娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2006-1-14 01:00 PM

對香港報紙的觀感

而家我對香港既報紙報道既野...
TRX0V ^0Cp 真係冇晒信心...
+j3Y T*C'}8x ?^@ 娛樂版唔洗講野...!XI4}h3l-J5t'?

:`h(yo[n 港聞都係...Zp3GH*v3Pz

Ivj/V"YD"uy j2S 因為近黎有2單新聞.. e pV,ElZ@W
一單係關於一個學生跳樓..
Dx|N}f~#b 一單係大家都知..就係教師自殺~p*y](y+lg V"RG
我識人知道d野..U3b^ I!|z(w
同報紙所講既...真係好唔同...好大分別...8w#\eG'jF%p,W
我真係唔明點解d記者可以作得就作...
J4fm(lA*P'r1KN 唔通為左交稿...充數..做d咁既野..??
LD[sI)RRg7k 我諗而家做得記者...0o|~ON9u
就算冇讀大學既journalismGV/X,N$x$z"mw6@
都讀過下書啦...
@e awQ}2o.u3L.^ 點可以咁ga...:mad:-rmQ|0z&KB#BB-|

5Xz6h8yH UvO6X 以前其實我都知d ga la..I2t-n/iy2TCe%X}#G
因為我識人當差...
#\M _?RxGi 佢講我知...好多時好多cases..D.E"D3H3qM,`8w
好多野連警察都唔知...*v8^p ic+ov
但係新聞報道出黎就可以咁詳盡..真係...:H7w/@t/[ ~2y

!_Ao-nD 好多時d大案d人物關係..
5y m~V9~*~/I'v d記者可以用一兩日起人底...可信嗎,,??9m/H9F7[7A)b_

v{V3rj qy+tJ V7A 而我真係知道原來香港有d報紙真係咁不堪...
6l%S WlN9L9Q
)j4bKg [5`
_^&bK#dC Y4d 要搵份好既報紙..真係冇乜...@{Td{k B
明報...星島囉..冇啦!x.J6MB o?
真係失望!:(q$huCJm7HV1W
qD9l:[aLT3V1XW
[[i] Last edited by pigcat on 2006-1-14 at 01:03 PM [/i]]

打狗棒 發表於 2006-1-14 06:46 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-14 13:00:
7NNVs[%W 而家我對香港既報紙報道既野...%F%Ho2QTryJ
真係... [/quote]'km \]8EI
咁不滿? 改睇"人民日報"囉........:cool:

阿感 發表於 2006-1-14 11:38 PM

明報,星島係好d,不過除左o係學校訂o既學生之外,冇幾多個人會睇

pigcat 發表於 2006-1-14 11:41 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-1-14 06:46 PM:9Yd mp;q![)N^8r8k
v%s ]#g8^6M,s
咁不滿? 改睇"人民日報"囉........:cool: [/quote]-e0~}3@ OX8[.b9P
唔好意思
t!M:o5Xr!D;o 我get唔倒你想up乜:P

pigcat 發表於 2006-1-14 11:42 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-1-14 11:38 PM:
M$I4o%F#XXKU 明報,星島係好d,不過除左o係學校訂o既學生之外,冇幾多個人會睇 [/quote]
/`)~3STk4Z 你講得岩...
F oM7RG5gD 真係好既野先少人睇...:(

151515 發表於 2006-1-14 11:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

替天行動 發表於 2006-1-14 11:48 PM

大公報 幾好

機密 發表於 2006-1-15 12:55 AM

[quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2006-1-14 23:48:
:b lR ie/_l? 大公報 幾好 [/quote]E&d)vDVi;zk#|e
好?左報,偏面報紙都話好?!:o
0O F {ht8jm^ pM6tv)Dp6Z?[-\
P.S. 睇左我覆你的問題未? (政治版);)

機密 發表於 2006-1-15 01:03 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-14 13:00:{-? WY Vd5}2P
而家我對香港既報紙報道既野...
d"?gM4~,~-yc 真係... [/quote] O(B)M e3{`O y6ZQ
係明報的確是中文報紙中算最中肯同負責任,我試過投稿(新聞同論壇),佢真的好仔細審查,有些微機會有錯漏資料都唔同你登。好負責。:)
#uDqI!Tt4e{
0n[IU8Y ?0{0c [[i] Last edited by 機密 on 2006-1-15 at 01:18 AM [/i]]

Dr.anger 發表於 2006-1-15 01:27 PM

好多份都冇詳盡分析。部份更加缺乏鑼輯分析,一味只是為某個立場說話。而且報道唔夠立體,未能多角度去睇一件事。(有時睇電視,TVB o的news都有咁既情況)%i*^'w6S7T#Azu
不過以上原因,好有可能取決讀者質素。
%C}{D1l/O"iSX+A@ 因為冇炒作,又何來吸引讀者去買。

pigcat 發表於 2006-1-15 04:40 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2006-1-15 01:27 PM:
w%J|Oe!kG;_.f"EF U [color=Red]因為冇炒作,又何來吸引讀者去買。[/color][/quote]
/m XY^8G:pW 對!&I#Q [q|
M:D iK1Rh] X
咁就引申個問題出黎@-?]B(m Wm_W J

!T)AVO$i4U 唔知係因為有咁既報紙先有咁既讀者B2j&L"_ GV-ZV
定係有咁既讀者先有咁既報紙..??
N3psg-Yy z cp7} Q
Hp+t'M%}0` 5JGF1u9BU K'd-syB
~ t3l a x {!o
我覺得....
)n0f;]1iT !?7s_ zx B.P E`$~/T"~
讀者本身有既呢潛質.. A Dx$r0E(Bt
而據我所知係..自從某人入左傳播媒介之後...將呢個歪風帶入...:mad:
oJ]8cRIC 使到d讀者追捧..
*sU7~2SDF;{(L :(

