娛樂滿紛 26FUN's Archiver

155220 發表於 2006-1-14 08:26 AM

暗瘡人士請進>>(my fd的5年抗豆歷程)上、下集(轉載)

my fd:其實我之前都講過d架喇,但之前用左家姐個用戶(a270c279)名發表,岩岩申請左自己既用戶。
)Yy(WbA\6R? 由於岩岩完成左個中史大test,企業小test,會比d時間自己休息,所以好想趁得閒同大家分享下我的抗豆經歷,同時希望我既經歷可以幫到大家。
!z+c;~'N8},r$fF
3}!YH} F u3Y(S 中2階段:中2開始生暗瘡,由初初只係2邊耳髮位,好快伸展到全面,而且係全面都又紅又腫。嘗試左人生第一次既去美容院做面,結果我只係覺得好
k/j.w m B n0Akg!^ side$$$。就係咁日日比人笑,同串咁渡過。
coyMq|/K0j;t9r1K i#P*sZ8U9U1oiX:@f0I
中3階段:中3,我d暗瘡已經冇中2時期咁恐怖,但依然係又紅又腫,而且多左d好細既既暗粒。到左下學期,我媽咪買左d好平既thailand出既珍珠膏比我搽,又好左dd,冇咁嚴重。但依然係好多同冇咁紅,腫。我開始唔食所有熱氣食物,唔食毒既食物。yE`'LU
+[w1c ~*pSTNu uX

?CM h8p8\"]G { 中4階段:中4:基本上d暗瘡好似轉左型咁,由之前2年既又紅又腫果d變左d細細粒而密密麻麻既粒粒,呢d真係好難搞。自問洗面,爽膚,mask,好多都做足,開始好灰心,覺得個天對我好唔公平。有好多次入(屈人氐)都會比d sale係咁捉住我sell產品,呢段時期係try左好多好多唔同既洗面,eg tea tree,一d好出名既(排子),一d係美容院買既產品,最後全部都效果唔大。呢段係最灰心既時期。9De6[ i(i.W;c

:lkr_4F0r 中5階段:中5:呢後日子,媽咪買左一枝藥用既暗瘡水比我,就係咁我冇左暗瘡,而且拍左拖,過左冇暗瘡既一年。
P8E+m1xI7w8F Y5w] S*PV
重讀中5階段:呢一年可能好大壓力,d暗瘡返返哂黎搵我,我睇住由一粒都冇變到有好多,但點多都唔會好似中2,3既時候,冇比人笑,但有比人話我過係未食太多熱氣食物,都有人叫我去see doctor囉.......暗瘡既類型係一粒粒好細粒又幾密,又(特)起,又枝唔到,好核突。我叫媽咪買返之前枝暗瘡水比我,點知完全冇用,可能我塊面已經有抗藥性喇z[P2Q V)@
!-w'r!r Tq?u~*^

9ox-W.z#_r5?%oD 由於之後既中6,中7係開始睇,西e,中e既,........因為好長而且又好複雜。所以會係下一個post再講
7us1o(Q$pMS
;B]%Fv1d [[i] Last edited by BOYDWAN on 2006-1-15 at 05:13 PM [/i]]

fmchelloauntie 發表於 2006-1-14 11:33 AM

幾時有下集ar....!!!!!

樂壇渣Fit人 發表於 2006-1-14 11:43 AM

呢個發表幾好

My heart will g 發表於 2006-1-14 12:32 PM

[url]www.acne.org[/url]$\(G"p [{(SXB

S6R#{$kfh+[ if u feel like reading english, great site!

樂壇渣Fit人 發表於 2006-1-14 01:16 PM

[quote]Originally posted by [i]My heart will g[/i] at 2006-1-14 12:32:
2t'qQ)eb7R [url]www.acne.org[/url]
9_+s*LT;x\`b9k{ ~
s9}"k|.L2}8^ if u feel like reading english, great site! [/quote]
a"n*Eb1G t g1OFI[/I9x[C-{
幾好

155220 發表於 2006-1-14 04:14 PM

[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2006-1-14 11:33:
dlQOoe^#v 幾時有下集ar....!!!!! [/quote]Vx$[F ^^T

| m)_P:?T tomorrow,ok?

yanmatthew2006 發表於 2006-1-14 05:21 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Kei 發表於 2006-1-15 02:32 AM

