娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2006-1-14 01:00 PM

對香港報紙的觀感

而家我對香港既報紙報道既野...
;[!]^~} o8Z.z+Uo 真係冇晒信心...MQ;V7DT;IS
娛樂版唔洗講野...
@byn"I&~*F0g ]CjU9C9d y9I0\Nw!K
港聞都係...p Z/c4|,H5l7o

;dC9mg$G^e _l 因為近黎有2單新聞..6ZTUeT'@
一單係關於一個學生跳樓..[~&R-`;Lm+l
一單係大家都知..就係教師自殺-A/@ g-Y3NMj n(v|B
我識人知道d野..
Rq[ rq j!xM UQMT 同報紙所講既...真係好唔同...好大分別...
1x%F;A%S4wr 我真係唔明點解d記者可以作得就作...
A(N _R7En 唔通為左交稿...充數..做d咁既野..??4_i-s-[M5F7Z
我諗而家做得記者...
B!V`W:\OH x,\ j 就算冇讀大學既journalism
L |b~[8`p.o\f 都讀過下書啦...Y8M%}~5M,[
點可以咁ga...:mad:
E[@3a-^&Ukm/[
(~X.Z,cp[ 以前其實我都知d ga la.."h?0R9j$~X!L
因為我識人當差...
$`&Tx*C/q kKms 佢講我知...好多時好多cases..
X*g\ Ubgo3E 好多野連警察都唔知...
"O:wFa6M}9aq5q%qr 但係新聞報道出黎就可以咁詳盡..真係...%}OH%T0?"LwR$oU
8G_6F}_
好多時d大案d人物關係..
7sP(le9n `%q d記者可以用一兩日起人底...可信嗎,,??
ElXb UZ S3u
%\S2VR+HQX 而我真係知道原來香港有d報紙真係咁不堪...
(R[ ~ j@~_O
j Lhw]$ww)g+~i
!},~Mjby Xa 要搵份好既報紙..真係冇乜...
/I pI;~Jn)E a+J 明報...星島囉..冇啦!&K$}sJG6m0w
真係失望!:(J.X0IllbO
xF;c3t$|6L} jS
[[i] Last edited by pigcat on 2006-1-14 at 01:03 PM [/i]]

打狗棒 發表於 2006-1-14 06:46 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-14 13:00:
'x-fi}W5?;E1_-] 而家我對香港既報紙報道既野...s)?0h"~2M
真係... [/quote]FjBd8\2uK:_j)i n#k.j
咁不滿? 改睇"人民日報"囉........:cool:

阿感 發表於 2006-1-14 11:38 PM

明報,星島係好d,不過除左o係學校訂o既學生之外,冇幾多個人會睇

pigcat 發表於 2006-1-14 11:41 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-1-14 06:46 PM:+Ju3kB1_iL/N

a!zZh vw1m!\j 咁不滿? 改睇"人民日報"囉........:cool: [/quote]zL/Sea vW8o#Y,[
唔好意思8`fD1Bi*}"v%`,r\*S
我get唔倒你想up乜:P

pigcat 發表於 2006-1-14 11:42 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-1-14 11:38 PM:
\wXt Hv*X 明報,星島係好d,不過除左o係學校訂o既學生之外,冇幾多個人會睇 [/quote]6Q3@9Y5`W
你講得岩...
Lq-P3|"yA 真係好既野先少人睇...:(

151515 發表於 2006-1-14 11:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

替天行動 發表於 2006-1-14 11:48 PM

大公報 幾好

機密 發表於 2006-1-15 12:55 AM

[quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2006-1-14 23:48: o{&_ r#T.l%G U'a
大公報 幾好 [/quote]
'g BQ%{ gDP*x:p \ 好?左報,偏面報紙都話好?!:o
XEfm1|z
/uZ`6B|y|]%n%BF P.S. 睇左我覆你的問題未? (政治版);)

機密 發表於 2006-1-15 01:03 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-14 13:00:
L dQ#W0aqi 而家我對香港既報紙報道既野...@5N/mbq!ui
真係... [/quote]
@f~ ^jC {7v 係明報的確是中文報紙中算最中肯同負責任,我試過投稿(新聞同論壇),佢真的好仔細審查,有些微機會有錯漏資料都唔同你登。好負責。:)~-sp5N)]+n T|
y7J2R S FV%k0G(W
[[i] Last edited by 機密 on 2006-1-15 at 01:18 AM [/i]]

Dr.anger 發表於 2006-1-15 01:27 PM

好多份都冇詳盡分析。部份更加缺乏鑼輯分析,一味只是為某個立場說話。而且報道唔夠立體,未能多角度去睇一件事。(有時睇電視,TVB o的news都有咁既情況)d}5G _.to"iO E"[
不過以上原因,好有可能取決讀者質素。
'L\gHD 因為冇炒作,又何來吸引讀者去買。

pigcat 發表於 2006-1-15 04:40 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2006-1-15 01:27 PM:
4vH.Z(nU }r%ew [color=Red]因為冇炒作,又何來吸引讀者去買。[/color][/quote]
LitJ]O5{y 對!2M R3Z)B/i9hv!Xm
;p,CgG`'m
咁就引申個問題出黎
)z$x9i3s"vKt 'qP*s&i jb~
唔知係因為有咁既報紙先有咁既讀者
c~5J+N y 定係有咁既讀者先有咁既報紙..??&yf `([g

+?OU J3K
/H5T/y+y7`Z2{"{M *qX6}F!N?%a
我覺得....ON$t%p;FK
Q(t/~BHo Uhm
讀者本身有既呢潛質..
p/E(`X ] _:K^ 而據我所知係..自從某人入左傳播媒介之後...將呢個歪風帶入...:mad:OOa]0T2q0D
使到d讀者追捧..V5Q4U1C$_"l
:(

