娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2006-1-8 06:51 PM

好野,屋企就黎冇哂日本牌子電器 / 電子產品囉

[size=6]早排屋企部洗衣機down左(法國機),轉了部意大利機.
Nb l$u^U
$GCLy[*NM3IA"S!C'q 屋企就黎冇哂日本牌子電器,GOOD:Dv [ f;O/Bk
Mi0?*Jo
1)三部DVD,只有一個SHARP,二部國貨步步高;2f-Gd0xl
2)洗衣機,意大利-PX#v/S a3Y7v
3)雪櫃,美國貨
F!n l5ov6v0U 4)抽油煙機,意大利8r~o\wX-vn#s
5)二部電視,一個日本東芝,一個荷蘭Philips
AQX"k6f(b 6)DV機:用韓國三星;A$]qLD)x5G
7)DC機:用美國Kodak6B6fiLOM_)w
8)LCD Monitor:用了二部Philips3zC,W8zb2vrD$w$M
9)室內無線電話:德國Siemens
5Lq DK1t,V }2IAPi 10)Hi Fi:一個山水,一個荷蘭Philips a1I Z'N2A4K
11)電斗:荷蘭PhilipsVBTv3^a)A/@.g2p
12)手機:芬蘭Noika%Cco,iG7`
13)Printer:美國HP
q8D%POz/IQ 14)電腦Harddisk:美國Seagate, Matrox
]2u4lFb2VR$\4E
&m+nBup 雖然我未買MP3,都會選Apple的iPOD,向大家推介中國白色家電巨人,-------[color=Red]海爾[/color]
l,Qk BqQ#\0|6e$R
8spc Hg}d!K } [u]目標:等電視機,Notebook及冷氣機爛,換埋其他牌子,如Philips,IBM(已國產化了,因聯想買了IBM的個人電腦包括Notebook部份,故買IBM,即係買國貨) /HP,Carrier,大工告成.[/u].:D"AK1sc#c
[/size]
!Qu!v h P4Bd\:h E,U
YT.S0a Xy X h7L [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-1-8 at 07:24 PM [/i]]

五.次.元 發表於 2006-1-8 07:16 PM

y need to anti-japanese goods?
x#C1tn9LS&}+z4C i haf plenty of japanese stuffs!!!

新經濟學巨人 發表於 2006-1-8 07:18 PM

[quote]Originally posted by [i]五.次.元[/i] at 2006-1-8 07:16 PM:
sZ mKXF g y need to anti-japanese goods?
G5o{'~ z/])Zg i haf plenty of japanese stuffs!!! [/quote]|%K)L@)p2Y
s(NY r~!Kc
你問問日本首相?

pigcat 發表於 2006-1-8 07:20 PM

而家d大陸野其實ok..
(U_:FDtQ5p2W 不過要係正牌至好...

Yui.i 發表於 2006-1-8 09:20 PM

步步高=panasonic....u know?lol

新經濟學巨人 發表於 2006-1-8 11:03 PM

[size=6]parts好多sources,仲有OEM等等,當然我知, S!Ue!x;Pm(t(H2a7O
(D$bP%WP2?:xu
以往我好鍾意IBM的Harddisk,但IBM其後將Harddisk部門賣了給tD$~,V3G

Wfl4H @FR(L 日立,我唔買囉,轉買美國的Seagate(現今全球都大Harddisk生產商),
r;] X eE3hon
l0v!Y&^}a:lV IBM都好叻,知道硬件市場競爭好大,現在日立的Harddisk仍在虧本中.[/size]2i4R2u#tP
H/B1e2H7G/V"MA
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-1-8 at 11:26 PM [/i]]

hongkongpeople 發表於 2006-1-9 12:36 AM

無晒日本的貨品又點呀?????????

新經濟學巨人 發表於 2006-1-9 12:43 AM

[quote]Originally posted by [i]hongkongpeople[/i] at 2006-1-9 12:36 AM: cE#d x7]7r!f Ox
無晒日本的貨品又點呀????????? [/quote]:W}@_5nP7Y
&z{8E r,Y
代表戰:D國時代,唔係一方獨大....好事. Wk!Ji:ePEgh
,Ik;T!r9TX
我小時候,行電器店,只知日本貨,現在,開心好多.
PCajW7I @)?m#_2XS G aj8J\cbQ:o
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-1-9 at 12:44 AM [/i]]

