娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ez8hmc 發表於 2006-1-12 10:25 PM

好唔開心的新聞

警方荔景山道射殺野豬(E\1Glalv;At
警方晚上在荔景山道,射殺日間曾在葵涌醫院出沒的小野豬X#]/j)W&Y0|tk

r z"["t(~#bR+fh 警方晚上封閉葵涌荔景山道至瑪嘉烈醫院,及荔景山道至葵涌醫院一段道路搜捕野豬,最後成功將野豬射殺。
p6f/mB Bk8l` VwT
_NJ y!@P 警方下午接報,4隻小野豬下午在葵涌呈祥道、瑪嘉烈醫院及葵涌醫院一帶出沒,又走出高速公路,警員到葵涌醫院後山時,發現小野豬的影蹤,但未能捉到小野豬,目送野豬向山坡草叢逃走。
5vI0n!H(O
"o*j*@nk9h 好唔開心因為點解要殺小野豬它右無傷人只是怕才逃走點解一定要殺它:(

smallsnow 發表於 2006-1-12 10:53 PM

because if they run into the highway, they will cause serious car accident.

阿感 發表於 2006-1-12 11:02 PM

真係慘,d差佬連野豬都要捉埋

anttiniemi2000 發表於 2006-1-13 09:07 PM

[quote]Originally posted by [i]ez8hmc[/i] at 2006-1-12 10:25 PM:x.bE+s N
警方荔景山道射殺野豬
(B&O2aiYr!E%{0c 警方晚上在荔... [/quote]
i!g,|aCu1q8j 如果在牠們傷人後才殺就太遲了

阿感 發表於 2006-1-13 09:44 PM

[quote]Originally posted by [i]anttiniemi2000[/i] at 2006-1-13 09:07 PM:
?)V*b/eG'\a[N
k7b;s,lQ*~$Gb N 如果在牠們傷人後才殺就太遲了 [/quote]
3w i,oy\.n 1EM G$AVd$y8y
不過唔射瓜佢地就最好

良友 發表於 2006-1-13 10:15 PM

點解佢地唔用果D麻醉鎗黎射佢地?
}HFU X7X 係咪因為貴?

gogo8281 發表於 2006-1-13 10:21 PM

都幾難做r#A3X;g}$E2b(X
如果唔射一旦“牠”傷到人的確好難搞
$}[g#Xc4} D-? 但射又好似好殘忍%tT+A)O)Q;Pdz z a'w
T8{9@z R,aY
只想問點解唔用麻醉鎗﹐莫非冇此裝備﹖

gogo8281 發表於 2006-1-13 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-1-12 11:02 PM:
$pb ]C r1Uk 真係慘,d差佬連野豬都要捉埋 [/quote]4}'XW o#~D
真係任勞任怨 :P

pillgreen 發表於 2006-1-14 02:22 AM

點解唔可以好似上次發現鱷魚咁,
:V"YQw"\_K KES 幫佢地搵個容身之所,-hW]X8s']0J
真係大細超!又唔人道! e2HFV ^@
香港咁多維護動物權益既團體,J~:o+L8P(\0w!E%mm4n
都無人為佢地出句聲,T4[SF+w
天理何在?!

機密 發表於 2006-1-14 10:01 AM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2006-1-13 22:15:;t|;x+`2ji
點解佢地唔用果D麻醉鎗黎射佢地?/_8HN*fTf
係咪因為貴? [/quote]
.R F]"] pUB`G0\ 佢地唔係政府打獵隊來架! 只係有槍牌的市民,好鍾意打獵。 我都唔鍾意佢地,佢地根本唔係為保護市民去打獵,只是為食同玩去打。 仲一見豬就殺,仲成日打死d豬媽媽,d仔就瓜梗!  我多次見到野豬都會自行走開,其實佢地怕你多過你怕佢。
2Q"V7eGVB"C
m\#^W^?.X(m&l 我返工那度一個星期就打左兩三隻! 我就唔讚成打豬! 嚇人就要死? 家陣佢地見到人仲驚! 係人佔得土地太多,家陣仲惡人先告狀! 我好憎d女人成日打電話來話邊度見到野豬叫我地攪掂! 我心諗,妳咁怕好心就唔好懶high咁學人住郊區! 住郊區就梗有野生動物架啦! 你話被人嚇親,有無諗下人地見到你仲驚? 樣靚有鬼用! 無d愛心! 一個電話就要人『盍包散』!7|W,P"A^8?ZL P

@?:n"U){%G-k 參考資料:
-n:Q8z j_O%L,^ rt 小野豬被射殺享用
?8qhJ \vD&T 嘉道理專家提質疑  T6w^-uxM
UNu"]I }

3Me:l{~F+SN 【明報2006年1月14日專訊】3頭小野豬日前被人發現在葵涌醫院後山坡出沒,最後遭民間狩獵隊射殺,其中兩頭更被烹調成美味佳餚。富於照顧野豬經驗的嘉道理農場動物保育部專家批評,政府容許狩獵隊取走及「分享」獵物,令狩獵行動埋下「殺機」,專家並準備去信漁護署,質疑當時是否有更好方法趕走小野豬,不必把牠們擊斃。
0cO9P+E;pJ:S,r0}:g
3Q3d P[[n#~*vA [b]兩隻供村民享用 1隻射穿胃安葬[/b]
*@/Gc$i(Yq
p Q2E*U$eU@O 警方和漁護署前日接報,指葵涌醫院後的山坡有6頭野豬在「漫步」,其中3頭為小野豬,牠們一度闖入醫院範圍。漁護署傍晚與大埔山豬狩獵隊到場搜索,發現3頭小野豬,狩獵隊把3小豬逐一射殺。MCKU QR~

\PQ!{ P B,L [b]狩獵隊﹕有助減村民戾氣[/b]tg%hd,W-ua
sDMWz&D
狩獵隊副隊長楊佳權接受查詢時表示,狩獵隊把其中兩隻小野豬分給荃灣和沙頭角區村民「享用」,另一隻因射穿了胃部,不宜食用,已被「安葬」。他認為,野豬平日擾亂村民生活,破壞其農作物,讓村民「享用」野豬,有助減低村民的「戾氣」。
d1G [[+?a
&_"X:CA7d6Fe
h}O;t*_R2Sgx(Q_V
E&y8X){ M~g 漁護署發言人則表示,狩獵隊奉政府召喚才出動,隊員具有署方發出的許可證和槍牌,可以自行處理獵物。現時香港並沒有正式的野豬統計數字,但因狩獵隊沒有出動也有兩年,署方接獲的野豬投訴,由前年的40多宗增至去年的100多宗,最常見地點是郊野公園。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.