娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2005-12-17 11:37 PM

過份嗎..?

本來我都幾同情佢地
.BDR;uEa)J'N\ K!d 不過...
]?[3A6W7F,dk 自從晏晝起..7b#e\z2fy4Q
我改觀左1mR`F/O|
|/M;\m+Q$q(g,\
佢地講左好多次話唔暴力..M!\)Ku2Z^^3{
又話咩香港市民支持佢地1wCJ X|5b;K
佢地唔會攪事
:TG@-Y4UI3y6E2Ic.q {4kQ6Zs/]!kyA
但今日5點開始一連串既事
7N Ioa1DnP^E,RL 證明佢地係講大話!
9iz~_ PR'b$jR
hUE2_E 佢地所做既野令我極之反感!
6Lx{3eL D@ B4m;{3\ x
4];Jy0l[0[P&~oR 可恨香港d警察真係太溫柔..(d5f2q^,CZUz
(因為過往都係動輒得咎!用適當行動都叫暴力...
5I"Z#`3f,f[lX+Q5Z[ 攪到佢地唔敢用有效既行動去對抗..,n VP#`o_}`
好似長毛果D死人野咁(C\wZ0Wy6O
用胡椒噴霧都叫濫用暴力...然後扮可憐..
.N4^AsD \ 扮晒比police蝦咁...真係比佢吹脹!)
D0y0jlX H8M
n#Y'@*y{r,{$cwZ&s 基本上而家呢班暴農咁做..
#IG;N5L2gkr police最好係拎住d警棍追住黎打W]Opd8W
唔係佢地真係唔知驚ga!!lU.[~#mS
萬一衝到去會展點算呀!-{&_5S1@9as
而家係佢地唔違反協議...m5v/OS)K6d.|u j7S~ R
仲攻擊一d冇裝備既police...
oB4N8W1W)}%Omx 可惡.......hg?}w(S$m+FW
我真係有d衝動去打x佢地...^J| ^^z Q
H C'^D DB ox(G
.m \4z6i9y8|
我明佢地係想人地注意
H+j#]"e;N3ZQ fQ 佢地而家日日都係頭條啦!
*]\H5^6Txg 而家全世界都知佢地示威...W W6u1m3V!U)\?
南韓農民無所不知... ` T)?^K*fq?zc
佢地咁攪事...*U-W{9a2`
個會唔會開得快d ga wor!! j%Ik;H_R*S?
我覺得咁做未免太過份啦!
C,K5D7gfW 4q!AzNk
大家記住!
L]M~7O9t6j
"C8F9| h lXVW 可憐唔等於可以任意罔為!p'}/x%hE
可憐唔係破壞安寧既通行證! q$x}5Y#A/n"n'F
濫用別人同情而為所欲為者...更加可恥!]:mad:
a s6P1x4hH@.T^)V |bL@aQRE

Aq#z5H ehiV T (以上純粹個人意見!)

xthmkn 發表於 2005-12-17 11:47 PM

香港警察唔係蠟鴨

asas125435 發表於 2005-12-17 11:48 PM

[color=Red]可憐唔等於可以任意罔為![/color]
gS&m/?4O-kN!o5f8X 可憐唔係破壞安寧既通行證! [_#J FH*\3uPz
濫用別人同情而為所欲為者...更加可恥!
kYac*A
5O L s ~_L'zVv#o 很好...

MaxFigo 發表於 2005-12-18 12:09 AM

警察ge責任係捍衛治安0Z?9a1iB m
M(yA6[$t*K!I
但d示威者破壞香港治安
pa8|2I6mW f2|9c td5b 係迫警方走上同佢地對立之路:o

singleung1956 發表於 2005-12-18 12:35 AM

胡椒噴霧噴下,個隻姓鄧妖怪都話警察挑釁,拿棍追打,鄧女妖上電視殺人都似

Irreversible 發表於 2005-12-18 12:37 AM

佢地都未算最激啦.汽油彈同燒車胎.我地唔係佢地.係永遠唔會明架啦..佢地國家本身已經夠窮啦.而家又俾世貿玩.佢地唔殺左d警察都算係咁架啦.

阿感 發表於 2005-12-18 12:38 AM

ok啦,冇刻意破壞,從新聞片中睇得出農民同警方都有留手

nono_comdan 發表於 2005-12-18 01:02 AM

班南韓農民根本是挑釁,嚴重挑戰香港警察ga尊嚴,係罪不可捨的

靚女獵人 發表於 2005-12-18 01:40 AM

農民絕對冇錯,亦唔算岩*SUsH{TL
和平示威冇用o既,世界唔會知Vc{4ba*T#|OF
佢地衝去有防備o既警察,唔破壞
]qa9?F I1cNM 已經做得好好
w^6a-Wx7j+oYA5_ 0i{kAx4Tn$x2rTA
我地無可能明佢地係幾慘xw F:~#E(\
呢個係唯一機會to let the world know

funnygay 發表於 2005-12-18 02:40 AM

but佢地老早就話星期六係會有激烈既行為啦啵,算做事前俾左警告警方
.Z;uDv-]w| 講真,如果佢地真係搞事,駛乜講出黎,我覺得佢地ok啦,大家都係做番大家應該/會做既野姐

