<<新主題 | 舊主題>>
娛樂滿紛 26FUN » 吹水版 » 大埔比華利山別墅~
返回列表 回復 發帖

大埔比華利山別墅~

請問各位有冇人知道當時恆基在推出大埔「比華利山別墅」時,還有哪個發展商同時推出樓盤對撼丫~???
我記得好似係寶馬山.....唔知係咪呢?
Originally posted by 阿賢 at 2007-10-22 12:39 PM:
" ?! }$ c" P% O  _4 a  E* a我記得好似係寶馬山.....唔知係咪呢?
( u( a  m1 G4 ~' V# n% z; E
0 P4 Y/ M+ ~9 f' p
寶馬山當時有什麼樓盤???
如果要計差唔多時間...又係賣屋仔ge....
9 `  }3 m/ F) h. l$ C' J7 m2 H/ I6 S* B! S" @( L- t& f( J
應該係新鴻基的葡萄園~
Originally posted by negator at 2007-10-22 03:07 PM:
6 e8 _% v6 Z% }( ]如果要計差唔多時間...又係賣屋仔ge....& E  s. z6 ?- P1 e) Q! r

" v) Y9 h, U8 \應該係新鴻基的葡萄園~
3 ]8 H1 A( _6 ]/ T

/ H" O/ o. ?; x  d% V唔該哂~但還有別的嗎~?
返回列表 回復 發帖
<<新主題 | 舊主題>>
娛樂滿紛 26FUN » 吹水版 » 大埔比華利山別墅~

重要聲明:26fun.com為一個討論區服務網站。本網站是以即時上載留言的方式運作,26fun.com對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。26fun.com有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。