機密 發表於 2006-1-9 03:13 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-1-8 18:51:
pTvD)R+Y'n"V2T [size=6]早排屋企部洗衣機down左(法... [/quote]qcRN&Wz$v%cq~IZ
今次阿叔要讚下你:D

robertchai 發表於 2006-1-9 04:25 AM

又黎朝拜下巨生你先
kS0a+HZ#G"Z
&GOLA;t'h#x&c 仲有想問你覺得TCL點?我屋企唔經唔覺買左好多TCL既野...6RNb9~P1n Z^1F/N {
$K/o"C(j(Z;g
其實我唔係對d電器好有研究,總之用得過就算zZ~@"R_
}@~6QYQ
好似電話我都唔會追款,都係用國貨,GEO,600百蚊可以影640x480相,基本功能都有齊,個個朋友都話個款正,又唔會同人撞...以前用部死人NEC...二千五買返來用左幾日就開始有問題,一直到有日開唔到,只係玩左一年...頂

net169 發表於 2006-1-9 10:34 AM

其實,samsung,LG, JNC........等呢幾年的進步,有好多好多electronic products 已win左日本仔 uO-sn uu
希望中國努力(大陸係一樣野唔掂,就伙QC 唔認真)U5T1KrA8fx Fh
否則天下無敵

ming8964 發表於 2006-1-9 01:20 PM

[quote]Originally posted by [i]net169[/i] at 2006-1-9 10:34 AM:
j:])ys,N El (大陸係一樣野唔掂,就伙QC 唔認真)
x O Y g#R+Y [/quote]
0m'@8r-?#Q ]Xw.s 屋企所有電器 / 電子產品謝絕大陸產品,Z9zct2K/_ }W
無謂因小失火, 連自己間屋都燒埋!!!

清揚 發表於 2006-1-9 04:04 PM

坦白講,我除左部mazda系日本貨外,便冇野系日本貨~

機密 發表於 2006-1-9 05:14 PM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2006-1-9 16:04:
S:[+E/D;D 坦白講,我除左部mazda系日本貨外,便冇野系日本貨~ [/quote]3EsK ^~d M V_,n:MY
好,有骨氣!:)

151515 發表於 2006-1-9 05:32 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

替天行動 發表於 2006-1-9 07:45 PM

死﹐我一定唔得。。。。c;B)H} Skzz

,Fb-B^F_Cn5\-z 我開模型鋪既﹐全鋪80%都係MADE IN JAPAN﹐就算MADE IN PHILLIPINES或CHINA﹐個品牌都係日本既﹐無人買野﹐我挺執笠喇。。。。。。。。

新經濟學巨人 發表於 2006-1-9 10:03 PM

[quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2006-1-9 07:45 PM: if cR^+a
死﹐我一定唔得。。。。
J,T] j)ns ^akTr |2W Z
我開模型... [/quote]t N&tx |,r.D

#Y_)_ L0A8V B? [size=6]朋友,
$H%T9smp-D ~2zN /Z:G9v(s(x
我雖然唔鍾意日本,亦冇去過日本,但我鼓勵中國人[color=Red]了解[/color]日本,2~%MG-F&|D F)`

g:\ d*@7~0Vr 正如日本人好了解中國一樣,J_g+o n YoF|
u&f;?_+s{F
知己知彼,百戰百勝,當國家需要你時,請作出貢獻!
wK?;^ m?\2{-V(n
uNrI@0HU 在現今商業社會裡,企業關係千絲萬縷,唔與日本人打交道,好似好難,QjF%v2}TgG
{zaf e[
正如我知好多荷蘭Philips產品或Kodak的DC,都係在日本生產或用日本的parts,Apple的iPOD的harddisk,都係用日本東芝的.)g Ul/j4S6~ D`b

Pq^9Lu}!|jHN 一切,要自己心中有數, u)k1q#k+u Z
7bn8@XK\;w8Qv\
至於有朋友講[color=Red]萬事得[/color]車,可能你唔知,日本萬事得的大股東係----------美國福特.
;E [B8| w1x(wn*bv O
p.Y2N Lp\y0M`J 我知道有人笑我ON 9,但做人係要有原則.;) U-g3Bo NT ];eM
[/size]&c5Ib-v;{ Z U
~8[*M{G1}s
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-1-9 at 10:17 PM [/i]]

hold_find 發表於 2006-1-10 09:31 PM

[quote]Originally posted by [i]ming8964[/i] at 2006-1-9 01:20 PM: oR:df,hG%soI
bU;U;j1v,}N3G {
屋企所有電器 / 電子產品謝絕大陸產品,S/|v4q(Aj yQ%Yk
無謂因小失火, 連自己間屋都燒埋!!! [/quote]|.TZ:vS?
我都係咁話,但我覺得上等的中國產品比任何其他大國的上等產品有過之而無不及,因為中國地大物博,人才濟濟,但太多假貨,相信現在真正的"上等產品"近乎零

打狗棒 發表於 2006-1-10 10:43 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-1-8 18:51:x.w$S+S%k+o$biZ:m
[size=6]早排屋企部洗衣機down左(法... [/quote]:G'{+BU/D x
:D:D:D&Ss r2dQwSP+z

/d0z(I.tR;k'B7o [img]http://face.coralqq.com/face/kangri/814393382005.gif[/img]

機密 發表於 2006-1-10 10:46 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-1-10 22:43:
;^}zJ |Z9yb5f
y6c6d)R`{e n +Gjk6P rtc
t1\b w btLlwi
[img]http://face.coralqq.com/face/kangri/814393382005.gif[/img] [/quote]_oSRZ'Y
日本仔[img]http://www.dchome.net/emote/icon/136.gif[/img]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.