機密 發表於 2005-12-18 02:44 AM

[quote]Originally posted by [i]funnygay[/i] at 2005-12-18 02:40:/p.w4J+?1kTM_ Ad
but佢地老早就話星期六係會有激烈既行... [/quote]
%xCMq"?!g5H#Z1N5^ ![D*CJ7p&AR
agree:)
].g+N7c^R/d 講真,其實話亂,但雙方都算就住。同當年打石崗差好遠。 當年d越南仔招招想law你命架:o

nono_comdan 發表於 2005-12-18 08:08 AM

佢地都而家都對香港未有製成實際破壞,的確是唔錯,都可算冷靜。
#N)r]V@{;@] f 不過都係睇埋今日先講,最怕佢地最後一日先來玩野。/mvAz9]nNy#c

Ne!tH S [[i] Last edited by nono_comdan on 2005-12-18 at 08:12 AM [/i]]

pakho 發表於 2005-12-18 08:36 AM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2005-12-18 08:08 AM:3L4^8m YLVX-r#h
佢地都而家都對香港未有製成實際破壞,... [/quote]O;\:R5_$RPw({!j"Tc
拘留哂所有示威者~加上睡眠不足,體力盡消~相信已玩不出什麼樣子:mad:E%D9lG/\R%Y&{
警方計畫已達成了~:cool:

155220 發表於 2005-12-18 09:15 AM

唔過份

靚女獵人 發表於 2005-12-18 11:05 AM

[quote]Originally posted by [i]pakho[/i] at 2005-12-18 08:36 AM:
s)h puUn/p ^6Z/B/^ YY6~m&n` wJ
拘留哂所有示威者~加上睡眠不足,體力盡消~相信已玩不出什麼樣子:mad:
[1IT9] `W 警方計畫已達成了~:cool: [/quote]%X-a;NsE6X?H
請唔好用"[size=4]玩[/size]"呢個字悔辱o的示威者

pigcat 發表於 2005-12-18 11:57 AM

[color=Red][size=6]可憐的農民!:( w L1lNT$T#Z$G*GR?
可惡的暴民!:mad:[/size][/color]

替天行動 發表於 2005-12-18 07:24 PM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2005-12-18 08:08 AM:0W;r/_H c#p#h8F%C
佢地都而家都對香港未有製成實際破壞,的確是唔錯,都可算冷靜。L)G6@5A0X*\
不過都係睇埋今日先講,最怕佢地最後一日先來玩野。[/quote]}5FT{+?`2p@
咩叫實際破壞﹖係咪要D人打爛曬D玻璃放曬氣油彈先叫破壞﹖8Z | e{O/FHh`
香港警察都係香港人﹐係特區好重要既ASSETS﹐真正受傷既警察人數跟本同傳媒部導一定會有出入﹐就算斷左骨都唔會見報﹐祗係會響幕後受苦﹐尼D破壞你未必會睇到。仲有破壞公物﹐將鴻興道海旁一個鋼鐵圍欄拉低﹐又破壞警車﹐仲有因尼星期內封路帶來既鋪頭損失係數以千萬計。。。

MaxFigo 發表於 2005-12-18 08:36 PM

[quote]Originally posted by [i]funnygay[/i] at 2005-12-18 02:40 AM:
U'n:uu ^ ]X.I but佢地老早就話星期六係會有激烈既行... [/quote]
T)g {DB"uF4Y /Ig4`-q];Y*w5{
(@9EX6IuZ(b+|
事前警告?!
'k/Be0E5h?%d vA1I 尋日ge暴亂係毫不起眼下突然發生的NocFk;]/v~
所以警方防線先失陷C-E9`g.a3G;_R#C
首當其衝ge仲係無防暴裝備ge警察!!
s$qrq-Y2Q2{/d :mad:

MaxFigo 發表於 2005-12-18 08:37 PM

[quote]Originally posted by [i]靚女獵人[/i] at 2005-12-18 01:40 AM:4T8XBO&Er c(b%EN
農民絕對冇錯,亦唔算岩
B6d0X2B-OniVQ 和平示威冇... [/quote]
`D jc7AJ q/z T
0y dF3vuBy h ,O$t&\|B#}!k
衝去有防備ge警察?!
y9Di`-N6[ z 事實上....尋日示威者ge目標已經唔係盾牌
+lkyL i7Q n)vs0Y 而係一個個無防暴裝備ge警察...
NvF!FL 滅火筒...梯...無所不用其極:mad:

MaxFigo 發表於 2005-12-18 08:39 PM

[quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2005-12-18 07:24 PM: z6gk1yja%Nw![

2v W#nCKJ#J 咩叫實際破壞﹖係咪要D人打爛曬D玻... [/quote]
[6~+h6X!` \!O DwS,^&O
-lZJ C k.l0d
警察受傷人數即使比示威者少
S~L{1M;mG 但警察受傷ge程度未必比示威者低!
}#bl$IPrD
Vv)C?u'V5l#c 警察連警棍都唔夠膽打落去
7RN#p~*{QBi_Fw 相反示威者就用哂滅火筒、錢枝、鐵欄t!DYq9V-a8b'A&R4Z
見警察就打!:mad:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.