下集丫唔該

155220 發表於 2006-1-15 09:23 AM

暗瘡人士請進>>(my fd的5年抗豆歷程)下集

頭先講到中5。而加會講中6,中7~kqQFl/L/R
9Vi1K ?R
中6階段:中6既我終於忍唔住去左睇西e,好記得150蚊3日藥,日日唔食野,留返d零用$睇e生。個e生話我係中度嚴重,佢開左d消炎藥比我,同埋一枝藥膏(後來知先道係抗生素藥膏的一種),同埋一枝洗面(後來知道係過氧化笨的一種)。結果冇e好之如,仲嚴重左好多,既side $也好大傷害。
%D\c@c;ekY
'_V8ff sf%x 之後去左美容院做面,初初係有少少效果,會冇咁多,但始終唔大幫助。之後又去睇第2個西e,佢係寫明有暗瘡科睇,而且我一睇,個e生就話我一家會係2個月內好返,我當時好相佢。但佢開既藥同之前個e生冇咩分別。結果我睇左佢5個月都唔好,我好失望,所以停左唔睇佢喇!真係洗左好多$,好彩媽咪都有支助我。
e$sdw6_-c
-a @Fv us 睇西e唔得,好自然睇中e。我睇既第一個中e係普通,是但搵既,佢只係開左張藥單比我保藥飲,一日飲3次,真係好苦,好難飲,3日藥50蚊,算係平過西e啦。飲左一排之後,只係得少少效果,之後就停左效果,所以冇再睇佢(一半原因係真係太苦)。
ll:n R)h
7Oy/g2Hga uL(k 第2個中e:我唔知呢個係未中e,因為佢係一個養生e師,佢主張 調理好身體,就自然會好返。佢幫我把脈之後,指我生暗瘡既原因係太虛,而不是熱氣,飲涼荼只會令我更虛生更多暗瘡,睇左佢14日,就好返。呢個時段,我介紹左比班另一個女同學睇呢個e師。好可惜,我一個月後,又再生返,我好灰心。
#sg3w!uH_qk
*i2L l3C0|%DL 出返暗瘡之後,我去睇返呢個e師,但今次睇左幾個月都唔好,我好灰心,(我唔明點解次次好返都會返發,而且唔會可以再用同樣方法e既)。但我之前介紹個女同學已經好返,我好矛盾,唔知停唔停呢個e師好......o-[Fk:c$qOn0Z

UNFDut 就係咁到左中7階段:我發現左呢個香港討論區,有好多唔同既人發表e暗瘡既方法,而我第一個try既係lemon water,但對我好似冇用。
L&t7L o g3p *}|v}aEw4E]
之後我媽咪又同我睇中e,話係朋友介紹既,中e開一d係一d沖粉飲既藥,飲左一個月藥,完全冇效果,就係我咁我完全醉心係呢個論壇搵e暗瘡既方法。r+OsRQ&dL5D

%c&\&Q0I7Y 之後我睇到呢個論壇講過食(內調竇)好work,我又去買黎食,食左好耐都冇效,之後媽咪買左第2隻暗瘡藥比我食。(因為內調竇實在太貴喇).......但都係唔work~x f aS%d Ni \.K

HW8q'Tl 之後我風癲咁試唔同既方法........包括用綠豆少洗面同full面,用(海大)full面,聽聞可以解毒,飲盧薈汁等等.......真係好多,都有d唁記得喇!但都係冇效。
ma-C!N+w;E
3J,I'`.~8V/_Zu 之後我我睇到呢個論壇講食蛇膽排毒丸會好work,我又去買黎try,初初都冇咩見效,但慢慢真係好似少左,直到12月就好返達至9成,但就好多印,可惜既係唔會去到一粒都冇,但我已經好開心。
3HA[&D6xy
r0Z{ jw^-d ? 但而加係1月11日,我發覺我始終唔會去到一粒都冇,一定會有2,3粒係面既,而且尋日仲一次過標左5粒,我好驚又返發,所以我下一步會try見月草油丸。當然我唔希望會返發,但好難講,我真係有d驚。...........b j\#\,FKl
,o?,J*y P&_(f4~
總括我既經驗:
L5l7f$}&h6DTP7|4ewME 1:用天然既綠豆少,面粉,洗米水取代洗面膏係好d既~
W od2S\U.Z D8f`Z'r 2:有tea tree成份既mask都有幫助消紅腫
}$E0d7x(h#j^ r 3:不可以食任何熱氣食物,包括油炸品,面包,朱古力,餅乾等等......唔可飲一切凍飲,唔4:可以食涼,凍既野,eg綠豆,雪糕.......(因為我會愈悽愈虛)。
h/jsY0xnQ 5:要keepo住有良好去大便既習慣 X._/`+A __
6:經前會爆瘡,所以要食得清淡,同做消淡mask~WO5RK|w[+l
7:11點至4點必須係sleep時間,可以既話10就訓,你會發覺skin靚好多。
(N-}3fqPZ7w/H p 8:沉浴同時full mask會有好好既清潔效果Pv7a6sv[xL
9:食西藥會令人有抗藥性,所以我個人唔suggest食西藥。9u)H:N-]d#n6U oZ
10:一星期有一日食得超清淡for清腸胃#@,Rzz8c$R5M;@nJ H
11:唔好誤會一次半次既食熱氣食物會冇相干,其實係會影響好大,因為我中e同我講會令人有胃火,有排搞。
+u C8u]&p}cpb 12:轉天氣既時間,skin會好衰,勁爆瘡,呢個時候要好好保濕。
#mg)t~.P|h hw/Ody

