[轉貼] 又有道理喎.....
政府講要30年樓齡要強制驗樓, 最終全部私樓10年開始要強制驗樓, 業主要自己維修,XEw*G4W q另一方面, 政府5年內用63億為全港公屋維修.4w%k8G(j0_-M8n"l9q
A君年少努力, 年年交足稅, 30幾歲結婚夠首期買入200萬私樓, 往後30年為層樓同銀行 打工, 利息比銀行已經有200萬, 60幾歲以為可以安享晚年, 但年老多病又無資格享有公共醫療福利, 用緊餘之積蓄過活, 那知強制驗樓要收佢一筆驗樓費, 報告說要佢座大 廈要大量維修, 可憐2公婆無錢維修, 想賣樓又無人要, 走投無路下, 只好雙雙流落天涯, 無家可歸.
B君讀書一般, 做下散工有個臭味相投的女友一於結婚一同申請公屋, 好容易比佢地分 到上樓, 上樓後2人無物事做一於照特首意思生3個, 搵唔到野做把心一橫申請綜援, 萬 幾蚊不知幾好駛, 個仔近視都有配眼鏡資助, d仔大個叫佢地一個二個去申請公屋, 30 幾年後, 層樓破舊但有政府用A君d錢同佢維修, 年老多病打電話叫醫護車佢地去公立醫 院睇醫生, 一包二包葯比佢, 慌死佢地投訴醫院, 返到屋企弄孫為樂, 抱孫看街景, 指著天橋下的A君說: 孫仔, 比心機申請公屋呀, 如果唔係你就好似呢個老人家咁仆街. 其實'yOSn5`!l+pE
a君係唔係應該買居屋呢?:)
我覺得係兩件事.W2_4E%cUk-F2d
公屋好多都好舊好殘而且大部人係個到住都唔係有錢]2[nO]r` Kk
所以幫佢地係有必要$b7L&]\P
但係私人樓係唔係10年開始要強制驗樓, 業主要自己維修我就唔應同3[y'C I'uA.{r0U8W$Lo
但係$yHp3YDDI
雖然10年要驗樓
但係唔等於一定要維修
況且10年就要有"大"維修的樓都幾恐怖\!Ai3eu*}/o3i4H3W2Z
&{s6q A:m\E M
仲有
唔好張所有請綜援的人都