娛樂滿紛 26FUN's Archiver

151515 發表於 2005-12-21 08:17 PM

元 旦 日 全 世 界 慢 一 秒

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

機密 發表於 2005-12-22 12:56 AM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2005-12-21 20:17:(@l%[z@9D^
在 即 將 來 臨 的 元 旦 日 , 市 民... [/quote]
U} K/L4L%G 一秒? 無野呀!天文台! 點較呀! 一秒,話Q之佢呀!:D

Dr.anger 發表於 2005-12-22 02:49 AM

所以成日話"唔好阻住個地球轉啦!":P

kaigi 發表於 2005-12-22 03:56 AM

等我錄低睇下係唔係先

diehardfans 發表於 2005-12-22 10:21 AM

唔好阻住個地球轉啦]9{i;Q+g&{
haha....very funny

MRSLEE 發表於 2005-12-22 11:35 AM

做多一秒鈡既人

NaTuRaL_GiFt 發表於 2005-12-22 01:11 PM

y地球自轉會減慢??

gogo8281 發表於 2005-12-22 03:04 PM

慢 一 秒???!?dF2`7O6Y$i
模不著頭腦 ???

easonwing 發表於 2005-12-22 05:02 PM

唔好睇小個一秒,你估地球真係24小時一日咁準咩...
` F0e;dv r 佢個d ,4 年一次2月就有29號,個d,就係為左地球公轉自轉既問題

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.