娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2005-12-18 09:01 PM

[quote]Originally posted by [i]MaxFigo[/i] at 2005-12-18 08:39 PM:'i+l:X8j h)U$v ? PZ
Oi)p;x!NV

5{ hu ~T6fY"l
5A9h$S(~ li+r6y0A 警察受傷人數即使比示威者少6\x9XaO,`T1q
... [/quote]-qHp|DG
係ar...
Fhf2ffrv 有d仲執左d警棍... LI4sL3M&Tb(k
整尖佢...
*{8d0o1Th 然後用黎"隊"警察個頭...,{4f pGI)m#[4K
好恐怖:o

機密 發表於 2005-12-18 09:13 PM

[quote]Originally posted by [i]MaxFigo[/i] at 2005-12-18 20:36:o%N7x;sAytJ3r

CE ^({'p/C:`1P"h4@ KoHc}a1S
~6x{k"Iv
事前警告?!
5?2uVN&~1gnP 尋日ge暴亂係毫不起眼下突然發生的
'h7H&y\!L{\ 所以警方防線先失陷x+O5^o)p }W;O
首當其衝ge仲係無防暴裝備ge警察!!(T C,Va`#}7?p
:mad: [/quote]
4L ~DZ?+J+@
a,a1xg:Q 呢d就係指揮官都是青黃不接囉! 點會咁安排架。 以下是我用同一篇文回第三次,不過都是我認為係咁。希望你不要介意。
(NbE0C p^2HH 8] v tf!h(K*X
m Ln Yn{P
其實今次都是小兒科,香港太平得太耐囉。/CK6_6r;Nf
老實講,以我是行家角度睇,今次兩邊都留了手,只是出了一半力。 大家都知只是要交功課俾公眾睇。 a2zZ+] X3N{
點解我話香港太平得太耐囉。~4m1l*\4w9]d{+U{P
若果以當年打越南暴動的程度睇,呢d真係小兒科,不同的只是在公眾地方。 所以先比較attractive。  但越南仔下下真的想拿你的小命。  個個是亡命之徒。  佢地用d床架整的矛、箭來射你。 又用石掟你。 又無目標亂攪,難控制好多 。;y;i#l'x;^^8K]
?y!O&l-^ Uh\"a
但南韓呢班唔同,佢地有個共同目標--->去會展同反WTO。 敵人不是警察同香港人。 所以下下只是明顯地靠嚇。 無乜真正殺傷力。  如果真打,警察真的不夠玩,我是講真。 K"IDn7L$R]
原因:
1txd3D?t Y7~:D!y 1.  佢地多數受過軍訓,所以非常有組織同戰略;`:r.Vl4~"Qm
2.  香港太耐無暴動,班新丁無經驗,包括指揮官。  我昨日不止一次見到班新丁犯下打暴動的大禁忌--->單獨走出防線!  真的想死!  你估自己是Rambo?  被人拖入人群就係咁先!!ycbM:A rf
3.  指揮官明顯被打亂了陣腳,要幾個鐘頭才重整旗鼓。  若呢班是真正暴民,香港已亂。2ahU*B2ao5g*} v
4. 以往打越南仔,幾百個警察對過千暴民。  以少勝多是一向打暴動的慣例。但現在要用人地十培先掂,唉!青黃不接! Xs"vP(B4r+o/d7q;u

:\$??R5{ 所以,根本呢次若從正面的角度看,是香港同警察之褔。因為有班professional的示威群眾同班警察做training。 平日PTU的staff肯定俾唔到咁的training。

