拉佢地非法集會
依家拉佢地非法集會:o觀塘今晚忙死law:o1a!U:u2x,frzfd%w
z9l:zWCK
[[i] Last edited by 機密 on 2005-12-18 at 04:03 AM [/i]] 靚仔哥哥﹐你都唔洗特登開個POST出黎講麻... [quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2005-12-18 04:02:
靚仔哥哥﹐你都唔洗特登開個POST出黎講麻... [/quote]
:o:D 怕阿sky睇唔到嗎:)
%AVi!M/? q
(f o"`5a3l.wz8oA
警 方 在 灣 仔 告 士 打 道 的 拘 捕 行 動 , 仍 在 進 行 中 。 起 初 示 威 者 情 緒 較 為 激 動 , 需 要 由 數 名 警 員 抬 上 車 , 警 方 亦 將 他 們 的 雙 手 , 用 膠 索 帶 綁 在 背 後 才 帶 上 車 。 &IE?d"@*A#oU7^
其 後 , 示 威 者 都 冷 靜 下 來 , 顯 得 愈 來 愈 合 作 。 但 由 於 每 輛 囚 車 可 載 的 人 數 不 多 , 進 展 相 當 緩 慢
JYUlV
[b]先 後 三 輛 囚 車 將 示 威 者 載 到 觀 塘 警 署 [/b]
2005-12-18 HKT 03:46
載 著 被 捕 示 威 者 的 第 二 及 第 三 輛 囚 車 , 相 繼 由 灣 仔 告 士 打 道 抵 達 觀 塘 警 署 。 *D[g_ XwU
而 在 放 下 示 威 者 之 後 , 囚 車 陸 續 駛 離 , 相 信 可 能 是 返 回 告 士 打 道 現 場 , 繼 續 接 載 示 威 者 。
E+J XPUy p F
[[i] Last edited by 機密 on 2005-12-18 at 04:20 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-18 03:35 AM:
依家拉佢地非法集會:o
觀塘今晚忙死law:o
[[i] Last edited by 機密 on 2005-12-18 at 04:03 AM [/i]] [/quote]
(a5[ w+F.q'e+O7W'h
悶得滯,搭嘴亂o翕幾句廢話先.......)G ^0CNGM w(n+d
0lGX0?1{v.ft
由下午搞到半夜,d 農民好多可能無野落過肚,
返到差館,打溫情牌!3f8\6_6@p7b
由專人負責整900碗杯麵過佢地o也,9z6G7X5T }'Y0c
每碗平均焗3 分鐘 ,l1guS\9iy@^
基於人道理由,一定睇住佢地每個人都要食晒先走得
45個鐘頭之後,最後一位示威人仕終於食完碗杯麵la,(x3LMD`t$N
但係都差唔多星期二lu
班分明唔慣時差先專揀半夜開會ge貿易代表一早就去如黃鶴,
番晒老家餵妻或者夫o拿#s6i;DD%zt Y-Q4B:ay
呢個時候,官府就可以對外公怖話唔會再追究今次ge示威者
但係就會保留收番900碗杯麵錢ge權利'v3D\6v7J&u|E
然後係記者面前握手!
由專車送佢地去機場,&r3F#_0? c2Z
依依不捨咁送班農民回國
曾特首之後就走出黎話呢樣果樣都好成功
大家都引以為傲類似ge話....3MKsM,E
到左星期三,已經無人再記得世貿係香港開過會}:l6v*Mz&Q;y
灣仔又回覆以往的一片繁華景象
軒尼C道男途人o係回憶中,2|S'y.b ~"Mj!YP
談到韓國農民及農產品補貼問題時,
最接近都只係講到連生同辛辣麵兩個名