娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2006-1-12 09:13 PM

荃灣被騙大家小心!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

CHECSS 發表於 2006-1-12 09:20 PM

[quote]Originally posted by [i]yanmatthew2006[/i] at 2006/1/12 21:13:'R6M0}No
可以話我蠢啦!好采今天損失不是大.
D5@(y-ok^;M7xv)S-~3U%v ... [/quote]
!Q:~@!YL m thank you :D

ronald711 發表於 2006-1-12 09:22 PM

thx for reminding!!b W I(g FV|6w
i live in Tsuen Wan!!!*.*

cwleung1988 發表於 2006-1-12 09:29 PM

係係....了解

151515 發表於 2006-1-12 09:30 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chanhoyingap 發表於 2006-1-12 09:52 PM

你真係好人啦
/iM W1mU:an[0a){ 我住個頭架d!wN]x%U8I
thx~~~

VIIV 發表於 2006-1-12 09:59 PM

年尾啦,,,,,,,,,,,,,,,搵$過年,,,,,,,,,,,,,,,,

阿感 發表於 2006-1-12 10:32 PM

四坡坊係咪即係千色果頭?

boneym 發表於 2006-1-12 11:08 PM

thank you:mad:

jacky114 發表於 2006-1-12 11:11 PM

o....我係住荃灣gr~0yvu cO+Q{ y U$b
小心D好

chicken 發表於 2006-1-12 11:17 PM

Thanks for telling us!

aawun 發表於 2006-1-12 11:19 PM

thanks very much!!!!
5i'f"{ [tV]3dw we all need to say "thank you" to u, will not laugh of course
#im%`hD9l FJf[q tis is serious stuff!!!

launcher 發表於 2006-1-13 12:41 AM

點會話你蠢,E8I Xu1||
要多謝你~

anttiniemi2000 發表於 2006-1-13 09:05 PM

我聽日去放蛇

155220 發表於 2006-1-13 09:06 PM

[quote]Originally posted by [i]anttiniemi2000[/i] at 2006-1-13 21:05:;_2ubfyy
我聽日去放蛇 [/quote]
6K/y;FF;p;f u-|*NJ|M b_ Z+\
be careful

wukingtung 發表於 2006-1-13 11:16 PM

d人好賤

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.