pigcat 發表於 2005-12-18 09:43 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-18 09:13 PM:
.u8hbE"J%p
a'Mt]_*nX$o? ({0\8|EjVS)B
呢d就係指揮官都是青黃不接囉! ... [/quote]
%s@2ox Gld#E 0p5fjA.{+HV
對於越南仔我都幾認同eU3Af,g1v
@I`)x8yA%r#GBWn
不過我覺得主要係動輒得咎既問題
YX#gD bx 正如我係另一篇post度都提到"Fj6m3al9G
因為香港d人就連用胡椒噴霧都過份暴力...:r6s UNN+^3kD9x
乜都話過份暴力0}G4ba#y&c P
然後利用d右派報紙...輿論去攻擊警察
e8B.\]*x!qW5t 使到而家d警察真係要用適當暴力都唔敢亂黎
`#o_T|t 在場咁多記者..
'}~ U f1gL @H~!a 萬一比人影到張打示威者.."J?:T(e\ f'qR
又怕比人大造文章...斷章取義...顛倒是非...*zk0aA\
我諗可能係內部指示要d前線小心d...e;m1m6eB.U o$G1Y S
盡量唔好打...
.baihp?z_.y4x 7]V8|i){e&i emI
q U[#p }#Ryo*cB
6]#T4L2Lv%S5CB2{
不過對於指揮官果度我唔係太認同 F8z kQ@_7]
因為其實冇裝備果班..e$l2pL zp
都係係鬧市裏面(起卸區果班係全副武裝的)
1nnr7F6w"Y9e E&St 因為冇諗住d暴農會係鬧市發難
TO(g W|u"[(M 唔跟原定路線ojvI4h$l
所以果度d police係冇武裝
)ii@TdU p ` 而且之前係鬧市都咁和平&JYK^q Ig
唔多適宜派全副武裝既police係果度
#rh;A[T["Z@r7S\ 因為咁會令個氣氛好緊張awVp f
甚至會比人係雞蛋裏挑骨頭話多此一舉
%L3H^Z!s~ 9YpT)n d3\.?
所以我覺得係咁啦~:P

機密 發表於 2005-12-18 09:50 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2005-12-18 21:43:d$Z GdfH
*N a%f^d T.m
不過我覺得主要係動輒得咎既問題 G'd*j0ny(b
正如我係另一篇post度都提到sqC)rie#T
因為香港d人就連用胡椒噴霧都過份暴力...y5z S2PF:CM;d&m{
乜都話過份暴力
|$Y+z9Ns-[e 然後利用d右派報紙...輿論去攻擊警察K-N2Z G Q z
使到而家d警察真係要用適當暴力都唔敢亂黎5O|F1iS%x
在場咁多記者..}.n*Y oAd QU\
萬一比人影到張打示威者..
!h&l2a:}#P"qv3^/qs 又怕比人大造文章...斷章取義...顛倒是非...5Y,OG+Cd
我諗可能係內部指示要d前線小心d...i2S1G8I)C&zsC-ZQ
盡量唔好打...[/quote]
yy2q3]qVX 呢點就是做警察的難處,好辛苦好難做架:DRm}]Da5B1U
pl [!@;}%i&v5}*W _

eg5r'Y nw0T-_ [quote]
X(V4LH'nS^$A W'| 不過對於指揮官果度我唔係太認同
F&?M"I7cz"HG 因為其實冇裝備果班..
%S'_8dF7N-| 都係係鬧市裏面(起卸區果班係全副武裝的)uxXR?
因為冇諗住d暴農會係鬧市發難
"FRB"ve5s}g 唔跟原定路線l s x Y8jP @
所以果度d police係冇武裝t4q v9z(VL x@k$zR
而且之前係鬧市都咁和平
Cf F1d cgAx 唔多適宜派全副武裝既police係果度y ` d#zThmK$ku!L
因為咁會令個氣氛好緊張
j|4J t7{0h+x5O9T_ 甚至會比人係雞蛋裏挑骨頭話多此一舉TL/K1G]*b,P
[/quote]
$J&gb:d~k 呢點就是所以要有指揮官,如果唔係駛鬼有人做指揮? 自己打得啦!:D 若果農民會必然依足指示,駛鬼警察咩?  找幾個童軍得啦。 呢d就叫政治責任。 晨早以知南韓人示威叻,你仲咁放鬆,就是指揮官的責任。:) 好彩是南韓人,如果是越南仔就死得警察多囉。

