將香煙列為毒品 !!
首先聲明,本人吸煙超過十年,曾經嘗試戒煙,但末能成功。見最近政府又在左搖右擺、末能就公眾場所禁煙方案訂案,我有以下想法:D$v CZg
1) 是否於吸煙場所工作,乃個人意願。沒有人强迫!
2) 非吸煙人士可選擇全面禁煙場所消費。
3) 吸煙人士也應享有吸煙的自由,於吸煙區吸煙(指非全面禁煙場所)。
Wf];LS!T
我其實都想戒煙,省D錢同健康D.......不如政府立即執行如下﹕;[N"C6W2l cPI
1) 將香煙列為毒品,吸煙者將被監禁及順接受戒煙治療;e(G\q@2lTi
2) 全面禁止香煙進口及個人携帶入境!! 於香港生產及進口香煙將刑事化!(\!xU6QF
政府唔好又要收税又要禁止市民吸煙,不如一刀砌,乜問題都解決啦!!
]i{j:x
同意唔同意?? :D:D:D support!!!
將香煙列為毒品 !! 咁我食雪茄 雪茄一樣禁 !!! 一刑事化 !!!
i)jo1?%TXz#V-F
Y.c N5PW3c^)t3I(B1t
等D有錢佬健康D長命D!!為香港經濟作出多貢獻!!:D:D:D [quote]Originally posted by [i]zsduck[/i] at 2006-1-5 12:32 PM:
雪茄一樣禁 !!! 一刑事化 !!!
等D有錢佬健康D長命D!!為香港經濟作出多貢獻!!:D:D:D [/quote]"dA@r |
UE3E9th
y$i'f_aNV4K
你講哂啦!!
禁埋雪條好冇:o:mad: [quote]Originally posted by [i]zsduck[/i] at 2006-1-5 12:32 PM:
雪茄一樣禁 !!! 一刑事化 !!!
8c3t2hq"?+_+QeO
等D有錢佬健康D長命D!!為香港經濟作出多貢獻!!:D:D:D [/quote]
雪茄唔一定有錢人先可以食架啵~ [quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-1-5 12:36 PM:
XE2PO:G^XA
雪茄唔一定有錢人先可以食架啵~ [/quote]
2b f(F4v&f
我 當你係有錢佬喎!!噤都唔得??
雪茄同雪條,點可以同論呀???:o:o:o [quote]Originally posted by [i]zsduck[/i] at 2006/1/5 12:42:;Dy6i*t|6}
~*cNSN%a.e
我 當你係有錢佬喎!!噤都唔得??
[color=Red]雪茄同雪條,點可以同論呀[/color]???:o:o:o [/quote]C~'jT#\.]
agree 我都係煙民, 佢地咁鬼煩, 講到食煙咁多壞處, 但又俾人食喎, 真係反智, 既然咁有害,計我話列為毒品就唔係煩啦, 到時我都會戒煙, 皆大歡喜. :cool::cool:我不如食草.~~一樣刑事~~起馬 Hight D"Rp&r^$YI K'T%h(~!e
:cool::cool: 其實H0V4SP0SV"Q q}`9B
有無諗過香港有幾多煙民?
變做毒品佢地會點?抗議?我諗唔止咁簡單:?^_h [6x4L
你又知唔知香港政府係煙草商到打o左幾多稅
仲有
你唔比人賣
未比o的黑社會賣煙G*n~{j3c
好似o的私煙Za&EeA*M M] ~[+O
到時獨市佢地仲好換 現時香港有82萬煙民,如以閣下想法而立法,要動用多少人力物力執行??Y%u}S'Qd Y r5nZ8~
戒煙應該靠自己,如果你冇自制力,放完監你咪又食番..... [quote]Originally posted by [i]kwong man yeung[/i] at 2006-1-5 04:14 PM:
現時香港有82萬煙民,如以閣下想法而立法,要動用多少人力物力執行??
戒煙應該靠自己,如果你冇自制力,放完監你咪又食番..... [/quote]%Wj6b n5{,_:z m6Gg
1l$r2N M)\
vW,w1E'{8VA}
如果立法,我唔会再吃,
至於黑市買賣,賣者終身監禁,買者罰款十萬:lol::lol::lol:
QFziBWb
香港政府如有本事的,就硬起來吧!!:cool: anyway~~~~始終食煙都係一件唔好既事~~~~"| B8oX ni
應該政府強行逼D吸煙者介煙~~~仲要佢地出$$$
因為香港介煙既人係唔洗俾錢~~~
仲有~~覆番個位人兄....香港政府醫煙友既錢多過打稅得番唻既錢好多倍~~~
U know? [quote]Originally posted by [i]Azuma[/i] at 2006-1-5 15:32: N2F8x"vyV%Ccg
其實OH3EA%GT9F Y
有無諗過香港有幾多煙民?
變做... [/quote]4odH$iQ%Mi.`G_
當年中國通街鴉片煙民、香港50-70年代通街白粉、鴉片煙民。 咁用你個logic咪政府唔應該禁,仲要自己開? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2006-1-5 20:20:
:lol::lol::lol: [/quote]
.c`/?8Mk%r |
:cool: 總之吸煙危險健康,一早應該禁 同意:) 他們食香煙他們的事,我最唔喜歡d人,噴d二手煙過呢
頁:
[1]
2