4M2{"o9xk!y 呢d只係我個人經驗同意見,對我work,但未必對你地work,但我只想分享下我自己既經驗,希望對大家有幫助。期望所有暗瘡人士都會抗豆成功。

My heart will g 發表於 2006-1-15 12:58 PM

haha..i hv acnes too! and i reli try different things to cure it!
!t _D;B:| e!MH/uf-{4w q)Yjm(K*jXW(g
now i am suffering with d marks left by pimples0m6r$[_wqH6Wyo
g6Wb$L@|@$Q{4`
I strongly suggest u do this following, coz it helps alot!!
3Ymp]q H
dQ:^l^Y use EGG WHITE to ''full'' ur face
-Z$O0] Cj x&[B5@ the procedure is like this!c'};Y h.|/sD"A.Y

Q&M$XsN*h]e take a egg, take the WHITE only! dont use the Yolk! coz many bateria is in the yolk!V#p[(p:U$B
Then take a lemon~ the squeeze the lemon, have only some lemon juice into the egg white, then use ur hand, carefully put the egg white on ur face! 3I:Dh({+w]$zu*f w

0EX.?:_o;C Notice that the egg white is liquid, so it will fall on ur face, so prepare a tissue!$F Dg3nMm${px5l
then wait about 10-15 mintues. P.S it may feel unfortable the first few time, but its ok, its normal!dk9r Fj-B&u
then go wash ur face with clean water, suggest room temperature water so it wont irriate the skin! Do this every night be4 u go to bed!/E/_FQ ]
f8[4p(j(YRhm-Z
It require alot work, but it helps! and its kinda wasteful for a egg everyday, however it provide u beautiful skin tone!&P` v,Dh$y
'g ?*V g%UWb
Ask me any question if u need to, i understand how annoying acne is!

樑少 發表於 2006-1-15 02:26 PM

洗米水0lX_ [#@C|L[
this one is not work dont try this

yanmatthew2006 發表於 2006-1-15 07:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kaikaisa 發表於 2006-1-16 03:13 PM

好感同身受呀....
d,[8\m/V 我中一開始已經出....
.C B[@kD9Zr 到依家都仲係未見有好轉既情況.....
~h2x6b6yGYyI 仲講咩拍施....

anttiniemi2000 發表於 2006-1-17 02:53 PM

doesn't matter...when everyon don't have and you have, you are the special one!

