娛樂滿紛 26FUN's Archiver

機密 發表於 2005-12-20 12:11 AM

証明的確是三贏的

今日我同幾個有份打暴動的同事講番當日的情況,當中有男有女。 佢地都同意感覺得到對方其實是留手的。 當然有少部份過了火。  不過大部份都是做戲,有些唔識的仲做到好明顯,例如有個好好笑的就是本來要用木棍打我同事,但見我同事仲未趕得及舉起個盾防護,於是停下來等我同事,到他舉起個盾然後就打落去。  你自己分析下點解啦。J2u+dG(["dn3NApG?
T TY6CDm'f
總之今次是三贏:"k Yu r|9j

*c#[1f*r$B4sD E4T 1. 農民成功爭取到想要的; ]E mO%LW"~
2. 警察得到真實度極高的實戰訓練;
)d:C-?4bz({ {@K 3. 發展中國家與發達國家多了籌碼談判。

d228216 發表於 2005-12-20 12:23 AM

支持,;RM@PIO;z
S ?x*F5D
{小心冇証冇據話人地做戲, 比人審呀:P}

機密 發表於 2005-12-20 12:27 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-12-20 00:23:
t,S0_i-g:h"Kno7z 支持,$Oxn~/JZ[6G
SI-f-CcT@ Ow
{小心冇証冇據話人地做戲, 比人審呀:P} [/quote].q \Y B)\5[E
咪玩啦,衰野!:D

d228216 發表於 2005-12-20 12:38 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-20 12:27 AM:
i `*R;wXgM -Z4~`zw&h7JT
咪玩啦,衰野!:D [/quote]r3vJ4w8vg
真嫁, 啱啱比人審過

機密 發表於 2005-12-20 08:58 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-12-20 00:38:&rtdx*V
| X+T ED:Z8M7`o5I
真嫁, 啱啱比人審過 [/quote]
$D)YT Z&|LjiN 唔怕呱,我是比喻啫,即是大家都手下留情咁解。其實人生如戲,有誰不是在演戲?
'rkM0Z6L(TXcw"I/^ 而大部份都是做戲是指示威者未去盡啫,唔怕呱。:):` f\(z vC+zz;d5s4T

~;@\ q}(Pn \ 既然咁澄清埋呢樣啦:$x)XFU,dv|r
3G#qJ7b'yubr b2x
2. 警察得到真實度極高的實戰訓練---> 示威者未去盡咪好似只係訓練,但又真打,咪真實度極高的實戰囉。&d3C5ow6xQl-x
\AJ o9|a3Ai+?
[size=6][color=Red][b][以上全是靠估分析,讀者咪當真][/b][/color][/size]
tpQSr \E`x#E 咁得啦呱?
$}+k2Q+wN]%~c
?Fr9B,Mt$~f [[i] Last edited by 機密 on 2005-12-20 at 09:45 AM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.