依家咩情況啦,L6MT*xj z"m9W6Q@
緊係叫你走
J,mge4k z 唔通同你係度玩咩。 [/quote]
p _z t(jiB A t 贊成!實有d八公八婆想佢地真係大打出手
1vYJ,tt9X5R
}*lC/`f[N!@ [[i] Last edited by YUEN_LOUIS on 2005-12-17 at 10:01 PM [/i]]

xthmkn 發表於 2005-12-17 10:01 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-12-17 09:58 PM:Tfi1r(Q
WA#MMYC2_g!u
哈哈,三個都答坦克:lol: [/quote]-N I'{8M!Z*U,b
未必既.. w,a ^/Z}j&nS2?Z6WV9G
而家可能出埋戰機=.=

abc123aa 發表於 2005-12-17 10:02 PM

[quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-12-17 10:01 PM:
|;d^4}6R@
a;a!a+Z\1L 未必既..
u3Tbfb!g? e u 而家可能出埋戰機=.= [/quote]
0z*e_ML x5q:I 最低限度一定出坦克:D

hiroraymond 發表於 2005-12-17 10:03 PM

都唔明0的人諗乜,*{*rD ^M ?"v`.y[+i
係度阻住人地做野,@DqT,S [aU@ n!E w
一陣打到佢地又話鎮壓普通市民,又話咩誤殺良民,/G#~/lon;s7aJ
又唔諗下自己走埋去。

151515 發表於 2005-12-17 10:03 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

YUEN_LOUIS 發表於 2005-12-17 10:05 PM

[quote]Originally posted by [i]hiroraymond[/i] at 2005-12-17 10:03 PM:3Ut#?vh+Hi
都唔明0的人諗乜,
"OK7pv AT.sH 係度阻住人地做野,
$y:y eP[6n@ 一陣打到佢地又話鎮壓普通市民,又話咩誤殺良民,
Zy#m2Gp;X#IN 又唔諗下自己走埋去。 [/quote]#I&}2[O5n!Z/t2X3u'c
講衰d~人地叫佢走又唔走,打起上黎一定打埋佢地一份(識廣東話就唔打咪好弊?)A8O tp!n!j whI*Dh
怨就怨佢自己唔聽人講

YUEN_LOUIS 發表於 2005-12-17 10:06 PM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2005-12-17 10:03 PM:
8F/r/L5tYv3Q
Ua1]"R3Mk AD,pi%XF:j-p7A
北京不敢(有外國傳媒):D:D:D [/quote];l`:J/wJpd9E `
話比佢地知新彊有野睇,呃左佢地過去先用坦克車:D

腳指o 發表於 2005-12-17 10:07 PM

吹淚彈...[文]左係唔係會暈?/

xthmkn 發表於 2005-12-17 10:07 PM

向企係前線既香港警察致敬 !Q:l9_j$L#V_F:fn5r
(EZ)Y(kvo
韓國人                  vs        香港警察 vG\.s+n;H
祭台配合火攻                    盾牌+滅火筒/fVr(E/}*ly
拳打腳踢+人海沖擊            盾牌+胡蕉 外加警棍
$AGo8P1P6~ 竹竿+鐵馬+鐵梯               盾牌+閃避+人肉擋
kRc6X"Ap 人海戰術                          盾牌+水喉

頁: 1 [2] 3 4 5 6

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.