點樣先係真正既朋友?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我覺得係呀...之前為左一D野...){z1cp |F.c-W u"r
同成班fd(男仔~十幾個)反左...
之後先知最支持我的...B9iaEp d]
反而係之前冇乜理佢既人(女仔)...f#} wlP;N2B*t8i
依家我地都坦白咁相處...g`)\o0U/i;H H
所以知己者... D1GL t%vFI
一個就夠嫁la... 講得岩..真係唔使多...1,2個ok
做fd做得唔開心咪唔好同佢做lo~
頁:
[1]