大家樂1234 發表於 2006-1-18 11:18 PM

有隻藥膏叫皮炎平Qi[~Yn vL
幾好架
rT1J0\E h&?e 我之前都有幾粒
9j/M#h6c t p 搽左幾次就好番

極樂 發表於 2006-1-19 11:06 PM

嘩~~身同感受既一篇文章~~我都要發表下我既經歷!!(我仲係醫治當中)Da1p"O|7q
'Rx8Jk%a?
我本身去到十九歲, 皮膚都白白滑滑, 只係耐唔耐生一兩粒.
? m8t:o1D2t 去到二十歲, 開始學上網, 果陣開始每晚四五點先訓, 好早起身....@U?jQG}
每日都坐係電腦面前, 滿面面油都唔去洗.....由一粒變兩粒;兩粒變三粒......7V"p6ZFqu^?$~E
到第三粒果陣開始緊張啦 (因為從未試過嘛)a5t:juls?M2~8V\
我搽"我術油" (以前出粒粒都好work), 唔知係咪過左火, 攪到皮膚感敏......惡夢就開始啦
|3z5h1BL%N L 睇e生醫好左皮膚敏感, 但係d粒粒仲係到. 仲越黎越嚴重.....keep住咁出左粒粒一年....全面都係 !!
x~3krNC.w 後來我發現: 早上d粒粒都收左d無咁紅, 但係lunch之後d粒粒會有濃....原來我餐餐都有食牛.....,y6c7he)~ lcJ
果陣開始就戒食牛...
lxdQ)g3u6@9S 之後我表姐介紹一隻暗瘡水(澳洲版子, 好似叫doctor), 而堂哥介紹一種潤膚膏(不知名, 有句宣傳口號係: 快下斑; 勿豆留)...兩樣一齊用我既粒粒真係無再出, 用左成年之後連印都就黎無曬~~
3^.d r0F ] Q%] 果陣.....已經係22歲啦!!keep住靚靚既面一年......^6J@-v]/^V x3k

G9h}C(ww]P| G|cO.Foy XF
可惜好境不常,23歲 係"沙士"果陣因為公司迫我地要載mask, 暗瘡返發啦!
IHusk(T%A 第一時間梗係用返之前一路用開都好work既暗瘡水啦~~表姐仲特登買多兩支俾我...但係呢一次已經唔work啦!! 至於果隻好好用既護膚膏....因為用曬我都唔知係邊買, 係我堂哥托上托買架!! 我上網見過, 不過問佢係邊買又無回應, 諗住第一次唔理佢都可以慢慢好....咪無理成年由佢出囉, 不過越黎越唔掂, 仲勁過第一次, 所以唔理唔得啦~~
2Kc$[F#a8_Df7V NQ_ J haL4?^0^
之後我試過:LO4r_-@\#d
1) 睇普通科e生 (不過e皮膚好出名), 佢話6個week包好......我睇左三個week明顯好左, 不過之後工作太忙, 我唔可以keep住睇, 所以呢個療程失敗左.........隔左一排我又搵返呢個e生,我諗住要堅持六個week, 但係都係唔得,而且一停藥就翻發, 而且食左一排我覺得自己身體變弱, 無再睇啦!!
#DE2T0p&tq 2) 後來我又搵另一個普通科e生( 我細細個有傷風感冒都係搵佢)~~ 我同佢講返我以前既情況, 佢都係開抗生素俾我, 都係食左一排...佢話只可以控制, 未必可以醫好....最後我決定睇専科...
Sc"a4E;S:^7I 3) 我由05年9月開始睇.....呢個e生開既藥膏俾我, 我竟然係皮膚敏感, 試左好多種藥膏....係呢段期間我食過: 抗生素, 濾固純.....依家keep住食消炎藥. 最近我仲要佢開埋避孕藥俾我( 因為我同佢講, 我就黎乜藥都食過啦, 係呢種未試..而且我前排公司有事發生, 壓力一大即刻勁爆...所以想試埋佢, 可以控制homo) (中文唔識打, 英文唔識串, 我諗你地明掛)
cLff b!k\T6T g-F/kW:n?HF n
由睇専科開始, 我發現, 頭三個week好轉, 跟住皮膚又痕又脫皮.....又出粒粒......慢慢無粒粒......跟住又痕又脫皮, 係到循環緊!!
5hB(a,R{C'v
+j/sso,? Z#}'D3z 我依家塊面已經凹凹凸凸, 因為年紀都唔細啦~~所以好難e, 同第一次比較難e好多~~;j ~c*m0U sXz
我第一次無乜理佢, 係搽果兩樣野就好返~~
{U.}#]1?X6d}6J#]F j0FV3d%J e
依家我用過(係呢三年內,係無睇醫生既期間):
|&C0PP?de bodyshop既茶樹....唔work/V^Bx3[9? R
特麗仙暗瘡水.....我聽人講, 十個用十個都話work.......我唔work仲皮膚敏感GzW&`5Jy0p&yc
dhc暗瘡果set......唉~~又係皮膚敏感 (又話天然)E iwPV0v
oxy10.....(以前用5好得, 不過之後 5已經對我無用,所以用10).....用得多幾次又敏感... eKM'E/k sjY%I
洗米水.....第一次用都ok(唔會敏感嘛), 第二次無心機....
1SB^ pZF'Lk 珍珠末~~係得架, 又食又搽!!佢話可以控制情緒,  我係台灣買, 係香港又唔識點買, 所以停左....而且我覺得貴!
\W {h{%y1h5Kz 仲有好多....話係for敏感皮膚用既, 但係開頭用都ok囉, 用左一排皮膚又紅又腫..... YJj_]@+J
至於皮炎平....我都知佢勁, 但係我自已皮膚太敏感, 所以唔敢試
E%EzV B;SU~E 戒牛肉....仲戒緊, 雖然e生指無根據, 不過我覺得ok B3DW&@,X"rQ:{#gm{
搽"勞會"....唔覺特別有用....而専科e生話無根據喎!!K!?.KuoY

