娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chong_lau 發表於 2005-12-22 09:33 PM

有冇人答我!!!嬲人有冇意義?!

講唔該

per 發表於 2005-12-22 09:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

151515 發表於 2005-12-22 09:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

周衡 發表於 2005-12-22 10:21 PM

為人地既錯誤徵罰自己

阿感 發表於 2005-12-22 10:41 PM

嬲係人o既自然情緒,對一些事不滿時自然會嬲EL*t"O$L xF,Z0g
"嬲"有時係一d意義都冇,仲會傷自己心神,不過如果嬲對生活及身心影響唔大亦冇必要把它過份抑壓;不過,"嬲"並唔係一d意義都冇,"嬲"可以是一種情緒的表達,使其他人知道你的情緒,有些人更可以透過"嬲"去達到某些目的,例如:老婆想老公買一些東西給她,便向老公發嬲,向老公施加壓力,迫使老公就範

機密 發表於 2005-12-22 10:41 PM

有,對那些鍾意自殘的人的確好有意義,因為首先傷到的就是自己。:D

derek23 發表於 2005-12-23 12:11 AM

不能解決問題

au212001 發表於 2005-12-23 02:06 AM

我個人好怪,如果我有d野好蝕底,但果果人同我講聲sorry or吾該,'` o(pX&Zp,a"`
我又感受到佢係冇心ge,我會原諒佢嫁...
o uo;^B M9X 但我成日為佐少少事而嬲人,如果同我講聲sorry 就好快冇事,
m#iPD*Qo9w`;CFw"CM 但咩都吾講,我就有排嬲

樂壇渣Fit人 發表於 2005-12-23 11:21 AM

我大膽講一句U5dl8M`t
係凡塵之人都會嬲$j3`^9gd9u:x
個d只會講乜野「記恨只會傷害自己」「原諒別人先係大道」等等大義之詞只屬慷他人之慨
^ p)CB-CS 每個人都有執著之事
/G eMM8U,r:ox l&CfQ\N._z
對一個細路仔黎講, 你點佢做野甚至借錢唔還佢都可能唔會嬲你, 但你玩遊戲出千可能會打你
_6C JP!N 6l H$CE0E4}3x
對一個成年人黎講, 工餘之時既日常衝突可以一笑置之, 但對工作上有絕對既堅持, 不容他人作任何輕悔之舉, 只要好少事都可以令人動殺機
*y)aI~AE.V!?1Z $]s2z@my1D0G
對一個無宗教信仰既成年人, 同佢講聖經係呃人, 佛教係不思進取, 大致上對雙方交情都唔會有後遺症; 但如果你次次食飯唔俾返錢, 貪小便宜, 呢種小事絕對會令對方心中有根刺v v0?6jG'SgO

I6gQ(BH r c*} 相反, 教內之仕, 講就係助世人脫苦難, 有容乃大, 但你幾何見到歷史上各教之間可以和諧共處, 佢地唔介意你偷錢, 俾埋你駛都仲得, 但如果有任何對教規典藉不滿之時, 何嘗唔係惡言相向, 一係就同你洗腦, 嚴重d就玩戰爭
(}'s\wU1y mi'e1t TL:`L;Z
每個人都會有「逆鱗」
w@[3f@]h8X 問題係你知唔知咁解
Q4xjexXi0Q.DHh 當然道行高既就隱藏得好好mH2Qr(["h7r(f1FC$x+M$j
但你得罪呢種人仲危險? o Hlm;U_;\.y
所以如果有人嬲你嬲到出面
_6~+r n/\1] p+V 呢個唔係最差既情況W6b8kPJ1R|
起碼你得個知字啊~ ;)

BOYDWAN 發表於 2005-12-23 11:36 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-12-23 11:21:G WsE1F"Zg Y re"{
我大膽講一句8D%LB9gne*W"tE
係凡塵之人都會嬲`@5L,`5r"Q3] d
個d... [/quote];chS\5Q7OJ

M3a@;Au z
t/B*]k9T 1mw cy7[
a1K!fqT A

3Z [b*If)R7m1Mz wooooooow~道行高深哦, 樂兄~:lol:

hung414 發表於 2005-12-23 12:07 PM

just say sorry to each other

MRSLEE 發表於 2005-12-23 03:02 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-12-23 11:21:
?+t6\iR ]-`4B3S 我大膽講一句F&[,tS8c.h
係凡塵之人都會嬲
*WT3\3M7u&q%oi*rx 個d... [/quote]+sU&?"^m

p6K,C3GU9l1iN2@ 又真係幾有道理wor

steve123456 發表於 2005-12-24 01:56 AM

.

