娛樂滿紛 26FUN's Archiver

gogo8281 發表於 2006-1-12 06:29 PM

[quote]Originally posted by [i]ming8964[/i] at 2006-1-9 01:20 PM:
YgJKCdX7r i7H$TY+gvz AX
屋企所有電器 / 電子產品謝絕大陸產品,
v JQ/y%k0v0n"X 無謂因小失火, 連自己間屋都燒埋!!! [/quote]
8V1Z+c-E"j7c*E'w|/P 可惜避無可避
0]^&h9p@"q.f t P@ 依家即使所謂日本貨﹑美國貨
$rM$?#W+N0F1a7gbE 製造地係﹕MADE IN CHINAVD Fx:g]{(VU
所以講即使唔係中國牌子都係
!pH&Ax.\t-BI9\ 中國貨 :D

hold_find 發表於 2006-1-12 11:08 PM

[quote]Originally posted by [i]gogo8281[/i] at 2006-1-12 06:29 PM:VzuS0C d9W4V
w,i9G/Nd/kR {:[
可惜避無可避 G5?)X+s@G
依家即使所謂日本貨﹑美國貨DZ[3?#QqH
製造地係﹕MADE IN CHINAjo![-jl2Q
所以講即使唔係中國牌子都係s%t k5LI w |CZl
中國貨 :D [/quote]
5gO R%s g0r e[ qy'jZ
$DB$r hS AH 起碼日本廠的監察人,比中國的監察人好

xthmkn 發表於 2006-1-12 11:33 PM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2006-1-12 11:08 PM:k$yIJ5| c\Q
Th)_*UU1h4x

gK&_;d,L!r3T 起碼日本廠的監察人,比中國的監察人好 [/quote]
/Ik1B/z)i7J@ 何以見得?

lv123 發表於 2006-1-14 11:06 AM

其實特首的車應該用國産。成日什麼愛國教育。但特首的車不是國産,世貿時接外賓的車是bmw 何不用天津一汽﹐的汽車呢。

新經濟學巨人 發表於 2006-1-14 07:29 PM

[quote]Originally posted by [i]lv123[/i] at 2006-1-14 11:06 AM:
NMc TI+Zk6V 其實特首的車應該用國産。成日什麼愛國教育。但特首的車不是國産,世貿時接外賓的車是bmw 何不用天津一汽﹐的汽車呢。 [/quote]
z7A'KO{!A 8Fbo&g0Ew
可以買入國產BMW:D

金魚佬 發表於 2006-1-15 06:21 AM

各位大佬!國產車〔左軑〕呀!而且世貿時接外賓的車bmw ,係人地車廠〔免費〕做宣傳用,連司機都係人家找來免費義工。吾駛用我地市民既錢,就更加係愛港愛國。dp'f1SofO}
而且關愛國甚麼事呀!咁會議上其它要錢既物品,都要換上國產呀?係吾係國內鐵路,又吾好幫襯外國,係吾係又要全民起來自已大鍊鋼,來搞生產呀!又要饑死幾百萬人先叫愛國呀!j@1G CQ4ASB
中國係好多國家總外貿上有〔正〕數,就係贏,先叫真正愛國。吾係用埋哂偏激道理就叫道理。1D ysu[!Ptr

|}9eG yR4z U;u 我夠想吾要現在架日本車,轉歐洲愛快啦。自量一下自已本身條件先說啦!
nU]:]"auT ~
-\U1FVg t [[i] Last edited by 金魚佬 on 2006-1-15 at 06:28 AM [/i]]

to99170 發表於 2006-1-21 02:34 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-1-9 10:03 PM:sM6S$@Qr.PE$DY&O
7L^&y?hd

J5K1Vam;s%Z&]${ [size=6]朋友,B-LR$p#wf W5QI
WhMT a'j'R
我雖然唔鍾意... [/quote]*{%M"b+?H,HT,c\pEN
GOOD
9N!`%l[3d"p f)c(L V 我支持你!:lol:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.