娛樂滿紛 26FUN's Archiver

zsduck 發表於 2006-1-5 12:11 PM

將香煙列為毒品 !!

首先聲明,本人吸煙超過十年,曾經嘗試戒煙,但末能成功。YO(`$UGdtZ

@Q t,a kj 見最近政府又在左搖右擺、末能就公眾場所禁煙方案訂案,我有以下想法:!?B^:i;N;c
1) 是否於吸煙場所工作,乃個人意願。沒有人强迫!
K4v"T:{7D"k%_+@l&jo 2) 非吸煙人士可選擇全面禁煙場所消費。
:f}p lR.z 3) 吸煙人士也應享有吸煙的自由,於吸煙區吸煙(指非全面禁煙場所)。 U#L)gt7?S3Onk
s _J/\l*DxrMh
我其實都想戒煙,省D錢同健康D.......不如政府立即執行如下﹕jj&GM [Zd
1) 將香煙列為毒品,吸煙者將被監禁及順接受戒煙治療; XL5R/|Q)mWpnJ)sP,X
2) 全面禁止香煙進口及個人携帶入境!! 於香港生產及進口香煙將刑事化!
!tn o3ouMy ;\%c b] z(uB
政府唔好又要收税又要禁止市民吸煙,不如一刀砌,乜問題都解決啦!!T%[5w:x1bYb.s

!cq+~4u#X\/t 同意唔同意?? :D:D:D

155220 發表於 2006-1-5 12:12 PM

support!!!;`\{,D/C*I2]:V
將香煙列為毒品 !!

kakeidevil 發表於 2006-1-5 12:25 PM

咁我食雪茄

zsduck 發表於 2006-1-5 12:32 PM

雪茄一樣禁 !!!  一刑事化 !!!zs-g;[`XD9FQQ

%[n"X2Z%vI
i4in6AS&^WYp!j 等D有錢佬健康D長命D!!為香港經濟作出多貢獻!!:D:D:D

kakeidevil 發表於 2006-1-5 12:36 PM

[quote]Originally posted by [i]zsduck[/i] at 2006-1-5 12:32 PM:\"K U7n-{2|&dI+HT
雪茄一樣禁 !!!  一刑事化 !!!
TBC"H-pZ$@ W"LZRh8LM

T%u2L f]yao&n 等D有錢佬健康D長命D!!為香港經濟作出多貢獻!!:D:D:D [/quote]It\(CBrtd
^&|/W:E~)k1M

.q5c!cM BDO 你講哂啦!!
w*?:V)}[ 禁埋雪條好冇:o:mad:

kakeidevil 發表於 2006-1-5 12:36 PM

[quote]Originally posted by [i]zsduck[/i] at 2006-1-5 12:32 PM:
lS2Ysu p7k| F'u 雪茄一樣禁 !!!  一刑事化 !!!
jcw{3KxB
k QKkH:s;D F!t 4E_(s&r4lVo;r
等D有錢佬健康D長命D!!為香港經濟作出多貢獻!!:D:D:D [/quote]v3v\.E4d9C#C
雪茄唔一定有錢人先可以食架啵~

zsduck 發表於 2006-1-5 12:42 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-1-5 12:36 PM:4QoZHXFIf

![?7o$p1~ Q$Co*f 雪茄唔一定有錢人先可以食架啵~ [/quote]hHoSoa*N7U^9o
\J*@%b] M#N
我 當你係有錢佬喎!!噤都唔得??
auQtV.p DVis 雪茄同雪條,點可以同論呀???:o:o:o

CHECSS 發表於 2006-1-5 12:43 PM

[quote]Originally posted by [i]zsduck[/i] at 2006/1/5 12:42:dxR8et(A i
&m(m7L$UN `?
8gKLP2~W9C
我 當你係有錢佬喎!!噤都唔得?? lnRW&i)M
[color=Red]雪茄同雪條,點可以同論呀[/color]???:o:o:o [/quote]
W|pu{ N%w agree

sniper 發表於 2006-1-5 12:45 PM

我都係煙民, 佢地咁鬼煩, 講到食煙咁多壞處, 但又俾人食喎, 真係反智, 既然咁有害,計我話列為毒品就唔係煩啦, 到時我都會戒煙, 皆大歡喜.

