有
各位大哥我出左香港去外國讀事三四個月番黎放假-v.M6r4YKqt-_(X
一去信和 嚇死我
乜碟都無除CD外
我想問D碟搬左去邊?F7Oa7X-g1a
同黎卡通片又去邊度先買到?(咸和唔咸)1u1}-X`{r6f-JT
唔咳 [quote]Originally posted by [i]tommyloo[/i] at 2005-12-20 01:28 AM:2D1Pv9Ju4M
各位大哥
我出左香港去外國讀事三四... [/quote]q1D(sb^;gXe
[size=6][color=pink]支持正版,尊重知識產權吧!!![/color][/size]:P:P 自從95年去左外國讀書之後﹐跟住就習慣左買正版野﹐今時今日番左黎香港甘耐﹐都無掂過尼味野囉。。。希望你都會係甘樣啦 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** but japan animation...no offical copy wor...
only taiwan
頁:
[1]