娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lth4433 發表於 2005-12-29 11:01 AM

大家好!!!

你地好呀!8t%wkmJy3S;MCC;m`
我新人來的^^
!r F^_&\ gIzs 以為請大家多多指教了!

hung414 發表於 2005-12-29 12:26 PM

nice to meet uG&EW|j6E7zl4Sc U ^
welcome u ioining here

garycheung 發表於 2005-12-29 02:51 PM

歡迎~~~歡迎~~~~~歡迎黎到EF大家庭:D:D:D

cwleung1988 發表於 2005-12-29 08:11 PM

nice to meet you ar ^^

coolala2005 發表於 2005-12-29 08:49 PM

[quote]Originally posted by [i]lth4433[/i] at 2005-12-29 11:01:
T3l8KR@E t]/I 你地好呀!j8^t;YC z sh
我新人來的^^rt Rk{:g
以為請大家多多指教了! [/quote]F`Y%_ _,D(k"s
L5E^X,g[
唔好咁講喇, 大家一齊玩一齊開心! s5h#iN6kME^
?KpY#f5Q
歡迎你~!:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.