對香港報紙的觀感
而家我對香港既報紙報道既野...真係冇晒信心...M Q;V7DT;IS
娛樂版唔洗講野...
]CjU9C9dy9I0\Nw!K
港聞都係...p Z/c4|,H5l7o
因為近黎有2單新聞..6ZTUeT'@
一單係關於一個學生跳樓..[~&R-`;Lm+l
一單係大家都知..就係教師自殺-A/@ g-Y3NMj n(v|B
我識人知道d野..
同報紙所講既...真係好唔同...好大分別...
我真係唔明點解d記者可以作得就作...
唔通為左交稿...充數..做d咁既野..??4_i-s-[M5F7Z
我諗而家做得記者...
就算冇讀大學既journalism
都讀過下書啦...Y8M%}~5M,[
點可以咁ga...:mad:
以前其實我都知d ga la.."h?0R9j$~X!L
因為我識人當差...
佢講我知...好多時好多cases..
好多野連警察都唔知...
但係新聞報道出黎就可以咁詳盡..真係...%}OH%T0?"LwR$oU
8G_6F}_
好多時d大案d人物關係..
d記者可以用一兩日起人底...可信嗎,,??
而我真係知道原來香港有d報紙真係咁不堪...
要搵份好既報紙..真係冇乜...
明報...星島囉..冇啦!&K$} sJG6m0w
真係失望!:(J.X0IllbO
xF;c3t$|6L} jS
[[i] Last edited by pigcat on 2006-1-14 at 01:03 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-14 13:00:
而家我對香港既報紙報道既野...s)?0h"~2M
真係... [/quote]FjBd8\2uK:_j)i n#k.j
咁不滿? 改睇"人民日報"囉........:cool: 明報,星島係好d,不過除左o係學校訂o既學生之外,冇幾多個人會睇 [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-1-14 06:46 PM:+Ju3kB1_iL/N
咁不滿? 改睇"人民日報"囉........:cool: [/quote]zL/Sea vW8o#Y,[
唔好意思8`fD1Bi*}"v%`,r\*S
我get唔倒你想up乜:P [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-1-14 11:38 PM:
明報,星島係好d,不過除左o係學校訂o既學生之外,冇幾多個人會睇 [/quote]6Q3@9Y5`W
你講得岩...
真係好既野先少人睇...:( **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 大公報 幾好 [quote]Originally posted by [i]替天行動[/i] at 2006-1-14 23:48: o {&_r#T.l%GU'a
大公報 幾好 [/quote]
好?左報,偏面報紙都話好?!:o
P.S. 睇左我覆你的問題未? (政治版);) [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-1-14 13:00:
而家我對香港既報紙報道既野...@5N/mbq!ui
真係... [/quote]
係明報的確是中文報紙中算最中肯同負責任,我試過投稿(新聞同論壇),佢真的好仔細審查,有些微機會有錯漏資料都唔同你登。好負責。:)~-sp5N)]+n T|
y7J2R S FV%k0G(W
[[i] Last edited by 機密 on 2006-1-15 at 01:18 AM [/i]] 好多份都冇詳盡分析。部份更加缺乏鑼輯分析,一味只是為某個立場說話。而且報道唔夠立體,未能多角度去睇一件事。(有時睇電視,TVB o的news都有咁既情況)d}5G_.to"iO E"[
不過以上原因,好有可能取決讀者質素。
因為冇炒作,又何來吸引讀者去買。 [quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2006-1-15 01:27 PM:
[color=Red]因為冇炒作,又何來吸引讀者去買。[/color][/quote]
對!2M R3Z)B/i9hv!Xm
;p,CgG`'m
咁就引申個問題出黎
'q P*s&i jb~
唔知係因為有咁既報紙先有咁既讀者