對香港報紙的觀感
而家我對香港既報紙報道既野...真係冇晒信心...
娛樂版唔洗講野...!XI4}h3l-J5t'?
港聞都係...Zp3GH*v3Pz
因為近黎有2單新聞.. e pV,ElZ@W
一單係關於一個學生跳樓..
一單係大家都知..就係教師自殺~p*y](y+lg V"RG
我識人知道d野..U3b^ I!|z(w
同報紙所講既...真係好唔同...好大分別...8w#\eG'jF%p,W
我真係唔明點解d記者可以作得就作...
唔通為左交稿...充數..做d咁既野..??
我諗而家做得記者...0o|~ON9u
就算冇讀大學既journalismGV/X,N$x$z"mw6@
都讀過下書啦...
點可以咁ga...:mad:-rmQ|0z&KB#BB-|
以前其實我都知d ga la..I2t-n/iy2TCe%X}#G
因為我識人當差...
佢講我知...好多時好多cases..D.E"D3H3qM,`8w
好多野連警察都唔知...*v8^p ic+ov
但係新聞報道出黎就可以咁詳盡..真係...:H7w/@t/[ ~2y
好多時d大案d人物關係..
d記者可以用一兩日起人底...可信嗎,,??9m/H9F7[7A)b_
而我真係知道原來香港有d報紙真係咁不堪...
要搵份好既報紙..真係冇乜...@{Td{k B
明報...星島囉..冇啦!x.J6MBo?
真係失望!:(q$huCJ m7HV1W
qD9l:[aLT3V1XW
[[i] Last edited by pigcat on 2006-1-14 at 01:03 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-14 13:00:
而家我對香港既報紙報道既野...%F%Ho2QTryJ
真係... [/quote]'km\]8EI
咁不滿? 改睇"人民日報"囉........:cool: 明報,星島係好d,不過除左o係學校訂o既學生之外,冇幾多個人會睇 [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-1-14 06:46 PM:9Yd mp;q![)N^8r8k
v%s ]#g8^6M,s
咁不滿? 改睇"人民日報"囉........:cool: [/quote]-e0~}3@OX8[.b9P
唔好意思
我get唔倒你想up乜:P [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-1-14 11:38 PM:
明報,星島係好d,不過除左o係學校訂o既學生之外,冇幾多個人會睇 [/quote]
你講得岩...
真係好既野先少人睇...:( **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 大公報 幾好 [quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2006-1-14 23:48:
大公報 幾好 [/quote]E&d)vDVi;zk#| e
好?左報,偏面報紙都話好?!:o
pM6tv)Dp6Z?[-\
P.S. 睇左我覆你的問題未? (政治版);) [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-14 13:00:{-?WYVd5}2P
而家我對香港既報紙報道既野...
真係... [/quote] O(B)M e3{`O y6ZQ
係明報的確是中文報紙中算最中肯同負責任,我試過投稿(新聞同論壇),佢真的好仔細審查,有些微機會有錯漏資料都唔同你登。好負責。:)
[[i] Last edited by 機密 on 2006-1-15 at 01:18 AM [/i]] 好多份都冇詳盡分析。部份更加缺乏鑼輯分析,一味只是為某個立場說話。而且報道唔夠立體,未能多角度去睇一件事。(有時睇電視,TVB o的news都有咁既情況)%i*^'w6S7T#Azu
不過以上原因,好有可能取決讀者質素。
因為冇炒作,又何來吸引讀者去買。 [quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2006-1-15 01:27 PM:
[color=Red]因為冇炒作,又何來吸引讀者去買。[/color][/quote]
對!&I#Q[q|
M:D iK1Rh] X
咁就引申個問題出黎@-?]B(m Wm_W J
唔知係因為有咁既報紙先有咁既讀者B2j&L"_GV-ZV
定係有咁既讀者先有咁既報紙..??
5JGF1u9BUK'd-syB
~t3l ax{!o
我覺得....
!?7s_ zxB.P E`$~/T"~
讀者本身有既呢潛質.. A Dx$r0E(Bt
而據我所知係..自從某人入左傳播媒介之後...將呢個歪風帶入...:mad:
使到d讀者追捧..
