娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tomy lee 發表於 2005-12-24 12:00 AM

港燈明年加價7.2%

港燈明年加價7.2%
@8iZU[~+H 港燈明年平均加電費7.2%,他們稱已連續4年賺不到准許利潤,而中電則不加價.........Q"PE?'H"v }_uu8y
K%vsi3z;F$oL\
港燈純利有63億元重話要加電費,簡直過份,雖然話做生意當然要賺,但佢一年都賺成63億.6a Y/z%dJ&G
佢三四年就可以買一個國家la.
H+OB9_c 做生意之餘是否應該想想社會責任呢.成個港島區的電都要佢提供,根本吾洗worry d人吾用佢d電.所以今次加費根本就吾合理.
bOL Y M-R+Y 都吾明政府點解比佢加.

d228216 發表於 2005-12-24 12:25 AM

港燈既准許利潤係邊個批嫁?

Tokyo2040 發表於 2005-12-24 12:46 AM

[quote]Originally posted by [i]tomy lee[/i] at 2005-12-24 00:00:Z&j$yj:azS
做生意之餘是否應該想想社會責任呢C)E!tF7q
[/quote] [YDz{G)LLFe(O

5w0e;wY5[^ D 睇吓港燈係邊個擁有嘅咪知點解會咁囉.

michael2_m2 發表於 2005-12-24 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]tomy lee[/i] at 2005-12-24 12:00 AM:
hCr3WC 雖然話做生意當然要賺,但佢一年都賺成63億.
9Qd Hq!?8G 佢三四年就可以買一個國家la.;VRm;B^Q3gb
[/quote]J(~~#d d I2O$A
咁有人又會問番你,咁你認為應該賺幾多先岩? :P

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.