[quote]Originally posted by [i]chong_lau[/i] at 2005-12-22 09:33 PM:q:r?)dA fd0H
講唔該 [/quote]
q*Sl.sS7@V7C
F]c @'P1w/| 唔該

Tokyo2040 發表於 2005-12-24 10:27 AM

Forgive and forget 係美德 :)

機密 發表於 2005-12-24 11:40 AM

樂兄,記得呢次係除版務外第一次同你吹水,指教:)
Me'J)Cn#vRd'I
({ a"uJ^`3U$Rb [quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-12-23 11:21:
tkz)q'M?[ M v'Z,d:l8rKnb
係凡塵之人都會嬲[/quote]
W.k,@._V4}q@ Q1C 對,否則就是聖人。*qm:ft,X1rQ|$`!S
[quote](ashem.d?_
個d只會講乜野「記恨只會傷害自己」「原諒別人先聖係大道」等等大義之詞只屬慷他人之H&Z[/y o4e
每個人都有執著之事
"EpN |GRVr 對一個細路仔黎講, 你點佢做野甚至借錢唔還佢都可能唔會嬲你, 但你玩遊戲出千可能會打.......呢種小事絕對會令對方心中有根刺3V~K8V:q0XW.G)Q,Wt

^`$S-b+G _S:\ k 相反, 教內之仕, 講就係助世人脫苦難, 有容乃大, 但你幾何見到歷史上各教之間可以和諧共處, 佢地唔介意你偷錢, 俾埋你駛都仲得, 但如果有任何對教規典藉不滿之時, 何嘗唔係惡言相向, 一係就同你洗腦, 嚴重d就玩戰爭
Rn,rxA0ane Mm
bi)\3E,y,dr 每個人都會有「逆鱗」&Z+O ^*F3Z/B
問題係你知唔知咁解1Ov'YI7|$G
當然道行高既就隱藏得好好*| o.AE0At
但你得罪呢種人仲危險
5KQ6n~p"r7x@ 所以如果有人嬲你嬲到出面
x:[]8rZ kg 呢個唔係最差既情況IQ8Ohs%u
起碼你得個知字啊~ [/quote]V]9J?&g2jA L
&qR/mdAK
當然每個人都有執著之事,否則何須教育。 個d乜野「記恨只會傷害自己」「原諒別人先聖係大道」並非大義之詞,而係教人開心快樂之方向。QZpR-Vd q
點解咁講?可能你對宗教無興趣研究所以有此誤會,若研究一下就知宗教的拜神同哲學道理是分開的。
`+q.m;QX ?JC9x5Nb/w?
哲學道理放出來當然很多人可以話:『講就得』 但做人總要有個方向,有總比無好。 若哲學道理這個secondary socialisation沒有了會如何?  你看看文革後的內地社會狀況就知。 亂、無道德。
/y-y+S b{r!O{#LL 1X'I,L|5@ B
回主題,同樣一個人嬲,知道「記恨只會傷害自己」同唔知你話邊個平伏得快些? 反正兩個都一定會嬲,但知道這道理的人必然好些。
/r9s/F.B4VE:G
E6g _ [P+o%L 所以哲學道理唔係大義之詞咁簡單,正如殺人是犯罪一樣,有此法例一樣有人殺人。  難道說:『殺人是犯罪』是大義之詞? 又話:『誰發怒也可能殺人』或『自殺是愚蠢的行為』是大義之詞?於是癈除殺人罪或鼓勵人自殺。  我們都知那是方向,未必人人能做到,但這方向也大概沒錯。  知總比不知强得多。{^c7}LL
$cO4T_ hQ;_;S nA%z6[
難道有你所說的事,就無論政府、學校、家長也可改為進行『負面教育』?
vj oN%F_%w)ZCM 'T|&J-Z7R_7Q0}&`
如上所說,正如殺人是犯罪一樣,有此法例一樣有人殺人。  難道就話法例是『癈』的沒用的?另一比喻,『讀多多書都未必有份好工』,這的確是事實,而且讀書唔應該是為有份好工。  ek AeY lO]
但係,用科學統計來說,你敢話癈除殺人罪後會少些殺人案嗎? 你敢話低學歷的人找到份好工的機會比高學歷的人多嗎?
s%[(}$]d7Q:nM
)n6k/l0e!b8^y? 更重要的是,你會教你的子女不用讀書、不用學聖賢,行事應該以自己的思想為準則嗎?r(]]}uq
當然不會,因為你都知誰對誰錯嘛。
#n fj-g B}*W;hGU
&X{1X8v]w$vQ{@ 所以,有宗教的哲學道理教育不等於無人犯罪。 效果如何更要睇信的人有幾信,但有哲學道理教育的社會理應比無的少人犯罪。 你看看文革後的內地社會狀況就知。
u9J*v'X&|\0y+z
fs!cP?s-_r)X [[i] Last edited by 機密 on 2005-12-24 at 11:52 AM [/i]]

pigcat 發表於 2005-12-24 02:40 PM

呢樣只有嬲果個先知T4nN$NV+Z!B f#H
甚至係..連佢都唔知

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.