娛樂滿紛 26FUN's Archiver

purplefish 發表於 2005-12-21 06:49 PM

請有用xanga ge朋友入黎...!!!

我係xanga ge用戶.....
@ V u? z(~7rw1`~ therefore一直都有一個問題.....就係周不時會出現亂碼...
T,B6Y6ks5zb 又唔知點解決~~~6~8S c!YyS/|QZ
唔知大家有冇呢個問題....^,KYz ~_`
if有ge......咁點解決~!?

gigg11 發表於 2005-12-21 08:00 PM

其實好簡單
Qg-o1X0G'X]N 會亂碼係因為你d字中有 "攞""嘅""嘢""啲""嚟"呢類大個d既字搞成咁........9|Zk{{i:B
%kGc q}tS*Gv
要解決只需係文章是但一度加上 ©或者 ® a } DV y.D2B `
就可以搞掂無事

pigcat 發表於 2005-12-21 11:40 PM

yes..唔同得全字形.同香港字型

purplefish 發表於 2005-12-22 12:17 AM

[quote]Originally posted by [i]gigg11[/i] at 2005-12-21 08:00 PM:
[-h"_~+Z1B NU5g 其實好簡單
{ qs J f1P 會亂碼係因為你d字中有 &... [/quote]
SRX H R I7j W3u/LFE:d.nR
唔係wor~~呢d字我會用英文代替....或者同音字~~
Y W^d:s6@}:JZw*W 咁又點解啊~!?:(

Hkwan 發表於 2005-12-22 10:06 AM

你check下個你IE or firefox 個<檢視> 既字元?g9X|7^*j5w0j
睇下你打果時同睇果係咪都係繁體/正體big 5 laY)c[-[jG
if not u chg it back

gigg11 發表於 2005-12-22 10:59 AM

[quote]Originally posted by [i]purplefish[/i] at 2005-12-22 12:17 AM:
t!R&A.YM^
tvO#`pz-U9l5a/?;L[
&\fW[5pMpB 唔係wor~~呢d字我會用英文代替....或者同音字~~
J-@ p!K0{ 咁又點解啊~!?:( [/quote]%|Wv z7c9W
加上 ©或者 ® 試下

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.