娛樂滿紛 26FUN's Archiver

魔術師 發表於 2005-12-31 09:16 PM

年尾不如講下自己E一年既事/性格

近一年來,我無咩大事發生,都係關於D病
(| |D@0b}3L 但性格就有轉變
4D;R c'h1_g(W 變得唔鐘意同人講野,鐘意冷眼旁觀,唔想人地煩我,我都唔想同人講野,d'U1z[z r#x X
有事困擾個陣,成幾日都唔出聲都得,諗野最憎人煩我,同唔鐘意講野,明知人錯/唔夠勁,但係都唔想理佢/教佢,由得佢認勁,以前我好鐘意話人錯,但係近一年唔同哂3WzN&x$v Gr
;oXw"m/a8_;{)B0A
大家一年有咩性格改變/有咩大事?

mayin 發表於 2006-1-1 12:06 AM

我既大事係叔公死左

YingTung 發表於 2006-1-1 03:13 AM

我今年既大事係飛左拍左兩年幾拖既女友,同左我中學暗戀既同學一齊.. P6]:{K*`+d$GLr5x
到而家都唔知岩定錯..

發表於 2006-1-1 04:35 AM

[quote]Originally posted by [i]魔術師[/i] at 2005-12-31 09:16 PM:
5Y6}%]nJ 近一年來,我無咩大事發生,都係關於D病J/feb't4Mf X(X
但性格就有轉變
F5BX/Q(xTon 變得唔鐘意同人講野,鐘意冷眼旁觀,唔想人地煩我,我都唔想同人講野,FAn sH'~U.WY
有事困擾個陣,成幾日都唔出聲都得,諗野最憎人煩我,同唔鐘意講野,明知人錯/唔夠勁,但係都唔想理佢/教佢,由得佢認勁,以前我好鐘意話人錯,但係近一年唔同哂(T7l8Mxm:AB,@0B

$D1t1{|.B;YM 大家一年有咩性格改變/有咩大事?[/quote]
;b\ Q:Chq2K 撞鬼囉!!!:o咁似我ga...Sze+@7R$A"S
另外,我自從食左博樂欣,多美康,神衰康胶囊呢三隻藥之後,記性差左,少野諗左:(:mad:....都唔知關唔關d藥事
O-\:~ p8J1`4i
1e5W#JK/J K|7Hm0~%T [[i] Last edited by 奇 on 2006-1-1 at 04:41 AM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.