娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-12-18 10:59 PM

大家有冇睇電視

陳日君 - ..........................................

singleung1956 發表於 2005-12-18 11:12 PM

冇,有乜事發生
2J'q2ys2kah.B w_
{"s Qf,F+} 一向對這個人冇好感,借宗教名義干與政事

d228216 發表於 2005-12-18 11:21 PM

冇,,,只係講差佬冇當場捉到使用暴力既人, 而一次過提曬900人, 係唔啱, 又話當場捉唔到人, 就係香港冇L用, 冇國際標準水平, 唔應該搞依D野.
&dY `-T!}5Y n6{
D?4S5z ea4jzO.y 又話果900人被拘留係 告士打道 既時候, 唔人道, 冇提供食物,水,唔比去厠所 (我琴晚有睇直播,有食物,水,比去厠所, 受傷重可以即走.)

阿感 發表於 2005-12-18 11:24 PM

主敎大發慈悲,為示威者講話

d228216 發表於 2005-12-18 11:24 PM

其他唔講啦........冇謂搞得太寸.....依個時候大家要自我反思吓啦, 香港人, 視野闊D啦!

pigcat 發表於 2005-12-18 11:43 PM

意大利同法國都政教分離左好耐啦!3s)]rWg? }m+O
佢仲想玩咩arA(y9k"G5Wg
自從上任主教魂歸天國之後q.jm%mS4p6R.{B6\
佢上左陣報...$[(^+Rz!\
上上癮...!|6P1q j@ W9gz*G
成日駁出位...!|f |"dZZO{
1j(l9HAJn(NZ
好心佢當天主教教宗同主教係教民一人一票選出黎先好發up瘋!

flpo 發表於 2005-12-19 12:34 AM

叫陳日君去食屎啦,佢仲衰過d政客呀~

MaxFigo 發表於 2005-12-19 01:49 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-12-18 11:21 PM:
,~eQ"D_.F2M 冇,,,只係講差佬冇當場捉到使用暴力既... [/quote] GdA2{bKo
v\m7e'Hh9{ ^ V

M?&~D.sE,a2T3O 講開唔人道
m(C#e JAf8a ^ Jjv6DvJ%U
頭先睇新聞
%hw5[!mS4\o%?*^ ar何俊仁話示威者被捕後受唔人道對待Is B L*a
警方無比毛巾呀果d,又要佢地露宿3nAQ9a"Ha Qq

[v,Sm2sQ1L]Qs 大佬....食得鹹魚抵得渴,佢地示威都預左訓街ga la!示威果陣又唔見佢地o益凍
-v}"Y#T`m:_ 而且佢地咁多人,根本就無足夠位比佢地係室內訓*~[s.Gh*d9@;`8@"x@'iv
加上佢地係被捕ga!被人拉左仲多多要求....e條咁ge何俊仁....有冇腦ga....#h"GFS;iwL
見政府就反....盲目都爆....

機密 發表於 2005-12-19 08:40 AM

[quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2005-12-18 23:12:"RW#a"Y bd"XF @
冇,有乜事發生&]6Py9[H9x

H-j@ a~V0E 一向對這個人冇好感,借宗教名義干與政事 [/quote]B-~xf:ZP'{9R7C
我非天主教徒,不過都想問主教一定唔可以講政事?

d228216 發表於 2005-12-19 11:28 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-19 08:40 AM:
)[*J3?f+x&]5M (Qw6D9Cv i
我非天主教徒,不過都想問主教一定唔可以講政事? [/quote]$s g;Ft k#YM#^
可以, 但之前唔好打咁多邊爐, 咁多燉品啦:cool:

155220 發表於 2005-12-19 11:29 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-19 08:40:&U]K!@,h2d E
(j,K+fVV O1[B h2V?Z
我非天主教徒,不過都想問主教一定唔可以講政事? [/quote]O6d}J9cG;_*n5t5[
} qT*x1IU)l8u l
不是

機密 發表於 2005-12-19 12:10 PM

咁咪係囉,其實我就想帶出呢樣,我不是認同佢
`!y5BO~xR!z.X #V!Q Mv/lA&V
1.  主教點解一定唔可以講政事? C)N E6@&H"W%\'DR
2.  點解唔係睇講者有無道理,而係睇佢係乜水?%JbW|q aC_

