暗瘡人士請進>>(my fd的5年抗豆歷程)上、下集(轉載)
my fd:其實我之前都講過d架喇,但之前用左家姐個用戶(a270c279)名發表,岩岩申請左自己既用戶。由於岩岩完成左個中史大test,企業小test,會比d時間自己休息,所以好想趁得閒同大家分享下我的抗豆經歷,同時希望我既經歷可以幫到大家。
中2階段:中2開始生暗瘡,由初初只係2邊耳髮位,好快伸展到全面,而且係全面都又紅又腫。嘗試左人生第一次既去美容院做面,結果我只係覺得好
side$$$。就係咁日日比人笑,同串咁渡過。
i#P*sZ8U9U1oiX:@f0I
中3階段:中3,我d暗瘡已經冇中2時期咁恐怖,但依然係又紅又腫,而且多左d好細既既暗粒。到左下學期,我媽咪買左d好平既thailand出既珍珠膏比我搽,又好左dd,冇咁嚴重。但依然係好多同冇咁紅,腫。我開始唔食所有熱氣食物,唔食毒既食物。yE `'LU
+[w1c~*pSTNu uX