娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2006-1-16 10:52 PM

我想問............

我想問:
:WIb&BU I
8n Na[`X   好似27呢個數,就係3嘅3次
4J6k~ lo}Xx JI/E7f9i? |A Okg
咁我想問點樣按計數機先可以搵到原來3嘅3次就係27呢?
\@&u$PPy (C$u"{9n-AX2{/]D
個3嘅3次係點樣用計數機搵架呢??i [ Q+iV$Z,D:|"Rf
h+^(s~dC7\$J9v
我個部計數機係Casio fx-3650P

Azuma 發表於 2006-1-16 11:20 PM

有個X power y X^y b5kh N*n3Kp2X}f
如果係3gei3次
({L.x7VYd 姐係3
,}+QKz\;a'A9{ 按x^y 呢個function o%Sc0g ?D:fx,Q
再按3就得

chrislovegill 發表於 2006-1-16 11:20 PM

如果o個個數完全冇頭緒就用短除好過,唔會好慢 FX N@_?r S5@;}
k*~&R&|S)[ uJ f
有d頭緒就用計算機:1)入目標大數
L/f:uW)`%UbNm                            2)按 x1/y(3600就係shift y次方)
1Pg9[ubYra                            3)開幾多次方就按邊個細數(可能要撞)
6qhae7X
H7s8E'G hxA e.g:1)1024S uN;a*s%wQo W;|&Kx
     2) x1/y
Ad+Z9d+i ]JA6v0c      3)3, 答案出10.0793684,試過第二個4w/If?Cr
     4)4, 答案出5.656854249
8xeF,[C$R      5)5, 答案出4, 岩左:MA"W)k^E.Fkd3`-@
+r7OU MG7S3Cle
雖然要撞,好過唔識,所以最準都係用短除~

neitly 發表於 2006-1-16 11:35 PM

唔該哂你地~!!我識喇~~
1c {H!n!}mA{(e7B
Ps } {!pJx&l+t _D 非常感激!!!!!!!E3A._[.G7hm
gd%tHT
謝謝!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.