娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2006-1-8 07:18 PM

我唔明ar...

點解陳主教同埋有d人覺人果d韓農唔應該被起訴...??
i%l.@ m}F:y)r
qL}.T^d 明明佢地係犯左法...$CW)g)W R t4y
嚴重破壞社會安寧...8[Y7wtJD

!E#IP+Be&oN G 佢地仲可以義正詞嚴咁以絕食去威脅人地要放佢...0~b/]/?Zp2}]5g6S J

6z3}p]a:raB@ 如果個個係咁...ZP yMr;lV
&r!t/T,S7Ha9~`{4^+@
咁d黑社會咪都可以咁lor...
2A*V,c*e,In*XCw 而且d黑社會都冇乜攪到咁大鍋...佢地都係賣下丸仔老翻...5@I#de2aJgn a8~+y
反而d韓農就好直接咁破壞秩序...AwBx9~he
光明正大咁犯法...0fN{]m5}
7P(n,W;{S7GT7}M.L
唔知如果d黑社會都去絕食...
ga'tz&TQ ar陳主教會唔會去聲援佢地呢..?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.