[quote]Originally posted by [i]ming8964[/i] at 2006-1-9 01:20 PM:
i7H$TY+gvzAX
屋企所有電器 / 電子產品謝絕大陸產品,
無謂因小失火, 連自己間屋都燒埋!!! [/quote]
可惜避無可避
依家即使所謂日本貨﹑美國貨
製造地係﹕MADE IN CHINAVD Fx:g]{(VU
所以講即使唔係中國牌子都係
中國貨 :D
[quote]Originally posted by [i]gogo8281[/i] at 2006-1-12 06:29 PM:VzuS0C d9W4V
w,i9G/N d/k R{:[
可惜避無可避 G5?)X+s @G
依家即使所謂日本貨﹑美國貨DZ[3?#QqH
製造地係﹕MADE IN CHINAjo![-jl2Q
所以講即使唔係中國牌子都係s%t
k5LI
w |CZl
中國貨 :D [/quote]
起碼日本廠的監察人,比中國的監察人好
[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2006-1-12 11:08 PM:k$yI J5|c\Q
Th)_*UU1h4x
起碼日本廠的監察人,比中國的監察人好 [/quote]
何以見得?
其實特首的車應該用國産。成日什麼愛國教育。但特首的車不是國産,世貿時接外賓的車是bmw 何不用天津一汽﹐的汽車呢。
[quote]Originally posted by [i]lv123[/i] at 2006-1-14 11:06 AM:
其實特首的車應該用國産。成日什麼愛國教育。但特首的車不是國産,世貿時接外賓的車是bmw 何不用天津一汽﹐的汽車呢。 [/quote]
8Fbo&g0Ew
可以買入國產BMW:D
各位大佬!國產車〔左軑〕呀!而且世貿時接外賓的車bmw ,係人地車廠〔免費〕做宣傳用,連司機都係人家找來免費義工。吾駛用我地市民既錢,就更加係愛港愛國。dp'f1SofO}
而且關愛國甚麼事呀!咁會議上其它要錢既物品,都要換上國產呀?係吾係國內鐵路,又吾好幫襯外國,係吾係又要全民起來自已大鍊鋼,來搞生產呀!又要饑死幾百萬人先叫愛國呀!j@1G CQ4ASB
中國係好多國家總外貿上有〔正〕數,就係贏,先叫真正愛國。吾係用埋哂偏激道理就叫道理。1D ysu[!Ptr