大家好!!!
你地好呀!8t%wkmJy3S;MCC;m`我新人來的^^
以為請大家多多指教了! nice to meet uG&EW|j6E7zl4Sc U ^
welcome u ioining here 歡迎~~~歡迎~~~~~歡迎黎到EF大家庭:D:D:D nice to meet you ar ^^ [quote]Originally posted by [i]lth4433[/i] at 2005-12-29 11:01:
你地好呀!j8^t;Y C z sh
我新人來的^^rtRk{:g
以為請大家多多指教了! [/quote]F`Y%_ _,D(k"s
L5E^X,g[
唔好咁講喇, 大家一齊玩一齊開心! s5h#iN6kME^
?KpY#f5Q
歡迎你~!:D
頁:
[1]