pigcat 發表於 2005-12-18 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-18 09:50 PM:5p2l0M i'S
j gp%S#N
呢點就是做警察的難處,好辛苦好難... [/quote]a|1K+Pzg Cz
大家都比南韓暴農既「和平宣言」和前幾日既表現呃左了:(

scorerhk 發表於 2005-12-19 01:32 AM

我唔認同警方的戰力,不及個d示威者,由此至終,警方只是用防暴人牆去抵禦示威者的挑釁,而後排則用驅散式的行動,去對抗示威者的種種可致重傷的攻擊,
$hiN+uY 對峙時,你地可以睇到前排的防暴警做緊d乜,就係堅守防線,不進不退,只有個別按耐不住的會作個別的反抗......,係反抗不是反擊,係自衛,而唔係進一步要令對方動彈不得的攻擊,
$aFZ3yv'h 大家想下防暴警楂住個盾,由四面咁壓上前,不停噴胡椒噴霧,你估邊面有利??識少少戰鬥常識ge都知
gVe)GDr9H^LV 但係點解唔咁做,因為一開始佢地就唔想作主動去挑釁,而係想同示威者鬥耐性,打消耗戰,7W#mO*V%q7Q$gN0`

{z{So5~ v7puZ 開始好多人都只識同情示威者,站在示威者一方,只認為警方人多蝦人少,警方就全副武裝,示威者就赤手空拳,這種先入為主的睇法,當然看不清甚麼來!!!

MaxFigo 發表於 2005-12-19 01:45 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-18 09:50 PM:
*O!D8N$LAB6p v
?;SK @`7y3X'\ 呢點就是所以要有指揮官,如果唔係駛鬼有人做指揮? 自己打得啦! 若果農民會必然依足指示,駛鬼警察咩?  找幾個童軍得啦。 呢d就叫政治責任。 晨早以知南韓人示威叻,你仲咁放鬆,就是指揮官的責任。 好彩是南韓人,如果是越南仔就死得警察多囉。[/quote]'M#sdB#M
s(L1r!G j2D^hy&o

*Nan]t$h7G$w 咁又唔係咁講ge.... N1c? f q$Q,e
如果度度都部處好強警力
*b![ FTb2~x%^ 一黎好似樓上講咁令氣氛更緊張
+XZ*aF9K _)F-K 再者只會分薄警力 VW4?f8_e
到時顧得鬧市黎又顧唔掂示威區 @@

fatboyfung 發表於 2005-12-19 06:14 PM

今次~我都覺得d警察好可憐 比人咁樣打法都淨係可以係度擋......有d仲要連個盾仔都冇...唉$kc_)lo
不過唔知點解我自己睇睇下覺得好正...好似睇電影咁...(覺得自己有d變態=.=")

【車仁】 發表於 2005-12-20 12:05 AM

我覺得今次比左一個好好既訓練d差佬,
9_'R-FMnY] 雙方面都有著,有唔著,
v*w8K8~$j6TI ? 最錯就係香港係我地呢d年紀未經歷過D咁既野o者,
#}#}Ha Z'T7CTF 經一事長一智都係o岩既!

機密 發表於 2005-12-20 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]fatboyfung[/i] at 2005-12-19 18:14:)^+A2e(yz2\@\!\
今次~我都覺得d警察好可憐 比人咁樣打... [/quote]
!L9t TW8L0jO!{:\ 今日我同幾個有份打暴動的同事講番當日的情況,當中有男有女。 佢地都同意感覺得到對方其實是留手的。 當然有少部份過了火。  不過大部份都是做戲,有些唔識的仲做到好明顯,例如有個好好笑的就是本來要用木棍打我同事,但見我同事仲未趕得及舉起個盾防護,於是停下來等我同事,到他舉起個盾然後就打落去。  你自己分析下點解啦。:D

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.