[quote]Originally posted by [i]ilumiho[/i] at 2006-1-13 12:01 PM:$uC,_.c,Z5k[(I
'lM&EV"y%Z9u&e
老師有沒有講過 : 每次打開電視就... [/quote]@.d&n5D5ro cHS
依家有無睇,今日講包小柏。
另外想問下你大悶鍋係台灣受唔受歡迎,我是澳門的。
[quote]Originally posted by [i]stereo[/i] at 2006-1-13 11:19 PM:
ycl4j&?J"_
依家有無睇,今日講包小柏。*q7K;}eL)J:a^
另外想問下你大悶鍋係台灣受唔受歡迎,我是澳門的。 [/quote]`
V!jW+B[Ez
;T+Fjs:}Jfs"q O
很受歡迎阿 ~ 很好笑又可以開放觀眾call in 哈哈
只要是今天新聞比較重點的人物都會出現耶 呵呵 ~~