請支持1.08 尊重生命及反虐殺動物大遊行!
[b][size=6]小弟並不太喜歡遊行...)Z9sT m%T`,W5C$h但...1q)Ugc!i+TM~k;o
z$z(Y2D-Sp/e
生命無價...
點解要咁做.....[/size][/b]cZj&zu;o)N*nu
"y#V2IV6^QK/obk*H c
[img]http://www.animalearth.org/petition/imgxx/108-banner.gif[/img]
[url]http://www.animalearth.org/petition/signupxx.php[/url] 好!! 希望警察可以盡快捉到個個變態虐貓狂徒 一定要...就算係唔鍾意貓都唔駛咁啦~~~ push 支持。。。D-MXj2|[ x}
`)K.Eks$Vwq)W
好憎呢D人。:mad: 推推推 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 今天公司老外們告訴我,前幾天tvb有個節目,由一美女走入滿載蛇透明室內。些蛇滿口血漬,又被纏口。試問一間公司都以虐待動物做節目。香港人說甚麼愛護動物。
又除了貓狗外,其它動物就可當眾受虐嗎。這是甚麼文化? [quote]Originally posted by [i]金魚佬[/i] at 2006-1-9 10:56 PM:
今天公司老外們告訴我,前幾天tvb有個... [/quote]
唔係香港﹐而係全世界都係雙重標準
貓狗就要保護﹐其他就......算吧啦。
頁:
[1]