好野,屋企就黎冇哂日本牌子電器 / 電子產品囉
[size=6]早排屋企部洗衣機down左(法國機),轉了部意大利機.屋企就黎冇哂日本牌子電器,GOOD:Dv [ f;O/Bk
Mi0?*Jo
1)三部DVD,只有一個SHARP,二部國貨步步高;2f-Gd0xl
2)洗衣機,意大利-PX#v/S a3Y7v
3)雪櫃,美國貨
4)抽油煙機,意大利8r~o\wX-vn#s
5)二部電視,一個日本東芝,一個荷蘭Philips
6)DV機:用韓國三星;A$]qLD)x5G
7)DC機:用美國Kodak6B6fiLOM_)w
8)LCD Monitor:用了二部Philips3zC,W8zb2vrD$w$M
9)室內無線電話:德國Siemens
10)Hi Fi:一個山水,一個荷蘭Philips a1I Z'N2A4K
11)電斗:荷蘭PhilipsVBTv3^a)A/@.g2p
12)手機:芬蘭Noika%C co,i G7`
13)Printer:美國HP
14)電腦Harddisk:美國Seagate, Matrox
雖然我未買MP3,都會選Apple的iPOD,向大家推介中國白色家電巨人,-------[color=Red]海爾[/color]
[u]目標:等電視機,Notebook及冷氣機爛,換埋其他牌子,如Philips,IBM(已國產化了,因聯想買了IBM的個人電腦包括Notebook部份,故買IBM,即係買國貨) /HP,Carrier,大工告成.[/u].:D"AK1sc#c
[/size]
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-1-8 at 07:24 PM [/i]] y need to anti-japanese goods?
i haf plenty of japanese stuffs!!! [quote]Originally posted by [i]五.次.元[/i] at 2006-1-8 07:16 PM:
y need to anti-japanese goods?
i haf plenty of japanese stuffs!!! [/quote]|%K)L@)p2Y
s(NY r~!Kc
你問問日本首相? 而家d大陸野其實ok..
不過要係正牌至好... 步步高=panasonic....u know?lol [size=6]parts好多sources,仲有OEM等等,當然我知, S!Ue!x;Pm(t(H2a7O
(D$bP%WP2?:xu
以往我好鍾意IBM的Harddisk,但IBM其後將Harddisk部門賣了給tD$~,V3G
日立,我唔買囉,轉買美國的Seagate(現今全球都大Harddisk生產商),
IBM都好叻,知道硬件市場競爭好大,現在日立的Harddisk仍在虧本中.[/size]2i4R2u#tP
H/B1e2H7G/V"MA
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-1-8 at 11:26 PM [/i]] 無晒日本的貨品又點呀????????? [quote]Originally posted by [i]hongkongpeople[/i] at 2006-1-9 12:36 AM: cE#dx7]7r!f Ox
無晒日本的貨品又點呀????????? [/quote]:W}@_5nP7Y
&z{8E r,Y
代表戰:D國時代,唔係一方獨大....好事.Wk!Ji:eP Egh
,Ik;T!r9TX
我小時候,行電器店,只知日本貨,現在,開心好多.
aj8J\cbQ:o
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-1-9 at 12:44 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-1-8 18:51:
[size=6]早排屋企部洗衣機down左(法... [/quote]qcRN&Wz$v%cq~IZ
今次阿叔要讚下你:D 又黎朝拜下巨生你先