娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongshiu 發表於 2005-12-18 12:21 AM

養兵千日用在一時

看到電視後.唔知鄧香港警察心酸CF1F#c"PN
定鄧南韓農民心酸k6S3e}6KdN
唐英年不如快d請辭!!

彌國齋 發表於 2005-12-18 12:53 AM

如果要怪
)E0GDi q 那怪他老媽美國佬
-o4`&duQAk H'[ 香港警察應該打出一個世界正義者角色n9I+e1l5i0Cg9j
為示威者開路,共同操向這個美國佬的wto大會上,向歐美財閥怒吼
a aJ{}2M0u 明日
f;F3~T"okH0E hk的警察將會被世人視為邪惡美軍的馬前卒,換來的只有唾罵,而不是尊重

wclchris 發表於 2005-12-18 04:30 AM

我尊重香港警察,亦尊重南韓農民-y2Zx5lOk;De
我恨各懷鬼胎的強國

newman2005 發表於 2005-12-18 05:21 AM

示威可以, 但絕不能以暴亂為害社會安寧!!
2dxzc:c'Md H&^D _ N]|H
唔通班香港警察見到成堆鐵馬"車"埋黎, 放火燒到埋黎都唔理咩? 根本在那時候班示威人士已經失控, 陷入瘋癲的狀態, 示威已不再是示威.
0FGL6^8p 某些人彈班警察用胡椒噴霧, 催淚彈又話過份, 如果冇行動乜都唔做就話人無能 ....
i5~J5`toiKB 想問呢班人, 咁應該點做先啱呢? 係唔係要兩敗俱傷至安樂? (都唔知咩心態)
K7u2~er[%C$D_ Ade7q+^NFA
其實亦有可能係班示威人士專登做場"戲"給國際既人睇.....唔做"激"D就唔會有人留意!
S$Ff_,p.Z`+CV"MHj 5x_;]3w]+I
佩服香港的警察, 亦為南韓農民不值 .... 總之希望唔好搞到"立立亂"啦!

機密 發表於 2005-12-18 05:26 AM

[quote]Originally posted by [i]newman2005[/i] at 2005-12-18 05:21:
Y*?1h*\_ 示威可以, 但絕不能以暴亂為害社會安... [/quote]
.^6I.p"j+}9`8x
hdv!d6CC.K\ Total agree:)

Jk 發表於 2005-12-18 06:59 PM

我感覺係,做左衰野個班歐美強盜縮埋1角,反而香港差人叔叔被擺上枱給人利用,無奈被迫要與受害示威者對立;保護個班歐美[color=Red]強盜[/color]匿埋[color=Red]分贓[/color]...:mad::mad::(

替天行動 發表於 2005-12-18 07:07 PM

我覺得班人間監察世貿組織應該係時候收聲﹐猛話警察濫用暴力﹐又猛澄清示威者無用暴力。而家D人做錯事被人拉又話要釋放﹐大佬呀﹐尼度係香港﹐甘樣襲警法唔拘捕你﹐你估係奉旨咩﹖

機密 發表於 2005-12-18 07:09 PM

[quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2005-12-18 19:07:g3F1cq;P
我覺得班人間監察世貿組織應該係時候... [/quote]/y7XO#vA'S6cm8v

N9V1W0I x@!e:Tu4{ 應該問番佢:『如果係你你會點做?係咪話:唔該停手、唔好打頭!』

pigcat 發表於 2005-12-18 07:16 PM

[quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2005-12-18 07:07 PM: Lb8F$E+e0F$a
我覺得班人間監察世貿組織應該係時候... [/quote]2p+r7J4S1mh%g pA
講得好!`1pv `N;_f r
最攪笑係佢話收到一d比人拘留左既人既消息..
'IHUL_PZ 話咩唔人道wor..i&Lu!K6K.d \&i
話比人掌摑...最好笑係有間房有20個policemen圍住一個示威者...
)I-k&Y&eF`\O
{#P yM6s'Su%k| 我好想知...I8m"p'\#tdI` i

*M$tr.b P-N1U"q^.L;D 果d人既然比人拘留左...
%YE9VJ}*r'B{~#\1pq 點解佢地仲可以同出面通消息..
,iIYM ?2A (聯盟有個要求係要警方透露示威者被拘禁地點...)a&r PKI3~,B
我真係覺得好confused...Qq3N{T!V'|:O
唔通真係有心靈感應...6r8kxn6Lj)Z

{6s8c^ woj:R 仲有...
J$`f1mP{@Lu 20個警察圍住一個示威者...
$s)n+hg5~$I'S 仲要係一個房wor...H d(Y'}"M~+m)T
有咩房咁大ar..
Y*S3V8JsI5Nh 同埋竟然有20個警察圍住1個..
UI fz@}+u$w'H 真係好難想像...
,mx/O w*@#Y 好心佢作都作個合理d ga la!!:mad:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.