娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wind69 發表於 2006-1-4 02:17 AM

好耐之前有一晚
R0`ivR d.i 成條街得我一個人行,
3}S Zr'H#P$O_ m:P 前面唔知係咪搞緊Roadblock,It+n*D,g j"x]
其中一個差人走埋黎問我拿張身份證睇下 ZSM X4|/W2|
佢睇完就話:"Z@*B d`7I U
"嘩~~係咪你黎架!張相肥咁多ge?"UL&o"F2[
"人會瘦架嘛阿sir"我話
i8f8WCb$@4cv "咩事呀?"佢追住問
5E)k tj5v ? 我猶豫左一陣就隨便答左句..."失戀"
'l` N3wz "俾女飛呀?"
;QfR x w9QWl` "唔係"我話
hI qMf7\p .rm&`h ]2C
佢聽完之後佢就上左身一樣猛同我講:
0a8h:sO.y6H v}1s!z*BO
"我話你知丫!失戀唔駛咁ge!
;F Sb.u2FZ)t ef.U 幾咁閒事!X佢老X!
8t7B h soX^^ 我試過有一次撞正自己條女同第二個男人係床到搞野!R%LChNY)`X z
X佢老X!
8P@vD1lkIT1y 點呀!X佢老X!咪飛Q左佢lor!X佢老X!
S?;v*j9k2i 依家咪好人好姐!X佢老X!你睇我!X佢老X!一D事都無!X佢老X
m#p k1T2nD"jm1Z"K ........F r9u2@m2_rb
"下........撞到正咁誇?....一..D事...都無..咪好lor........z(H'hqE9r
約左人遲到!唔阻你做野啦阿sir!...."8\OB ZD

|Cq U2T-f 臨走前,佢仲叫停我贈多一句...呢個世界無女人唔會死ge!X佢老X!9S ?1kX'O4b C{
?$G![_ DF
"....好.....好....."我敷衍兩句之後就急步離開=_=''

機密 發表於 2006-1-4 02:19 AM

[quote]Originally posted by [i]wind69[/i] at 2006-1-4 02:17::\7Av7G^m8o
好耐之前有一晚(p |#eaq1\ L
成條街得我一個人行... [/quote]
4Y:zOj,k2Y)sv 乜佢咁粗魯架! 不過都係好心,原諒佢啦! 上一代人係咁架啦!讀書少嘛。;)

tomken 發表於 2006-1-4 02:22 AM

咁..追小巴..即係點呢=.="

wind69 發表於 2006-1-4 03:40 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-1-4 02:19 AM:fcJu*qf
Z5A3e+bgI#o
乜佢咁粗魯架! 不過都係好心,原諒佢啦! 上一代人係咁架啦!讀書少嘛。;) [/quote]
;?mzu*iwSd
7K#p'k O,Wv 又唔駛話講到要原諒咁嚴重,8^HKK_)R3R;q
我都明白係某d環境氣氛影響下,
G B5k)K8F 用粗口黎加強言語上ge立體感係絕對可以理解ge"nx qJUO O
反而見佢上晒身,仲希望佢保重添:P

fangcw 發表於 2006-1-4 04:32 AM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-1-3 11:24 PM:$J@Nz3@i9c,}k0g ]
K2{${]\.ny.]
但係邊個保證佢放工後唔會用來坐車?(咁地鐵呢?唔係話咩,只係諗唔到) [/quote]q1?th'A2h*x a?
駐守地鐵既警察會有張臨時通行證,好似八達通咁用,可以出入任何閘口,收工要交番
+J$srO9y(wV8WN 小弟喺羅湖返工,知道啲入境處職員係有張"羅湖特價證"俾佢地搭火車返工

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.