岩岩睇完電視..我諗
岩岩睇電視 我見到好多南韓人好似打杖咁周圍沖沖擊警察既防線 但我睇來睇去 好似新聞剩係影到d南韓人?g^JZnl t
仲有其他國家個d呢?3c4F r}'F {!P
我覺得應該留意下有d激進果班無政府主義既示威者..
一陣失驚無神Vh_7`3F!m7A(vl;n
佢走入人群中間放粒炸彈 -_-
你諗下 警察 示威者 企得幾咁密集z(?9_`b!uHI&Ib h*@
)i+uoK:Z6eM9u T
e4~uX|u
一炸落去 到時真係唔知去邊搵警察捉賊 新聞咁講,都唔知南韓啲人啱,定係啲警察啱...... 本人認為應該開始鎮壓他們sLo c9tC.^
[[i] Last edited by nono_comdan on 2005-12-17 at 07:34 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-12-17 07:28 PM:6AQ IQX LT.q&~6n+?
新聞咁講,都唔知南韓啲人啱,定係啲警察啱...... [/quote]
警察都係血肉之軀(t:k1h~*pI]1H
話就話渣住個盾牌L.s.m5c6{H2W9Z Z%S
大佬 你成班人撞埋黎 點頂?
又掟野 搶盾牌!m?(Ce?-o0S
警察都係人
唔通真係要做到 企係度唔郁任人打咩?oc/\*L*j
話就話比你示威姐
香港唔做d野 警察顏面何在?