娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2005-12-17 11:37 PM

過份嗎..?

本來我都幾同情佢地
mT`2qRs.@ H i 不過...
;X!hD+j4Xz)xk K0e7L 自從晏晝起..3a2E~xKY
我改觀左
:u2AE.T@%o ^Z /|ya0D p4K
佢地講左好多次話唔暴力..
G/j]:H3F)w x5B(a 又話咩香港市民支持佢地2cdHm1N]U^d
佢地唔會攪事
mH-nfu ^'z
S[q:S{4I GB3t 但今日5點開始一連串既事qoN4s3p.KJ~
證明佢地係講大話!*\Gv%?e0Zg

g-m4i3Ot 佢地所做既野令我極之反感!(g5v5h'LO

fB\aU9]9[O:Xc 可恨香港d警察真係太溫柔..
i7hp;U Jk%b.ac3\.r (因為過往都係動輒得咎!用適當行動都叫暴力...(H#lh-?&C
攪到佢地唔敢用有效既行動去對抗..m)r o8x"f&J&B
好似長毛果D死人野咁f&a4utC~?
用胡椒噴霧都叫濫用暴力...然後扮可憐..L;J"s/e Bjy
扮晒比police蝦咁...真係比佢吹脹!)O0v i`J

q(b^r~"LroY 基本上而家呢班暴農咁做..
O2z0D.Ql n J police最好係拎住d警棍追住黎打
5Isz7e [0g'b| 唔係佢地真係唔知驚ga!!4?1_ty.M G:]#YK%kNF
萬一衝到去會展點算呀!
"j av%M6]LB#Q^ 而家係佢地唔違反協議...
#P i*p0G,T(d 仲攻擊一d冇裝備既police...
}C6| Tw;~O 可惡.......
5It?&Ry;D 我真係有d衝動去打x佢地...
#J GH_9|,E+]
H PE R)o Nv
7F bmou&X,T _ 我明佢地係想人地注意
dr-l;eog&j 佢地而家日日都係頭條啦!@/nuRB7d}
而家全世界都知佢地示威... Zj1i^7a
南韓農民無所不知...(m qS/asU
佢地咁攪事...|h zH"Z*N-H n
個會唔會開得快d ga wor!! K? gs ?"z-Ik(cN-A
我覺得咁做未免太過份啦!P6b-v2Jr h

rpr*yi 大家記住!)n(?7p~EGO

ZEdt Pw 可憐唔等於可以任意罔為!
6i u8|.mVg_(_ 可憐唔係破壞安寧既通行證!
K&?'}'j/o|z5Gr/l 濫用別人同情而為所欲為者...更加可恥!]:mad:
$r"P4P)^,l`
)|VE9H8|
#j1| vy D\ (以上純粹個人意見!)

xthmkn 發表於 2005-12-17 11:47 PM

香港警察唔係蠟鴨

asas125435 發表於 2005-12-17 11:48 PM

[color=Red]可憐唔等於可以任意罔為![/color]
(g^M:i.D 可憐唔係破壞安寧既通行證!
7~v4kX hGUK'x 濫用別人同情而為所欲為者...更加可恥! A"T ?{4_ K&tG_
5Sbaw [M VO
很好...

MaxFigo 發表於 2005-12-18 12:09 AM

警察ge責任係捍衛治安
kD4zSFf)|Y qfN {'~Kt2h
但d示威者破壞香港治安2b@T K u1KJ
係迫警方走上同佢地對立之路:o

singleung1956 發表於 2005-12-18 12:35 AM

胡椒噴霧噴下,個隻姓鄧妖怪都話警察挑釁,拿棍追打,鄧女妖上電視殺人都似

Irreversible 發表於 2005-12-18 12:37 AM

佢地都未算最激啦.汽油彈同燒車胎.我地唔係佢地.係永遠唔會明架啦..佢地國家本身已經夠窮啦.而家又俾世貿玩.佢地唔殺左d警察都算係咁架啦.

阿感 發表於 2005-12-18 12:38 AM

ok啦,冇刻意破壞,從新聞片中睇得出農民同警方都有留手

nono_comdan 發表於 2005-12-18 01:02 AM

班南韓農民根本是挑釁,嚴重挑戰香港警察ga尊嚴,係罪不可捨的

靚女獵人 發表於 2005-12-18 01:40 AM

農民絕對冇錯,亦唔算岩:h6T_DAq
和平示威冇用o既,世界唔會知
:C,`C o&v;qM 佢地衝去有防備o既警察,唔破壞5C"p4JrF S1bye5}
已經做得好好
g ?wC;@n
#TK? D&f%Ri5XGG\ 我地無可能明佢地係幾慘
;]1?pneaX#a.d 呢個係唯一機會to let the world know

funnygay 發表於 2005-12-18 02:40 AM

but佢地老早就話星期六係會有激烈既行為啦啵,算做事前俾左警告警方
aJt$b(qtw\ H 講真,如果佢地真係搞事,駛乜講出黎,我覺得佢地ok啦,大家都係做番大家應該/會做既野姐

