娛樂滿紛 26FUN's Archiver

zsduck 發表於 2006-1-5 12:11 PM

將香煙列為毒品 !!

首先聲明,本人吸煙超過十年,曾經嘗試戒煙,但末能成功。
_V,_ LW0Z4ms4C#^
@.of2G:mo 見最近政府又在左搖右擺、末能就公眾場所禁煙方案訂案,我有以下想法:D$v CZ g
1) 是否於吸煙場所工作,乃個人意願。沒有人强迫!
(? k G,^r 2) 非吸煙人士可選擇全面禁煙場所消費。
zR5ov*h+xwn2PpY2S 3) 吸煙人士也應享有吸煙的自由,於吸煙區吸煙(指非全面禁煙場所)。
^-E3b"O6z;Iw Wf];LS!T
我其實都想戒煙,省D錢同健康D.......不如政府立即執行如下﹕;[N"C6W2l c PI
1) 將香煙列為毒品,吸煙者將被監禁及順接受戒煙治療;e(G \q @2lTi
2) 全面禁止香煙進口及個人携帶入境!! 於香港生產及進口香煙將刑事化!(\!xU6QF

_bV;s!j'F 政府唔好又要收税又要禁止市民吸煙,不如一刀砌,乜問題都解決啦!!
FB:M:cF(PJvp4| ]i{j:x
同意唔同意?? :D:D:D

155220 發表於 2006-1-5 12:12 PM

support!!!
4l+Gl,o7Z4^O#\,M 將香煙列為毒品 !!

kakeidevil 發表於 2006-1-5 12:25 PM

咁我食雪茄

zsduck 發表於 2006-1-5 12:32 PM

雪茄一樣禁 !!!  一刑事化 !!!
"n+ecS!t7qv i)jo1?%TXz#V-F
Y.c N5PW3c^)t3I(B1t
等D有錢佬健康D長命D!!為香港經濟作出多貢獻!!:D:D:D

kakeidevil 發表於 2006-1-5 12:36 PM

[quote]Originally posted by [i]zsduck[/i] at 2006-1-5 12:32 PM:
3VM%x d_Z1^ T x 雪茄一樣禁 !!!  一刑事化 !!!
/Aw"Dfw-N
-Bi7M;uOU!eg2~8x
?$[ a:u"ZI nwC 等D有錢佬健康D長命D!!為香港經濟作出多貢獻!!:D:D:D [/quote]"dA@r |
UE3E9th
y$i'f_aN V4K
你講哂啦!!
5U;B8h/k u&v 禁埋雪條好冇:o:mad:

kakeidevil 發表於 2006-1-5 12:36 PM

[quote]Originally posted by [i]zsduck[/i] at 2006-1-5 12:32 PM:
^ t_)tx }"b C 雪茄一樣禁 !!!  一刑事化 !!!
:qL:r o8b Y9cXr 8c3t2hq"?+_+QeO

'`:x |pH{ { 等D有錢佬健康D長命D!!為香港經濟作出多貢獻!!:D:D:D [/quote]
r&XE1?;h0E%Q$[ 雪茄唔一定有錢人先可以食架啵~

zsduck 發表於 2006-1-5 12:42 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-1-5 12:36 PM:
K1J0dTlg}w X E2PO:G ^XA
雪茄唔一定有錢人先可以食架啵~ [/quote]
GVd-Y"H4Ci 2b f(F4v&f
我 當你係有錢佬喎!!噤都唔得??
&J j!j#Hh,XZz&O 雪茄同雪條,點可以同論呀???:o:o:o

CHECSS 發表於 2006-1-5 12:43 PM

[quote]Originally posted by [i]zsduck[/i] at 2006/1/5 12:42:;Dy6i*t|6}

H| Y/j(\@y!gf ~*cNSN%a.e
我 當你係有錢佬喎!!噤都唔得??
$h3mp;S0wO3G$j+dl [color=Red]雪茄同雪條,點可以同論呀[/color]???:o:o:o [/quote]C~'jT#\.]
agree

sniper 發表於 2006-1-5 12:45 PM

我都係煙民, 佢地咁鬼煩, 講到食煙咁多壞處, 但又俾人食喎, 真係反智, 既然咁有害,計我話列為毒品就唔係煩啦, 到時我都會戒煙, 皆大歡喜.