:( 引我轉睇明報前老師的一句:
你地成日話方向、生果報點衰點衰,但你地成日買來睇,咁即是叫佢地繼續賣呢d新聞! [quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-1-15 04:47 PM:
引我轉睇明報前老師的一句: gK4c!B:qm
你地成日話方向、生果報點衰點衰,但你地成日買來睇,咁即是叫佢地繼續賣呢d新聞! [/quote]MjOwb!da(tS3U5J
我覺得某程度上岩&B#ozCnmzX
但呢句話未免係一支竹打晒一船人咁wor...
句前既「你地」:~/` ~"Z KG-F5Ne
唔一定=句後既「你地」 [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-16 18:49:
*q$v+i;l*Z7atV[
我覺得某程度上岩$EvkF6j UN k7{2J
但呢句話未免係一支竹打晒一船人咁wor...
句前既「你地」;tCc!WT'R_)z
唔一定=句後既「你地」 [/quote]
都可以咁講,但他所說的句前既「你地」,當然是要指那些=句後既「你地」喇。唔係邊有得講呢?:D [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-15 04:40 PM:
對!
咁就引申個問題出黎DW%Ay2Y8FRFBy
1j"_W)I,n5?kDb.|
唔... [/quote]j8?0F3F'V)lo
如果讀者質素好既話,點解o的炒作既報紙又會咁好賣? [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-1-14 11:38 PM:
明報,星島係好d,不過除左o係學校訂o既學生之外,冇幾多個人會睇 [/quote]
GA+w7HSI
個人意見,5FLZ2{5K6k
明報 同 星島 都唔得咯,l$\7JNZ(T^'N7^.U
唔記得左傳媒要做監察角色,
明報叫做唔敢做得咁過份,叫做小罵大幫忙咁。v;f KNH t
星島 就真係 見証住 成份報紙 由人變鬼,不知就裡還以為
星島投左標做外判政府新聞處添。
只要搵番舊報紙,F8h k!CB:R
看看 星島點寫之前 大陸官方默認的大陸反日示威搗亂,再睇睇星島點「做」wTO「暴民」,就知道咩叫有立場,識時務了。
(^`4k3gjI7}e(\s
總之家下除左「生果」靠鬧政府搵錢,其他中文報都收編了,大問題好多時連寫都唔敢寫。&O@7O#` W3P\/ltK
8y%CP9y2~I"I#Za
我已經索性唔買,要睇就拎「AM730」。 [quote]Originally posted by [i]Juninho[/i] at 2006-1-17 17:40:
RY3J-@urw
(^:`e9de(]
個人意見,
明報 同 星島 都唔... [/quote]#d1`n(T\(B
明報 同 星島 真係叫做好架啦! 你試問全世界有邊個傳媒無立場? 連CNN、BBC都有架啦。 因為都係人寫架嘛。 如果人無立場咪即是無主見? 你睇原之後用番自己睇野方法去分析咪得囉,再唔係就好似我以前讀U時咁,每日睇幾份,自然就多角度啦。:D [quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-1-17 05:49 PM:
明報 同 星島 真係叫做好架啦! 你... [/quote]
好可惜,我係老鬼,
有睇過以前的,無辦法唔同以前 的 明報、星島比較嘛。
明報周刊 Book B 就真係好同意 做得好,支持我仲不時男人老狗買明周。 i VJ si!SN n5\*|O X
反而,am730有 施永青的C觀點專欄睇,
覺得呢位有錢佬 講野比較有Point。 [quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2006-1-16 11:58 PM:0{@7c/H.cfy!md}
lE [K-y6a9R'_
如果讀者質素好既話,點解o的炒作既報紙又會咁好賣? [/quote]
你唔比有左呢d報紙先
之後整到d讀者中意睇ga 咩,,..? [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-17 06:37 PM:
你唔比有左呢d報紙先(Hv t{;m&o,o Z
之後整到d讀者中意睇ga 咩,,..? [/quote]
牛唔飲水禁唔低牛頭yP*k&t4LLa
唔係攤水禁低個牛頭
頁:
[1]
2