機密 發表於 2006-1-15 04:47 PM

引我轉睇明報前老師的一句:IMT2H7i8M

5`8f2KP |OTjT 你地成日話方向、生果報點衰點衰,但你地成日買來睇,咁即是叫佢地繼續賣呢d新聞!

pigcat 發表於 2006-1-16 06:49 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-1-15 04:47 PM:5H_ xSS)kz
引我轉睇明報前老師的一句:
E~s3cD-]+mY :t R6c2~*s?Nq
你地成日話方向、生果報點衰點衰,但你地成日買來睇,咁即是叫佢地繼續賣呢d新聞! [/quote]!p_p+y NG2drR?
我覺得某程度上岩#cY fNo&p;AS
但呢句話未免係一支竹打晒一船人咁wor...
u y8n,Z Li7e{kqB
~a;\zPu'] 句前既「你地」E.fT^6c'kUW*o
唔一定=句後既「你地」

機密 發表於 2006-1-16 09:13 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-16 18:49:eQ#k1C4h)_h~ Hh

+U^D;y3w#T{/Vsa 我覺得某程度上岩
mhs4]"{[PC 但呢句話未免係一支竹打晒一船人咁wor... Fak?T*V'P

"@/R8Tr)sj 句前既「你地」.{ Dc)YHmP\j
唔一定=句後既「你地」 [/quote]x4ipo3[%p
都可以咁講,但他所說的句前既「你地」,當然是要指那些=句後既「你地」喇。唔係邊有得講呢?:D

Dr.anger 發表於 2006-1-16 11:58 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-15 04:40 PM: \{ c m*D

Hib&jGD%Ff6Mur K/H 對!U'X4e1d.N(GM-r
V0dV4q|5@(o/pF
咁就引申個問題出黎
/t8P `1}{Cyu ,A/zE Mo k#SEIX
唔... [/quote]ON!R!R7F:u7U,s5m
如果讀者質素好既話,點解o的炒作既報紙又會咁好賣?

Juninho 發表於 2006-1-17 05:40 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-1-14 11:38 PM:%kREkE \GS+{S-_
明報,星島係好d,不過除左o係學校訂o既學生之外,冇幾多個人會睇 [/quote](e2yr0Z3\qj,l!J H

'@!Mxze&O )pd:u3`'](],m
個人意見,F^'j'i/T _mU0pO9kt
明報 同 星島 都唔得咯,+A3@8]D E"e1Lpd"X
唔記得左傳媒要做監察角色,
b&f(B YM&U"}i 明報叫做唔敢做得咁過份,叫做小罵大幫忙咁。
r,j4dX tgz.A0b M 星島 就真係 見証住 成份報紙 由人變鬼,不知就裡還以為
0m]3O#ifM 星島投左標做外判政府新聞處添。
N2g Mez,Fk 只要搵番舊報紙, q-X7p:C(pG~(|d/Z
看看 星島點寫之前 大陸官方默認的大陸反日示威搗亂,再睇睇星島點「做」wTO「暴民」,就知道咩叫有立場,識時務了。#fc.d0lm N

n ` `5N I!w h0{-d-X8}R 總之家下除左「生果」靠鬧政府搵錢,其他中文報都收編了,大問題好多時連寫都唔敢寫。
H+AL|"{ VrJv+x uo
我已經索性唔買,要睇就拎「AM730」。

機密 發表於 2006-1-17 05:49 PM

[quote]Originally posted by [i]Juninho[/i] at 2006-1-17 17:40:
Al$I2[5o-^^@a{/G
5U*Gn]"Z
1m dz!ZcI i)G7U%l%Zf X
個人意見,~5I;k;h!N
明報 同 星島 都唔... [/quote]2k h6Q$[#F/u6\F J
明報 同 星島 真係叫做好架啦! 你試問全世界有邊個傳媒無立場? 連CNN、BBC都有架啦。 因為都係人寫架嘛。 如果人無立場咪即是無主見? 你睇原之後用番自己睇野方法去分析咪得囉,再唔係就好似我以前讀U時咁,每日睇幾份,自然就多角度啦。:D

Juninho 發表於 2006-1-17 06:02 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-1-17 05:49 PM:ng IH!f#K*D
Z#DWv2J\"UE}E
明報 同 星島 真係叫做好架啦! 你... [/quote]
!i%g9fY'P(LU6wT G h"M;j l4LKT
好可惜,我係老鬼,Fk KQ"xc$O [/^ t
有睇過以前的,無辦法唔同以前 的 明報、星島比較嘛。
.S(t-dH'Ks 明報周刊 Book B 就真係好同意 做得好,支持我仲不時男人老狗買明周。T8~LN`|VJ.@Q
反而,am730有 施永青的C觀點專欄睇,X.f7Z;U[Z
覺得呢位有錢佬 講野比較有Point。

pigcat 發表於 2006-1-17 06:37 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2006-1-16 11:58 PM:
p7K:NxaR+T1z,V -Q8E+zG|2uO5F
如果讀者質素好既話,點解o的炒作既報紙又會咁好賣? [/quote]d3k$g"wD
你唔比有左呢d報紙先
`$E%W.gF_ 之後整到d讀者中意睇ga 咩,,..?

karenmoe 發表於 2006-1-17 08:02 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-17 06:37 PM:5ye(}+s}bW2R{&i

x \ gz2Np 你唔比有左呢d報紙先
?9]&sE2_!pt 之後整到d讀者中意睇ga 咩,,..? [/quote]9U$];?%fa8J0q
牛唔飲水禁唔低牛頭
6H/u s C&q/S 唔係攤水禁低個牛頭

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.