娛樂滿紛 26FUN's Archiver

alantai 發表於 2006-1-3 11:25 PM

大家覺唔覺自己祟洋

大家覺唔覺自己祟洋(東洋or西洋(白人)), 例如:'R o7MCN#N:u#r#Q

%K7Lk{}5e 1.認為多數西方人比中國人靚或聰明o#W)Q4E&io
2.認為西方人比中國人在世界上享有更高地位b*s Qf$KO
3.認為使用外國品牌比香港或國貨更有吸引力"E!k5hI'{9d
4.認為外國的音樂和電影水準比香港或中國,台灣高
iO9GC&]G!K"Y 4K v9xN4c8I
我自己都有D,尤其是2同3. 可能西方國家(美國,日本等)既經濟發展都比中國快好多, 世界大國既形象亦根深締固, 認為外國甚麼(甚至地位)都比自己好.
F1g&LoFXy B*d 不過祟洋並唔係咩可恥既事,只係人追求更好既心理 (尤其是自由)

H00 發表於 2006-1-3 11:38 PM

我崇呢2樣~
-x4R~ KL@ `Fo 3.認為使用外國品牌比香港或國貨更有吸引力
X Q7c-X6y$A b} 4.認為外國的音樂和電影水準比香港或中國,台灣高

pigcat 發表於 2006-1-3 11:44 PM

以前係
zes'nt.n
rc4PWXd'?"`f 而家好多時我覺得+yN7GPB| e
其實都係好似曾文正講咁「坐這山,望那山」

shaqkobe 發表於 2006-1-4 12:01 AM

[quote]Originally posted by [i]alantai[/i] at 2006-1-3 23:25:
6Q-h0|qd"ua _2F 大家覺唔覺自己祟洋(東洋or西洋(白人)), 例如:| lOBO_
t5w d6v\i]{ N
1.認為多數西方人比中國人靚或聰明TS6g5IfKG
2.認為西方人比中國人在世界上享有更高地位*Y&LvR"D
3.認為使用外國品牌比香港或國貨更有吸引力
(\s!oij$d3G X3F 4.認為外國的音樂和電影水準比香港或中國,台灣高
n ZTD)ZN^J %hwZU[
我自己都有D,尤其是2同3. 可能西方國家(美國,日本等)既經濟發展都比中國快好多, 世界大國既形象亦根深締固, 認為外國甚麼(甚至地位)都比自己好.
!}i%G+t%MV~UC3P 不過祟洋並唔係咩可恥既事,只係人追求更好既心理 (尤其是自由) [/quote]0~!emw F"yc#r T
我只有第三點有同感(籃字)在其餘三點上,覺得中國/香港並唔會比其他地方差(紅字)。
]u$Vw/T]8}y
'^&Kz C]*I K [color=Red]第一點根本上唔會,大把中國人係世界發展上貢獻良多,有邊個敢話外國人會聰明過中國人。只係依家一般外國既教育制度完善,中國有所不及。。不過高教育不等於佢係一個聰明人,舉個例:算係一個牛津大學學士都未必可以運用天然資源係荒野高山度生活上一個月,但是中國國內不少落後地區既人就懂得運用僅有既資源去繼持自己既生命,你可以說那個學士比山區貧民來得聰明嗎??
NDL$Te7uy2B
(t} W(m'^1F0i sZ'n*s 第二點,根本上係唔公平既現像,無需要去爭論。。你有公平既態度、心智,就唔會覺得人與人之間係地球上有咩地位既分野。|%?rBb^;d e X?

#Beh%I b 至於第四點,不少外國電影都好似好正好勁咁。但我就覺得係佢賣得過黎香港播既,一定係有返咁上下資素既電影,我相信係外國既爛片都大有人在。另外外國拍片既投資亦不是香港所可以媲美的,如果你要外國大導羅住香港電影一般只以百萬計既Budget佢地拍出黎既水準都不一定比香港製作為高。所以我認為香港在電影創意上同製作上不會比外國遜色。香港電影出色在於短缺既資源、短暫既時間而拍出精彩既電影。至於中國無奈限製過多,電影製作自由度太少,難以發揮。加上香港電影極受台灣方面的喜愛,因此香港電影可以話係中華民族既典範。q'Is3^k?f7U
音樂上可以話有D跟外國既風氣,但事實上我覺得中國又有自己特出既風格,唔可以話中國人在音樂上差過外國人。中國在粵劇、京劇、昆劇上都有唔同既風味,現代音樂上在自己國家上既發展都好有成果,只係外國人唔受你玩之麻,而且語言共通性上,中文通用性較低,而且中文較難於學習,又太多方言。(即識中文既外國人遠比識英文既中國人為少,自然聽中文歌既外國人較聽英文歌既中國人為少一樣)。所以中國音樂難以進入西方市場[/color]
2u5@#h8C ek:v0j+cg,~ 6sl D0X;M%i6G\
[color=Blue]講返同意既第三點,我覺得係高科技產品上中國同香港產品係研發上同製作上都比外國落後,至少係中國遲左起步,香港就發展力不繼。不過呢個差距唔係最大原因,而係一般西洋牌子(就算係made in China)都會有良好既購後服務同保證。相反國貨就唔見呢方面有好好既跟進,難免令消費者信心大減。要知保用、維修…對於消替者黎講都會係選擇時考慮的地方,所以西洋大品牌往往佔著優勢。
~)Na%B z DRt8g] 加上國貨假貨問題太嚴重了,亦影響了消費者對非高科技的國貨產品亦失去信心。[/color]
z5kU y^F;G
+V)yD&L'H%G [[i] Last edited by shaqkobe on 2006-1-4 at 12:11 AM [/i]]

