過份嗎..?
本來我都幾同情佢地不過...
自從晏晝起..7b#e\z2fy4Q
我改觀左1mR`F/O|
|/M;\m+Q$q(g,\
佢地講左好多次話唔暴力..M!\)Ku2Z^^3{
又話咩香港市民支持佢地1wCJX|5b;K
佢地唔會攪事
{4kQ6Zs/]!kyA
但今日5點開始一連串既事
證明佢地係講大話!
佢地所做既野令我極之反感!
可恨香港d警察真係太溫柔..(d5f2q^,CZUz
(因為過往都係動輒得咎!用適當行動都叫暴力...
攪到佢地唔敢用有效既行動去對抗..,n VP#`o _}`
好似長毛果D死人野咁(C\wZ0Wy6O
用胡椒噴霧都叫濫用暴力...然後扮可憐..
扮晒比police蝦咁...真係比佢吹脹!)
基本上而家呢班暴農咁做..
police最好係拎住d警棍追住黎打W]Opd8W
唔係佢地真係唔知驚ga!!lU.[~#mS
萬一衝到去會展點算呀!-{&_5S1@9as
而家係佢地唔違反協議...m5v/OS)K6d.|u j7S~ R
仲攻擊一d冇裝備既police...
可惡.......hg?}w(S$m+FW
我真係有d衝動去打x佢地...^J| ^ ^z Q
H C'^D DB ox(G
.m\4z6i9y8|
我明佢地係想人地注意
佢地而家日日都係頭條啦!
而家全世界都知佢地示威...W W6u1m3V!U)\?
南韓農民無所不知... ` T)?^K*fq?zc
佢地咁攪事...*U-W{9a2`
個會唔會開得快d ga wor!! j%Ik;H_R*S?
我覺得咁做未免太過份啦!
4q!AzNk
大家記住!
可憐唔等於可以任意罔為!p'}/x%hE
可憐唔係破壞安寧既通行證! q$x}5Y#A/n"n'F
濫用別人同情而為所欲為者...更加可恥!]:mad:
|bL@aQRE
(以上純粹個人意見!) 香港警察唔係蠟鴨 [color=Red]可憐唔等於可以任意罔為![/color]
可憐唔係破壞安寧既通行證! [_#J FH*\3uPz
濫用別人同情而為所欲為者...更加可恥!
很好... 警察ge責任係捍衛治安0Z?9a1iB m
M(yA6[$t*K!I
但d示威者破壞香港治安
係迫警方走上同佢地對立之路:o 胡椒噴霧噴下,個隻姓鄧妖怪都話警察挑釁,拿棍追打,鄧女妖上電視殺人都似 佢地都未算最激啦.汽油彈同燒車胎.我地唔係佢地.係永遠唔會明架啦..佢地國家本身已經夠窮啦.而家又俾世貿玩.佢地唔殺左d警察都算係咁架啦. ok啦,冇刻意破壞,從新聞片中睇得出農民同警方都有留手 班南韓農民根本是挑釁,嚴重挑戰香港警察ga尊嚴,係罪不可捨的 農民絕對冇錯,亦唔算岩*SU sH{TL
和平示威冇用o既,世界唔會知Vc{4ba*T#|OF
佢地衝去有防備o既警察,唔破壞
已經做得好好