娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xthmkn 發表於 2005-12-18 09:38 PM

發洩!

岩岩睇老豆買返黎份報紙
mb8l _X
6uU![z0ce,}f 真係激撚死我}(w{*k bezE*cVv,S
3mMyVc
報紙寫住有條蛋散比胡蕉射到 又話咩怒斥香港警察良民暴民不分[*bjVj(L gCF
戇撚鳩  你自己加入埋韓國班搞事份子度?你係良民? 我呸ob9U6Mq^
香港係我地既家  做咩事姐?世貿扼殺佢地生存空間?oYNcQr:T G
香港警察殺你老豆老母?/QujjLflH g
又推流動次所 又整爛鐵馬?B0A+e.Z+K ~9n
而家你反世貿定反個流動次所? 個流動次所仲無辜啦
`"y,H|/Q;je 你無辜 ?我呸!
4Z$m*f9RLmrU zF,\ ed3qEt
跟住仲要睇到d南韓佬將d鐵馬成個掟去警察果度-f0N&h+Rp'K*cj
屌 真係火都黎埋
Uq S'b:avH%h
]PiA D!a 香港警察唔係蝋鴨 !

機密 發表於 2005-12-18 09:40 PM

[quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-12-18 21:38:})x,V)@Vt
岩岩睇老豆買返黎份報紙
2tsS"fy wj9?
:E:\(Z%w D#j K#B!W/p 真係激撚... [/quote]o*M0q$NT0Z~
:D:D:D(T%E"v(~v*g

E0X;VkKH)V1X/UH9]F 呢種人都廢事理佢,無思想能力。:D

wmwm 發表於 2005-12-18 09:45 PM

yes i support the police

~johncena~ 發表於 2005-12-18 09:48 PM

比我係police我實開槍

pigcat 發表於 2005-12-18 09:55 PM

算啦
|1i ry+g.j;b1_ 呢個世界咩人都有n4q|1i0Mh9in
所以有好多人既想真係離晒大譜*R[ gR MR
)d4y xH/s,K0{6T@
兄台唔洗為呢D怪人勞氣(?rx r"|D%Q@6SFz)H
去下yahoo個留言版
b jxP!y&T 都知都有好多人都係明白事理的!

151515 發表於 2005-12-18 10:24 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sfxc0000 發表於 2005-12-18 10:27 PM

你發洩係冇問題, 但請唔好用粗俗的字眼, 請bro. 合作:)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.