alantai 發表於 2006-1-4 01:20 AM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2006-1-4 12:01 AM:%D {pW-XF

%M5nm!~#A 我只有第三點有同感(籃字)在其餘三... [/quote] {8y&vk7RG

u.~(A#|.X ~ o.e:}m#F 我知道版主係好有感觸,我亦以中國人而自豪,但無可否認, 喺香港, 有人真係唔理質素, 總之是香港/中國製造的電影, 音樂就嗤之以鼻, 但對外國既就大肆吹捧喎!

shaqkobe 發表於 2006-1-4 02:34 AM

[quote]Originally posted by [i]alantai[/i] at 2006-1-4 01:20:
6F-^P.d^a2RG7@q+`
u;iU] Y:e { :n#P4~2k)d&Fq
我知道版主係好有感觸,我亦以中國... [/quote]i`g"t:VE
我都知真有其人。不過最緊要係先自己點睇既者。

155220 發表於 2006-1-4 07:46 AM

[quote]Originally posted by [i]alantai[/i] at 2006-1-4 01:20:
0?%R6I)Y6A C;[O4n-oI *ohU^5E
8kIWO$Oih
我知道版主係好有感觸,我亦以中國... [/quote]
n'HSwx7a
x U gB*wj d人on居姐:cool:

sherryliu 發表於 2006-1-4 08:14 AM

What are you talking about? Can you put it in english please?

qweqweqwe 發表於 2006-1-4 10:42 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

月魂 發表於 2006-1-4 12:03 PM

[quote]Originally posted by [i]sherryliu[/i] at 2006-1-4 08:14 AM:
-q6Ym-i ^:wqo:r What are you talking about? Can you put it in english please? [/quote]
[SW o`0n Qf/n 中國人唔識中文= =" 悲哀!

機密 發表於 2006-1-4 12:08 PM

[quote]Originally posted by [i]月魂[/i] at 2006-1-4 12:03:
0w4\b|5gS9\ 1^;[fD8`0j'J
中國人唔識中文= =" 悲哀! [/quote]'nA JW ge%d
所以點會太多中國人呀! 經濟、政治都強的國家先會太多人架!
.z,P{6t` ,S)y9__$aX T$e
[[i] Last edited by 機密 on 2006-1-4 at 12:23 PM [/i]]

155220 發表於 2006-1-4 12:18 PM

中國人口在清朝才突破一億

sherryliu 發表於 2006-1-4 12:37 PM

[quote]Originally posted by [i]月魂[/i] at 2006-1-4 12:03 PM:
6T0hBW P#HB0? |
CmU P|}{;z 中國人唔識中文= =" 悲哀! [/quote]
0R Y}AF
.B8I H{&`@5?6~#H
6z8r3Q XZon I know what you are saying. You are saying that I am a Chinese but unable to speak Chinese. Well, I know some Chinese, and I am taking saturday school. Just a question, what does the last 2 words mean?

155220 發表於 2006-1-4 12:40 PM

[quote]Originally posted by [i]sherryliu[/i] at 2006-1-4 12:37:Hp`*\|
5j0^wF-Kleg`(ueY

9l+\cR2G4z
K4glT2U!T-{M I know what you are saying. Y... [/quote]b4B6gb5u8_};H

+M1]VT'N3Y.Zk meaning:
]yK(s^$~ 1.sorrowful
(u]Lri[.l6@#N*K 2.to sadden

機密 發表於 2006-1-4 12:44 PM

[quote]Originally posted by [i]sherryliu[/i] at 2006-1-4 12:37:s{,{'?D{kL

:TwtDJ Qm5m'w'I#Ur J
*px7B8o9c'|UY-W
I know what you are saying. Y... [/quote]@`!`9D7ZD-Na
Don't be so seriously.  He just feel sad.  Not blame at you & laughing at you. I promise.:)

155220 發表於 2006-1-4 01:52 PM

西方人 are cheap

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.