Z7s.z6W+s Da 仲有....呢個専科e生話: 醫皮膚敏感既藥會刺激暗瘡, 但係醫暗瘡既藥我又敏感...所以好麻煩!!
W-omb~c z x#j\"r lo
依家計畫緊去睇中醫,因為食太多西藥啦, 要調理下身體 (我個同事介紹).....都有諗過去美容院, 不過太貴, 睇完中醫唔掂先算!Bn:z I%k C4Y

T{GV&atlg 其實我都知開始知道點樣可以無粒粒, 不過控制唔到~~因為呢份工,我好大壓力!! 因為感情出左問題, 心情唔好....都係出粒粒既原因.;z2M uT0f*o-h9oS
Wl!U&_^ b8T*p
另外好多朋友仔有出粒粒, 我諗好多都好似我第一次咁, 因為夜訓 (我個妹都係呢個原因, 因為佢年紀細, 容易e), 只要早訓同飲多d水, 保持塊面乾淨就得, 唔好當暗瘡存在!
,?+k5n7w8c
5Ym yu2g E/E\ 另一種就係壓力大, 好似我第二次咁....雖然我係早訓左, 面都乾淨....不過壓力既野好難控制, 一邊做野一邊心跳加速.....我依家用藥物控制.......!gAYM8e5F

(d-mj7LFle bZLl 講左咁多, 好次無乜實際方法俾到大家添!! 只係係到訴苦 ><&H%b#k4k$Y

;ac.qgK.btq 希望我地一齊抗豆成功啦!!

遊戲 發表於 2006-1-22 03:27 PM

oh...
/l1xC\;A o8LIZ p 我都係皮慮好差
`p:W4Y;] 好多暗瘡
Q1S&V)\ceu 我最怕就係出家食野,因為我樣樣野都唔食得^L-l.ZW8PnQ
我自己唔食一D都唔緊要,我自己真係冇所謂oY)yVv5J4_Q
但同fd一齊,唔理由要佢地次次就我唔食D樣果樣
)r P5Wv0_/[0T~"j_/o 有時都要迫住一齊食,真係好慘

pokemons 發表於 2006-1-22 06:23 PM

我都有一段時間都比暗瘡煩住 P/I*Xw|!z*^'`I2{
我系BOY 好少打理自己塊面,也懶得去買護膚品/L nU c%oT4g3@%xR s
我建議搞好日常飲食就OK了-G~AAs\BM
飲多D水,最好就飲茶,又可以去口臭,D茶葉最後仲可以用嚟膚眼去眼袋,黑眼圈
0u;vx }&og 吾好食熱氣野,少少都吾得 開頭就比較難適應,不過慢慢就好了,而且仲可以慳番吾少錢添yD i&T$aG pf
吾好食辣野,重味道嘅野,戒零食,戒饮汽水(真系好難,我自己就食雪糕多) 當然吾好店煙酒啦!多食生果當零食,有時間飲下涼茶.一個星期清下自己肠胃,多吃蔬菜Cn;M {L'[c
洗米水其實幾好,又方便,每晚都系我煮飯,啊媽又赞我,又可以洗下面几好用.
&}"L!{K2a 仲有早D瞓,充足睡眠,个个都知咖啦,问题系做吾做到!
v*O3jyN ^b2h 保持心境开朗 开心~~ 最后就系 吾好手多多去搞D暗瘡啦  当佢吾存在啦.
;@I9GF]*g? 以上系我比較懶的做法,雖然吾可以搞塊面好靚,我覺得男仔塊面又白又滑,吾系幾好.乾淨順眼就可以了.
.R3_n4qu R K)q&o t 當然有D 人  天生麗質,吃咩都無事,面又白又滑,真系好妒嫉

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.