LKY952 發表於 2006-1-5 02:36 PM

:cool::cool:我不如食草.~~一樣刑事~~起馬 Hight  D
A3txyi.dq}!at :cool::cool:

Azuma 發表於 2006-1-5 03:32 PM

其實
7b Tu e!~ 有無諗過香港有幾多煙民?
8THpBO;BA#[{ 變做毒品佢地會點?抗議?我諗唔止咁簡單
Wl&Pj~ H%u-E(D 你又知唔知香港政府係煙草商到打o左幾多稅0t)~$f?fYXYh9^H f
仲有
(RaQ\dh8u.m0r!{#Hh 你唔比人賣
6v(osn+T$u0[a L\ 未比o的黑社會賣煙J&cN S3@3u5p1}
好似o的私煙
TQA},Y'W;AA6n0e? 到時獨市佢地仲好換

kwong man yeung 發表於 2006-1-5 04:14 PM

現時香港有82萬煙民,如以閣下想法而立法,要動用多少人力物力執行?? M;^NCj(F?0]
戒煙應該靠自己,如果你冇自制力,放完監你咪又食番.....

zsduck 發表於 2006-1-5 05:38 PM

[quote]Originally posted by [i]kwong man yeung[/i] at 2006-1-5 04:14 PM:/B ~T'KBs
現時香港有82萬煙民,如以閣下想法而立法,要動用多少人力物力執行?? {.nkxTBn
戒煙應該靠自己,如果你冇自制力,放完監你咪又食番..... [/quote]jJ p*jO+k4R9|i

xg_o)fnF"p E\KY &V&{ ^ v*sd
如果立法,我唔会再吃,Y^ ~"A:b8FC
至於黑市買賣,賣者終身監禁,買者罰款十萬:lol::lol::lol:+q&Iye7V4l3o0w

gw,\hQX~y+g 香港政府如有本事的,就硬起來吧!!:cool:

terry797 發表於 2006-1-5 06:32 PM

anyway~~~~始終食煙都係一件唔好既事~~~~
s/X PV$sz 應該政府強行逼D吸煙者介煙~~~仲要佢地出$$$
+li-sXT7IO8]Q 因為香港介煙既人係唔洗俾錢~~~Tk_;g`pg(k
仲有~~覆番個位人兄....香港政府醫煙友既錢多過打稅得番唻既錢好多倍~~~
-YL+@ B,MY9t-a U know?

機密 發表於 2006-1-5 08:17 PM

[quote]Originally posted by [i]Azuma[/i] at 2006-1-5 15:32:
Z;Dk"q d eF]q,Nd 其實
D+t!q:Z&n 有無諗過香港有幾多煙民?/Zh*^zL7P
變做... [/quote]/ui~WO
當年中國通街鴉片煙民、香港50-70年代通街白粉、鴉片煙民。 咁用你個logic咪政府唔應該禁,仲要自己開?

151515 發表於 2006-1-5 08:20 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

機密 發表於 2006-1-5 08:30 PM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2006-1-5 20:20: iT Z-F?'X4w.Vl

"N@a4F"TE E? Rz d'D+c!e
:lol::lol::lol: [/quote]
'd~!LC di
maDD{p9^ :cool:

hold_find 發表於 2006-1-5 09:26 PM

總之吸煙危險健康,一早應該禁

Athlon 64 發表於 2006-1-5 10:40 PM

同意:)

kjkj 發表於 2006-1-6 12:22 AM

他們食香煙他們的事,我最唔喜歡d人,噴d二手煙過呢

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.