娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 個人趣事(無親身睇到可能會覺得唔好笑=.=")
shaqkobe
發表於 2006-1-3 10:46 PM
個人趣事(無親身睇到可能會覺得唔好笑=.=")
今日我放學之後上左自修室,覺得有D"支力"就落街度逛左陣,順便搵野食。
'g;t/h9y+D;eY"R
之後我行行下,見到兩個差佬係度行必。
$o0g*}L ~hXvR
本來都無乜特別。
5oHE uKT N)t+L^B f
突然其中一個差佬雙目發光,大聲同個同事大叫:「追呀」
l u\\]8VeV?
之後佢就一手按住自己頂帽,一手按住佢槍袋,就一支箭咁係我身邊跑過。
y.aTz*zVY
而佢個同事就慢左好多起步咁啦。
PuA:n E5Yy} }
我見咁既情況,好奇心驅使下我就回頭去睇下係唔係追賊啦。