LKY952 發表於 2006-1-5 02:36 PM

:cool::cool:我不如食草.~~一樣刑事~~起馬 Hight  D"Rp&r^$YI K'T%h(~!e
:cool::cool:

Azuma 發表於 2006-1-5 03:32 PM

其實H0V4SP0SV"Q q}`9B
有無諗過香港有幾多煙民?
~!G&z;Q#sL lgL`p 變做毒品佢地會點?抗議?我諗唔止咁簡單:?^_h [6x4L
你又知唔知香港政府係煙草商到打o左幾多稅
C$V c]g 仲有
4T `S$U0S d 你唔比人賣
H,u$|X D[ 未比o的黑社會賣煙G*n~{j3c
好似o的私煙Za&EeA*M M] ~[+O
到時獨市佢地仲好換

kwong man yeung 發表於 2006-1-5 04:14 PM

現時香港有82萬煙民,如以閣下想法而立法,要動用多少人力物力執行?? Y%u }S'Qd Yr5nZ8~
戒煙應該靠自己,如果你冇自制力,放完監你咪又食番.....

zsduck 發表於 2006-1-5 05:38 PM

[quote]Originally posted by [i]kwong man yeung[/i] at 2006-1-5 04:14 PM:
3Slw,GW+ny1X$D 現時香港有82萬煙民,如以閣下想法而立法,要動用多少人力物力執行??
0nR*|1RYf'j VH Lu$~ 戒煙應該靠自己,如果你冇自制力,放完監你咪又食番..... [/quote]%Wj6b n5{,_:z m6Gg
1l$r2N M)\
vW,w1E'{8VA}
如果立法,我唔会再吃,
7M6e'P'A3U9f@ 至於黑市買賣,賣者終身監禁,買者罰款十萬:lol::lol::lol:
q5C*xx e4C ^3@;S7Zx QFziBWb
香港政府如有本事的,就硬起來吧!!:cool:

terry797 發表於 2006-1-5 06:32 PM

anyway~~~~始終食煙都係一件唔好既事~~~~"| B8oX ni
應該政府強行逼D吸煙者介煙~~~仲要佢地出$$$
u@$HDf5YC 因為香港介煙既人係唔洗俾錢~~~
'Mf3k ty Nz0@? o 仲有~~覆番個位人兄....香港政府醫煙友既錢多過打稅得番唻既錢好多倍~~~
#u&|wx5\x U know?

機密 發表於 2006-1-5 08:17 PM

[quote]Originally posted by [i]Azuma[/i] at 2006-1-5 15:32: N2F8x"vyV%Ccg
其實OH3EA%GT9F Y
有無諗過香港有幾多煙民?
4I ?k9}1aGtn 變做... [/quote]4odH$iQ%Mi.`G_
當年中國通街鴉片煙民、香港50-70年代通街白粉、鴉片煙民。 咁用你個logic咪政府唔應該禁,仲要自己開?

151515 發表於 2006-1-5 08:20 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

機密 發表於 2006-1-5 08:30 PM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2006-1-5 20:20:
6t S2a/w;|q.C
u\l;t7ff.f9i
V"EQ'^hj`,pROSC :lol::lol::lol: [/quote]
ug AI"il .c`/?8Mk%r|
:cool:

hold_find 發表於 2006-1-5 09:26 PM

總之吸煙危險健康,一早應該禁

Athlon 64 發表於 2006-1-5 10:40 PM

同意:)

kjkj 發表於 2006-1-6 12:22 AM

他們食香煙他們的事,我最唔喜歡d人,噴d二手煙過呢

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.