成條街得我一個人行,
前面唔知係咪搞緊Roadblock,It+n*D,g j"x]
其中一個差人走埋黎問我拿張身份證睇下Z SM X4|/W2|
佢睇完就話:"Z@*Bd`7I U
"嘩~~係咪你黎架!張相肥咁多ge?"UL&o"F2[
"人會瘦架嘛阿sir"我話
"咩事呀?"佢追住問
我猶豫左一陣就隨便答左句..."失戀"
"俾女飛呀?"
"唔係"我話
.rm&`h]2C
佢聽完之後佢就上左身一樣猛同我講:
v}1s!z*BO
"我話你知丫!失戀唔駛咁ge!
幾咁閒事!X佢老X!
我試過有一次撞正自己條女同第二個男人係床到搞野!R%LChNY)`X z
X佢老X!
點呀!X佢老X!咪飛Q左佢lor!X佢老X!
依家咪好人好姐!X佢老X!你睇我!X佢老X!一D事都無!X佢老X
........F r9u2@m2_rb
"下........撞到正咁誇?....一..D事...都無..咪好lor........z(H'hqE9r
約左人遲到!唔阻你做野啦阿sir!...."8\O B ZD
臨走前,佢仲叫停我贈多一句...呢個世界無女人唔會死ge!X佢老X!9S?1kX'O4b C{
?$G![_DF
"....好.....好....."我敷衍兩句之後就急步離開=_='' [quote]Originally posted by [i]wind69[/i] at 2006-1-4 02:17::\7Av7G^ m8o
好耐之前有一晚(p|#eaq1\ L
成條街得我一個人行... [/quote]
乜佢咁粗魯架! 不過都係好心,原諒佢啦! 上一代人係咁架啦!讀書少嘛。;) 咁..追小巴..即係點呢=.=" [quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-1-4 02:19 AM:fc Ju*q f
Z5A3e+bgI#o
乜佢咁粗魯架! 不過都係好心,原諒佢啦! 上一代人係咁架啦!讀書少嘛。;) [/quote]
又唔駛話講到要原諒咁嚴重,8^HKK_)R3R;q
我都明白係某d環境氣氛影響下,
用粗口黎加強言語上ge立體感係絕對可以理解ge"nx qJUO O
反而見佢上晒身,仲希望佢保重添:P [quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-1-3 11:24 PM:$J@Nz3@i9c,}k0g ]
K2{${]\.ny.]
但係邊個保證佢放工後唔會用來坐車?(咁地鐵呢?唔係話咩,只係諗唔到) [/quote]q1?th'A2h*xa?
駐守地鐵既警察會有張臨時通行證,好似八達通咁用,可以出入任何閘口,收工要交番
小弟喺羅湖返工,知道啲入境處職員係有張"羅湖特價證"俾佢地搭火車返工
頁:
1
[2]