娛樂滿紛 26FUN's Archiver

escalation 發表於 2005-12-18 07:55 PM

請問呢 D 奶咀邊度有的賣?

行過 D 賣嬰兒產品店, 都找吾到 :(:(
8C_7^z,x3w 2lT s[-H!@9X?-q
大家幫下手, 吾該曬 :):)

機密 發表於 2005-12-18 08:08 PM

[quote]Originally posted by [i]escalation[/i] at 2005-12-18 19:55: CT2EN7k0Dz6|
行過 D 賣嬰兒產品店, 都找吾到 :(:(
eC1D:TnbN9n k
R5vKYg3l+F#v1T 大家幫下手, 吾該曬 :):) [/quote]
vm2_T6^/HS 旺角新世紀廣場荷花百貨

escalation 發表於 2005-12-18 08:11 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-18 08:08 PM:Y p*K!z2\5j

}U4C9am 旺角新世紀廣場荷花百貨 [/quote]
_R$`^Z)h
Vi2{9Dv[t thanks~~ 明天去看看

d228216 發表於 2005-12-18 10:04 PM

[quote]Originally posted by [i]escalation[/i] at 2005-12-18 08:11 PM:
W|i:}(H b JM}#F a(i4K J9`X-d B
gF j_Z
thanks~~ 明天去看看 [/quote]/d+V&Nz5]1jO
弄假成真:cool:

escalation 發表於 2005-12-19 07:21 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-18 08:08 PM:%H bnK|.H
*V(S J;c ]#D
旺角新世紀廣場荷花百貨 [/quote]O-d.iE[XQl
N B8O,~^D W7ulQ

\z[ir1xQF 今日去左... 冇得買... :(:( K8Fs3h1z{rs

:LM%r(Up/{ 請問仲有什么地方?

機密 發表於 2005-12-20 12:18 AM

[quote]Originally posted by [i]escalation[/i] at 2005-12-19 19:21:8_EX8Mq r3b

,`+d_w#B\4tK7N!AR
1rRr cB+D,|$Y5P oZ6W N;Wh
今日去左... 冇得買... :(:(
xuK4U!U0B
$v)rq)Y plB 請問仲有什么地方? [/quote]
@4_Ka8r6T0i 幾年前我係那裡買過,如果連那裡都無,不好意思,我都不知那裡有了:(

呀俊 發表於 2005-12-20 07:20 PM

我食個隻糖係咁既=.=

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.