娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cwleung1988 發表於 2005-12-17 09:17 PM

剛剛係yahoo見有人討論....

[url]http://hk.messages.yahoo.com/%B7s%BBD/%AD%BB%B4%E4/%B5J%C2I%B7s%BBD/threadview?.ck=46d70548d3c8ec23b55f13a458fa889e&bn=nfchk1wto3&tid=1115&mid=1115[/url]8R$_ sp)|,_(d4}

.@4TS C%y/}$K 一個名叫sherman00000的網民,, m l_1`/J/Wy/[7Y@
在yahoo!討論區內發了一個post....
#|TE n#j,{1C 內容:XQz"NPx$S`t
請看清真相,可能這幾天行動令港警受辱,那些牛奶仔高官又唔扺得韓農威風,又要證實他的防暴觀點,是自己將行動升級,有意阻撓示威者,我在現埸看到一切的衝突都是警方引起,各警都給指令好似顛狗咁,對手無寸鐵的示威者使用不必要的暴力,更看到幾個防暴警追打一個女港民,但給我們多個正義之士合力阻止了.
xAC.RN
Cr E[v.g;V 大家點睇呀??

tottifung 發表於 2005-12-17 09:33 PM

有人喺度吹水囉,聽佢噏嗰個都有病~

sexysexy 發表於 2005-12-17 09:43 PM

你有睇新聞都知咩事喇, 唔該你用自己對眼睇清楚, 唔好人云亦云, 我就睇唔到有防暴警追打一個女港民, 當時咁多記者, 點會冇人拍到呀, only 吹水者

abc123aa 發表於 2005-12-17 09:45 PM

[quote]Originally posted by [i]sexysexy[/i] at 2005-12-17 09:43 PM:$A m o)Hm)kb
你有睇新聞都知咩事喇, 唔該你用自己對眼睇清楚, 唔好人云亦云, 我就睇唔到有防暴警追打一個女港民, 當時咁多記者, 點會冇人拍到呀, only 吹水者 [/quote]
8g.h:St R 咪係.....吹得就吹,如果真係有呢d事發生新聞一定會報出黎

xthmkn 發表於 2005-12-17 10:00 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2005-12-17 09:17 PM:wt)j w%K5k]7a
[color=Red]更看到幾個防暴警追打一個女港民 [/color][/quote]L` LWQ;DO?
y'z{9X!H7oX W{
=.=
w!@4jE&U
%Nq/hon!A 作家?

cosine424 發表於 2005-12-17 10:13 PM

叫佢收嗲啦..
8Q1J hh0^[mEL 香港警察而家係好拼命咁捍衛香港治安..%W%I,]8B!d2h&O
無佢地..香港點會咁安全??.|n-_3AR5My[s
跟本佢而家就係度抵毀香港警察..

cwleung1988 發表於 2005-12-17 10:14 PM

你地同好多人既回覆都係一樣 :D
C@&y8SIKy+b'Kc5i 香港有褔......

singleung1956 發表於 2005-12-17 10:52 PM

絕對支持香港警察

audigy 發表於 2005-12-18 01:02 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pigcat 發表於 2005-12-18 01:22 AM

作唔該作大d啦佢
Bn\U!tE1vh{ 作咁小野...L)z[lbn
點唱衰d盡心盡力保護市民既香港警察ar....!

cosine424 發表於 2005-12-18 01:35 AM

pigcat..你on9 ga?
7W oemoMl xu/H 有事你記住唔好打999呀!

替天行動 發表於 2005-12-18 02:27 AM

我全日都響現場﹐我覺得警察真係好值得尊重﹐多謝o尼星期既努力

newman2005 發表於 2005-12-18 05:34 AM

[color=Blue][size=4]如果真有其事既話實會報導出來![/size][/color]]DdmT
[color=Red][size=5]希望D人唔好0翕得就0翕, 唯恐天下不亂!![/size][/color]
v3o(L2N@H7D 1W] H-e+Q _S-Lh
[[i] Last edited by newman2005 on 2005-12-18 at 05:37 AM [/i]]

Athlon 64 發表於 2005-12-18 09:33 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2005-12-17 21:17:S#}m y,QRN},h
[url]http://hk.messages.yahoo.com/%... [/quote]
0sQ:f1|'L D 自已用個腦想下啦.

CHECSS 發表於 2005-12-18 09:39 AM

[size=99][color=Blue]希望大家多多支持-----26FUN車仔大聯盟[/color]

Jk 發表於 2005-12-18 07:17 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 17-12-2005 21:17:
b9G+d i0D [url]http://hk.messages.yahoo.com/%... [/quote] J*|PI!upusY
如果我冇估計錯誤,講呢番說話嘅人兄...
u*C5jAE v/q
?"b[`M 恕小弟得罪d講句,應該係.........[size=5]低能嘅~~!![/size]:cool:

Athlon 64 發表於 2005-12-18 09:33 PM

完全同意.何止低能,跟白痴無異.
4D1Q/@/yN 我不是做警察的,但試想一想...
Yqx |S8B 如果香港沒有警察,你跟我還可安在家中上網嗎?
hs%U#KC%h"`h%t M 就這次世貿示威問題上,香港警方所作出的舉動是完全正確的.

fatboyfung 發表於 2005-12-19 09:31 PM

[quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2005-12-17 10:52 PM:8w D oM+N*W
絕對支持香港警察 [/quote] du[bz}/v:R7C6i
X2

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.