點樣可以追番以前女朋友(兄弟幫幫手)
點樣可以追番以前女朋友(兄弟幫幫手)]r BU+M7Kq2R8c/r3M有咩野可以令佢記得我 how long was it? a+t p }]6dSdiv
tell us why u broke up with her?'^Ip;O8d oo"C8f
she has a boyfriend now?
;G8~lf%}
Tell us more detail [quote]Originally posted by [i]mitsuilam[/i] at 2005-12-29 12:23 AM:
點樣可以追番以前女朋友(兄弟幫幫手)G8a/? TGj7blSw_
有咩野可以令佢記得我 [/quote]O?N[g,g4D9T/C
你前女友失了憶嗎? 我意氣用事講分手
而家好後悔 [quote]Originally posted by [i]mitsuilam[/i] at 2005-12-29 01:20 AM:|wRF:mc5OO(G[sx
我意氣用事講分手
而家好後悔 [/quote]
nM&}AFp
咁個女仔對你點? 雖然小弟戀愛經驗唔係咁豐富, 不過都應該幫到你嘅~:P
講個詳情聽吓啦~:) 分左幾耐,兄弟
大家幫下你 你得個兩句...
如果一定要比意見...
我會講......."加油" = =! 想追番以前女朋友既mitsuilam , 我地為你加油,加油,加油~~ 多謝咁多位兄弟
新年快樂,年年有餘BZK.QX'Lk
_\ ^'FC1I7a)@ct
我就大家都做緊野,唔同範疇.0G"d@e?I9Y$[~s
咁我同佢就拍左三年半都有.tY'zI0T _N`
咁我一路到而家,都係一條心,冇對其他人有感覺.z4Euz7o Jm3x:o
我就想一心一意對佢好............
大家幫幫手........有咩說話同埋行動可以講同埋做
頁:
[1]