個人都話我把聲係"鵝公喉"...點算呀?
有冇方法可以變左依家個把聲呀????:n^3K&?g*I
因為個個人都話我把聲係"鵝公喉",其實又係咩黎架??&F1qKZg)u0p
點解會咁架.....有冇方法可以改變呀?? [quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-12-27 16:07:H4s6v5B-Fu"Q+O
有冇方法可以變左依家個把聲呀????
1zB1V7?K)O
因為個個人都話我把聲係"鵝公喉",其實又係咩黎架??E;t"kq4u
點解會咁架.....有冇方法可以改變呀?? [/quote]
你幾多歲呀? 變聲未呀?:D 我諗應該變左聲架喇~ [quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-12-27 16:46:
我諗應該變左聲架喇~ [/quote]
[pN g e
o....咁無咯~! 唯有話比自己聽: 我係張柏芝~張柏芝~張柏芝~!)rcD7E%b(z@\
佢都係鵝公喉.....:D