發洩!
岩岩睇老豆買返黎份報紙真係激撚死我}(w{*k bezE*cVv,S
3mMyVc
報紙寫住有條蛋散比胡蕉射到 又話咩怒斥香港警察良民暴民不分[*bjVj(L gCF
戇撚鳩 你自己加入埋韓國班搞事份子度?你係良民? 我呸ob9U6Mq^
香港係我地既家 做咩事姐?世貿扼殺佢地生存空間?o YNcQr:TG
香港警察殺你老豆老母?/QujjLflH g
又推流動次所 又整爛鐵馬?B0A+e.Z+K ~9n
而家你反世貿定反個流動次所? 個流動次所仲無辜啦
你無辜 ?我呸!
zF,\ed3qE t
跟住仲要睇到d南韓佬將d鐵馬成個掟去警察果度-f0N&h+Rp'K*cj
屌 真係火都黎埋
香港警察唔係蝋鴨 ! [quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-12-18 21:38:})x,V)@ Vt
岩岩睇老豆買返黎份報紙
真係激撚... [/quote]o*M0q$NT0Z~
:D:D:D(T%E"v(~v*g
呢種人都廢事理佢,無思想能力。:D yes i support the police 比我係police我實開槍 算啦
呢個世界咩人都有n4q|1i0Mh9in
所以有好多人既想真係離晒大譜*R[ gR MR
)d4y xH/s,K0{6T@
兄台唔洗為呢D怪人勞氣(?rxr"|D%Q@6SFz)H
去下yahoo個留言版