機密 發表於 2005-12-18 02:44 AM

[quote]Originally posted by [i]funnygay[/i] at 2005-12-18 02:40:
{^"RN"M-ZE but佢地老早就話星期六係會有激烈既行... [/quote] q;f;Ldgo @_
RPh9@ Gx(\!Zj5H
agree:)i;?'H[+QG1au
講真,其實話亂,但雙方都算就住。同當年打石崗差好遠。 當年d越南仔招招想law你命架:o

nono_comdan 發表於 2005-12-18 08:08 AM

佢地都而家都對香港未有製成實際破壞,的確是唔錯,都可算冷靜。
:Z0\Gt9n6P 不過都係睇埋今日先講,最怕佢地最後一日先來玩野。\ IF!_K;v:y;Wx
-c Phns/AP
[[i] Last edited by nono_comdan on 2005-12-18 at 08:12 AM [/i]]

pakho 發表於 2005-12-18 08:36 AM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2005-12-18 08:08 AM:
`+vhd@ b 佢地都而家都對香港未有製成實際破壞,... [/quote]&vm2dP C/V2i2A
拘留哂所有示威者~加上睡眠不足,體力盡消~相信已玩不出什麼樣子:mad:}0U gIL(C6^t
警方計畫已達成了~:cool:

155220 發表於 2005-12-18 09:15 AM

唔過份

靚女獵人 發表於 2005-12-18 11:05 AM

[quote]Originally posted by [i]pakho[/i] at 2005-12-18 08:36 AM:!?:@$DD-G
l/B*W1lI
拘留哂所有示威者~加上睡眠不足,體力盡消~相信已玩不出什麼樣子:mad:
S!j,G)s7|tF 警方計畫已達成了~:cool: [/quote]5tZ:A nqB'vE(`
請唔好用"[size=4]玩[/size]"呢個字悔辱o的示威者

pigcat 發表於 2005-12-18 11:57 AM

[color=Red][size=6]可憐的農民!:(
5?,c7`$j Uq*p5e H+z9} 可惡的暴民!:mad:[/size][/color]

替天行動 發表於 2005-12-18 07:24 PM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2005-12-18 08:08 AM:d/S4Fh6}
佢地都而家都對香港未有製成實際破壞,的確是唔錯,都可算冷靜。%p,l-O@ d3HMsME
不過都係睇埋今日先講,最怕佢地最後一日先來玩野。[/quote].i9g/s ]n;q*A u&@Y:l`
咩叫實際破壞﹖係咪要D人打爛曬D玻璃放曬氣油彈先叫破壞﹖)^;gp9QH4n8|
香港警察都係香港人﹐係特區好重要既ASSETS﹐真正受傷既警察人數跟本同傳媒部導一定會有出入﹐就算斷左骨都唔會見報﹐祗係會響幕後受苦﹐尼D破壞你未必會睇到。仲有破壞公物﹐將鴻興道海旁一個鋼鐵圍欄拉低﹐又破壞警車﹐仲有因尼星期內封路帶來既鋪頭損失係數以千萬計。。。

MaxFigo 發表於 2005-12-18 08:36 PM

[quote]Originally posted by [i]funnygay[/i] at 2005-12-18 02:40 AM:
7B I8PW nJLCh0n but佢地老早就話星期六係會有激烈既行... [/quote]
:S(jX)n k7x:t
0H-vyJ%CT `0M3r 0D(SN` ?dp
事前警告?!
KT'z!MLCb#l 尋日ge暴亂係毫不起眼下突然發生的:?/gDJF
所以警方防線先失陷(\` P(^ eaW`
首當其衝ge仲係無防暴裝備ge警察!!j$NbT&_P
:mad:

MaxFigo 發表於 2005-12-18 08:37 PM

[quote]Originally posted by [i]靚女獵人[/i] at 2005-12-18 01:40 AM:["JBz9qg
農民絕對冇錯,亦唔算岩
B;IDr6^`W 和平示威冇... [/quote]6P#K2`gid0hH D

m)NR;|k&\8^+v3SVp? 8r`J8rf
衝去有防備ge警察?!7H4Ay5J}W~
事實上....尋日示威者ge目標已經唔係盾牌
!Y~%O+R^ N 而係一個個無防暴裝備ge警察...8Co(GA*o'jw
滅火筒...梯...無所不用其極:mad:

MaxFigo 發表於 2005-12-18 08:39 PM

[quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2005-12-18 07:24 PM:
u6|Ie SM)MI(Tw it#s*MrF4]8A
咩叫實際破壞﹖係咪要D人打爛曬D玻... [/quote]
`1R\_A1r|8eW
3t;wDW4h$Qz6g'o @.k)[8ye4vI]
警察受傷人數即使比示威者少
y,Xkl7C 但警察受傷ge程度未必比示威者低!c U o*Y}-V{6\

;BS{7rm&Svi4} 警察連警棍都唔夠膽打落去2Y7r(K,lrA D:YeO
相反示威者就用哂滅火筒、錢枝、鐵欄go0R ewKz,KR
見警察就打!:mad:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.