娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Kei 發表於 2005-12-30 12:54 AM

一定係龍珠
OS B`_8r? 我連成套漫畫都買齊晒

sas 發表於 2005-12-30 02:55 AM

魔神英雄傳
3p9Y rh_)S9o~ hx UB 魔動王1ysP?p%M [
機動警察
/yt2S kM 勇者王
J)HZo*Q~z| P&ZB 仲有嫁,不過唔記得d名啦

機密 發表於 2005-12-30 12:19 PM

龍珠、幽遊白書、叮當、星矢都喜歡,龍珠、幽遊白書仲有成套漫畫,依家仲o係度!:)

瑞比 發表於 2005-12-30 09:26 PM

全部都love...-v-
#C%`%D5^8nF 仲有好多唔記得晒

alantai 發表於 2005-12-31 08:57 PM

好多,只係記得.....L0j@^/RI'~&f Q2b

'U8s Ii.^|:v 變型金剛D&]t1[V U*nf1FA
He-Man
@i4_k1]'FV:~s 伙頭智多星
)`6P~|L 黃金俠4h!yO W4R4^:U
Touch
X4_s%m^7^z)_ 相聚一刻UL3g5v/]%Pm%B4F
我愛小忌嫌6nW|pZ(RZYQ4g
.m I~7mE sj
.~F5D{9`W;^K QC
.#t^+})\.po.`Y
.
M:OzAR@pi4M3m .

呀俊 發表於 2006-1-1 02:57 AM

有好多卡通我都未出世....咁我就揀!勇者王

hld2mm26 發表於 2006-1-3 07:04 PM

四驅小子,以前買咗好多四驅車

hold_find 發表於 2006-1-3 08:52 PM

咕嚕咕嚕魔法陣
S/T*m4M ZzC N%D 超好笑,次次看都笑得出

151515 發表於 2006-1-3 08:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pakho 發表於 2006-1-3 10:43 PM

反斗劍神,魔法騎士等等~Dlu~5Ge
NOW睇漫畫多ONE PIECE係我最愛:cool:
8hCr?}(`8i3i
Ttu|@2J2@:A [[i] Last edited by pakho on 2006-1-3 at 10:44 PM [/i]]

shaqkobe 發表於 2006-1-3 10:51 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-12-28 10:46:
+B4F)uT8^'qTus 做咩唔較多選-.- [/quote]
8T OY@1V5D"FF 我都覺得好難揀。。。。:(如果係漫畫我會揀Slam Dunk,不過動畫就揀叮噹,本來大熱既龍珠係好選擇之一,不過我唔鐘意佢地動畫成日都拉長晒黎做。。=.=""

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.