H,e \l_g6J1vbk 如果仍然要咁睇野,仲可以找出真相?m \0q/E Y-f3to

hu7JvQ+M(W [[i] Last edited by 機密 on 2005-12-19 at 12:12 PM [/i]]

super168 發表於 2005-12-19 12:41 PM

條白痴主教,乜都有佢份,連打瀉屎都關佢事

d228216 發表於 2005-12-19 01:23 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-19 12:10 PM:eL/]"tZ1Z-OV
咁咪係囉,其實我就想帶出呢樣,我不... [/quote]1lR#e z,S_Cq
咁咪係囉,其實我就想帶出呢樣,我不是認同佢
o2?f.[v0d8E,yK 1V3WI"F+W#`,T:V
1.  主教點解一定唔可以講政事?
`'@5s0i'k D]S 2.  點解唔係睇講者有無道理,而係睇佢係乜水?
H!y&h@3P)} c'Zl q T BR-m*x
如果仍然要咁睇野,仲可以找出真相? v;{.KDG;ie^X
1. 可以Lv8{J,aQ4E&T
2. 就係無道理, 亂UP當秘CUP, xg1L2Z@9__ qk S\,yP

Zm2bpH Y 個人吹水賽後報告:'N*p{0HIY
市民, 各取所需, 有人休息幾日, 有人愛睇野, 完全中立, [color=Red]讚[/color], 給99分. [唯見新聞片一條靚妹話, 示威者冇破壞公物, 部份港人視力差, 扣1分].4?"_7^ x1K5z%v:z
#g'|[dc_5@
長毛, 街頭戰士, [color=Red]讚[/color], 做垃圾會議員 浪費了, 給[color=Red]-90[/color]分.)V|8JUq(S

8Nhp#_,M%{*T 差佬, 成功控制場面, 冇嚴重流血事件, 冇引致暴動, 克制,  給80分.
p ohwM,y$m&K
uai]7K 示威者, 亦唔算好暴力, 尚算克制, 有紀律, 冇喺其他區搞事, 給70分:x7S*h5Ld"b/}

5RS l"k2d 陳日君, 有事龜縮, 完事吹水, 仍 wto 事件中最失敗人士, 給0分.
ZKj1[N)d Ye Y4Q+}8?+s6V9^
鄧燕娥, {何俊仁老婆}, 本末倒置, 曾大眼講大話, 冇人格, 香港羞恥, 不予抨分.

機密 發表於 2005-12-19 01:31 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-12-19 13:23:
,p+x:bXZ
NH`q^+kX^ 咁咪係囉,其實我就想帶出呢樣,我... [/quote]
'r!l1} d,INFV A t 8k$pn_ ]5N N
:D:D:D
!q*} wa4J"G;Y ~ 個人吹水賽後報告
-K&n u3pW2dS lO`g5y s`ji
俾得好:D

YUEN_LOUIS 發表於 2005-12-19 06:10 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-19 12:10 PM:
K\f5Y&B.uV-kL-N 咁咪係囉,其實我就想帶出呢樣,我不是認同佢
Ep ]2e%o-U7@)S
-~~!MU2HO 1.  主教點解一定唔可以講政事?
:C/M__.`$l/] 2.  點解唔係睇講者有無道理,而係睇佢係乜水?
Wo.p$ua 3DE$u3o8KB"Z
如果仍然要咁睇野,仲可以找出真相?
|1t"b;k(e ~&dej [/quote]
WTsv.J JA/K 佢可以有己見,佢可以係電視講,但唔贊成佢用主教身份係電視講E+px!]mYn8G` E
某些事,唔係人人可以講,你可以鬧樓下街市賣魚勝菠菜蓮呃你錢,曾蔭權都一樣可以,但曾特首就唔會講(講得好抽象,你明唔明?)

機密 發表於 2005-12-20 12:20 AM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-12-19 18:10:-U/PL!Dy;M0w5sd

W1M7o6fH,`+t]]9s[ 佢可以有己見,佢可以係電視講,但唔... [/quote] \&Q:LF/Y3~d
8}o s N\'t5S
其實我是明,不過就是想認為宗教職員不能談政治的人講出理由來給大家討論下。 不如就由你開始,好嗎? :)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.