過份嗎..?
本來我都幾同情佢地不過...
自從晏晝起..3a2E~xKY
我改觀左
/|ya0D p4K
佢地講左好多次話唔暴力..
又話咩香港市民支持佢地2cdHm1N]U^d
佢地唔會攪事
但今日5點開始一連串既事q oN4s3p.KJ~
證明佢地係講大話!*\Gv%?e0Zg
佢地所做既野令我極之反感!(g5v5h'LO
可恨香港d警察真係太溫柔..
(因為過往都係動輒得咎!用適當行動都叫暴力...(H#lh-?&C
攪到佢地唔敢用有效既行動去對抗..m)r o8x"f&J&B
好似長毛果D死人野咁