你地覺得陳日君個人點??
我就非常之憎佢啦!#xO6A9D%U XKT唔關佢事又出聲,
最嬲佢話香港警察係可恥! 同意~~條友仔一定有問題~~唔係第一次唱衰 =^= [quote]Originally posted by [i]人類[/i] at 2005-12-23 12:20 AM:
我就非常之憎佢啦!
唔關佢事又出聲,
最嬲佢話香港警察係可恥! [/quote]
又黎出尼D討論﹖無問題﹐但係你果句“唔關佢事又出聲”好似好諷刺自己播。 [quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2005-12-23 12:50 AM:5f2m$Y3R|:e)g+a
又黎出尼D討論﹖無問題﹐但係你果句“唔關佢事又出聲”好似好諷刺自己播。 [/quote]HW ~/B0E
:@ |9vmS#d
佢諷刺緊"人類" 陳日君係一隻走狗,通處亂吠 聽講距好似坐過監.0YK7Kk&u5?H
[[i] Last edited by fantasywave on 2005-12-23 at 09:38 AM [/i]] 以教為名干政的人 以主教為名,其實佢係漢奸,走狗,賣國賊
一心想攪亂香港,乜都有佢份~+fm _clW
打瀉屎都關佢事 其實佢(陳日君)有無[b][color=Red]權力[/color][/b]可以代表佢口中既教友發言呢?Z!z+`_2o W
而泛民主派既人又可否代表佢地口中既[b][color=Red]全港市民[/color][/b]發言呢?sD;[d f&H:?w1\
仲有譚香文又[color=Red][b]有否[/b][/color]代表佢既會計界發言呢?N8DD"|"h_ ]{ UZ5H
[quote]會計師公會會長陳茂波昨日砲轟代表會計界的立法會議員譚香文,她於日前的政改方案表決時投下反對票,[b][color=Red]違反了會計界的主流意見[/color][/b],有業界人士質疑譚香文能否代表業界的意見。[/quote]N,]6Zst[ |
不知所謂的陳日君!!!!!!9Gp+{y9Drm
不知所謂的泛民主派!!!!!!*Nk&d S:vS0j~3[0g
不知所謂的譚香文!!!!!!`{;Y+sL7e+fn"x,I!A]
:l U4S$wM*l/K[
[[i] Last edited by stephenma on 2005-12-23 at 10:54 AM [/i]] 污衊其教, 擾亂社會和諧氣氛 不知所謂的陳日君!!!!!!
不知所謂的泛民主派!!!!!!8C,j)]AV|L(Y
不知所謂的譚香文!!!!!!
我100%同意!!! 佢地阻住地球轉!! 政治區有類似既topic{$ZBW-\OD"Ls/|
有興趣入去睇下啦 算啦﹐有時陳主教自己跟本都唔知道自己UP乜﹐UP完之後番去冷靜完就會響公教報寫專欄解釋架喇。。。
9V4v8S.h jkT
Appledaily 23rd December 2005