機密 發表於 2006-1-15 04:47 PM

引我轉睇明報前老師的一句:
x#A#qVa l-Ta
KU`)lsSo 你地成日話方向、生果報點衰點衰,但你地成日買來睇,咁即是叫佢地繼續賣呢d新聞!

pigcat 發表於 2006-1-16 06:49 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-1-15 04:47 PM:
EWm*E;Q(a+Z 引我轉睇明報前老師的一句: gK4c!B:qm

,|R ]R.e-~ 你地成日話方向、生果報點衰點衰,但你地成日買來睇,咁即是叫佢地繼續賣呢d新聞! [/quote]MjOwb!da(tS3U5J
我覺得某程度上岩&B#ozCn mzX
但呢句話未免係一支竹打晒一船人咁wor...
Co6Aw{v
{ c'Yr%D b 句前既「你地」:~/` ~"Z KG-F5Ne
唔一定=句後既「你地」

機密 發表於 2006-1-16 09:13 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-16 18:49:
D \A'b(};Vv *q$v+i;l*Z7atV[
我覺得某程度上岩$EvkF6j UN k7{2J
但呢句話未免係一支竹打晒一船人咁wor...
t:^'y@Szt*{Sm9G
5@$o3rW {i/F.X;x4v:A@ 句前既「你地」;tCc!WT'R_)z
唔一定=句後既「你地」 [/quote]
{ptqGlU gJ 都可以咁講,但他所說的句前既「你地」,當然是要指那些=句後既「你地」喇。唔係邊有得講呢?:D

Dr.anger 發表於 2006-1-16 11:58 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-15 04:40 PM:
+mC `*aI
5_ DO!V4~v%~ x!]-j 對!
)fY2o"q%O,r
;t2B K'{m2L$h d 咁就引申個問題出黎DW%Ay2Y8FRFBy
1j"_W)I,n5?kDb.|
唔... [/quote]j8?0F3F'V)lo
如果讀者質素好既話,點解o的炒作既報紙又會咁好賣?

Juninho 發表於 2006-1-17 05:40 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-1-14 11:38 PM:
'Zv6mimR+pFh 明報,星島係好d,不過除左o係學校訂o既學生之外,冇幾多個人會睇 [/quote]
3F*F J!C`8b%K q/Rw GA+w7H SI

8r&K#G1r g,H*~ 個人意見,5FLZ2{5K6k
明報 同 星島 都唔得咯,l$\7JN Z(T^'N7^.U
唔記得左傳媒要做監察角色,
L4^"q,VW%ghS 明報叫做唔敢做得咁過份,叫做小罵大幫忙咁。v;f KNH t
星島 就真係 見証住 成份報紙 由人變鬼,不知就裡還以為
)q:F"]+b$eg 星島投左標做外判政府新聞處添。
:n%WZ Wc-Y$fm p 只要搵番舊報紙,F8h k!CB:R
看看 星島點寫之前 大陸官方默認的大陸反日示威搗亂,再睇睇星島點「做」wTO「暴民」,就知道咩叫有立場,識時務了。
&Ph/A W q3u~U (^`4k3gjI7}e(\s
總之家下除左「生果」靠鬧政府搵錢,其他中文報都收編了,大問題好多時連寫都唔敢寫。&O@7O#` W3P\/ltK
8y%C P9y2~I"I#Za
我已經索性唔買,要睇就拎「AM730」。

機密 發表於 2006-1-17 05:49 PM

[quote]Originally posted by [i]Juninho[/i] at 2006-1-17 17:40:
@$Xg%|1ni RY3J-@urw
(^:`e9de(]

^ j^p0IR5Er&f1D 個人意見,
Jg6C/up0Qa_~ 明報 同 星島 都唔... [/quote]#d1`n(T\(B
明報 同 星島 真係叫做好架啦! 你試問全世界有邊個傳媒無立場? 連CNN、BBC都有架啦。 因為都係人寫架嘛。 如果人無立場咪即是無主見? 你睇原之後用番自己睇野方法去分析咪得囉,再唔係就好似我以前讀U時咁,每日睇幾份,自然就多角度啦。:D

Juninho 發表於 2006-1-17 06:02 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-1-17 05:49 PM:
9UV:\*\Z1M.R,M3~ j
!P ?^ QJ 明報 同 星島 真係叫做好架啦! 你... [/quote]
+jwE8Mhe.|
0v3O:U;z6j!?ey 好可惜,我係老鬼,
Y@"O q-f:W0h8T 有睇過以前的,無辦法唔同以前 的 明報、星島比較嘛。
F,h#pl1p\l 明報周刊 Book B 就真係好同意 做得好,支持我仲不時男人老狗買明周。 iVJ si!SNn5\*| O X
反而,am730有 施永青的C觀點專欄睇,
9E+OL_ b"}t 覺得呢位有錢佬 講野比較有Point。

pigcat 發表於 2006-1-17 06:37 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2006-1-16 11:58 PM:0{@7c/H.cfy!md}
lE [K-y6a9R'_
如果讀者質素好既話,點解o的炒作既報紙又會咁好賣? [/quote]
`[Phb$O&CX 你唔比有左呢d報紙先
D ]#^:]S 之後整到d讀者中意睇ga 咩,,..?

karenmoe 發表於 2006-1-17 08:02 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-17 06:37 PM:
qJ[8L8~1j9G
)f:ZVAY8]3c 你唔比有左呢d報紙先(Hv t{;m&o,oZ
之後整到d讀者中意睇ga 咩,,..? [/quote]
V l4Y;\&jn+@"B1v 牛唔飲水禁唔低牛頭yP*k&t4LLa
唔係攤水禁低個牛頭

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.