証明的確是三贏的
今日我同幾個有份打暴動的同事講番當日的情況,當中有男有女。 佢地都同意感覺得到對方其實是留手的。 當然有少部份過了火。 不過大部份都是做戲,有些唔識的仲做到好明顯,例如有個好好笑的就是本來要用木棍打我同事,但見我同事仲未趕得及舉起個盾防護,於是停下來等我同事,到他舉起個盾然後就打落去。 你自己分析下點解啦。J2u+dG(["dn3NApG?TTY6CDm'f
總之今次是三贏:"k Yu r|9j
1. 農民成功爭取到想要的; ]E mO%LW"~
2. 警察得到真實度極高的實戰訓練;
3. 發展中國家與發達國家多了籌碼談判。 支持,;RM@PIO;z
S ?x*F5D
{小心冇証冇據話人地做戲, 比人審呀:P} [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-12-20 00:23:
支持,$Oxn~/JZ[6G
SI-f-CcT@Ow
{小心冇証冇據話人地做戲, 比人審呀:P} [/quote].q \YB)\5[E
咪玩啦,衰野!:D [quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-20 12:27 AM:
-Z4~`zw&h7JT
咪玩啦,衰野!:D [/quote]r3vJ4w8vg
真嫁, 啱啱比人審過 [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-12-20 00:38:&rtdx*V
| X+T E D:Z8M7`o5I
真嫁, 啱啱比人審過 [/quote]
唔怕呱,我是比喻啫,即是大家都手下留情咁解。其實人生如戲,有誰不是在演戲?
而大部份都是做戲是指示威者未去盡啫,唔怕呱。:):` f\(z vC+zz;d5s4T
既然咁澄清埋呢樣啦:$x)XFU,dv|r
3G#qJ7b'yubrb2x
2. 警察得到真實度極高的實戰訓練---> 示威者未去盡咪好似只係訓練,但又真打,咪真實度極高的實戰囉。&d3C5ow6xQl-x
\AJ o9|a3Ai+?
[size=6][color=Red][b][以上全是靠估分析,讀者咪當真][/b][/color][/size]
咁得啦呱?
[[i] Last edited by 機密 on 2005-12-20 at 09:45 AM [/i]]
頁:
[1]