娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2006-1-12 09:05 PM

點樣先係真正既朋友?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

athome 發表於 2006-1-12 09:33 PM

我覺得係呀...
*q1hZ1YE;H 之前為左一D野...){z1cp |F.c-W u"r
同成班fd(男仔~十幾個)反左...
u$b S7wo `g 之後先知最支持我的...B9iaEp d]
反而係之前冇乜理佢既人(女仔)...f#} wlP;N2B*t8i
依家我地都坦白咁相處...g`)\o0U/i;HH
所以知己者... D1GLt%vFI
一個就夠嫁la...

leess 發表於 2006-1-12 11:05 PM

講得岩..真係唔使多...1,2個ok
T7X\R+H ViZ 做fd做得唔開心咪唔好同佢做lo~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.