Board logo

標題: [star] [自拍]熊黛林-浪漫婚紗Catwalk Show@紅磡都會商場 [打印本頁]

作者: Kon Lai    時間: 2007-3-10 08:41 PM     標題: [自拍]熊黛林-浪漫婚紗Catwalk Show@紅磡都會商場

十全十美浪漫婚紗Catwalk Show 3月10日
熊黛林
(太遠有d暗...)

圖片附件: IMG_3794.jpg (2007-3-10 08:41 PM, 683.9 KB) / 下載次數 396
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066720&k=33d638e35bba725b91455f8855fc82f4&t=1782619117&sid=id8yE5



圖片附件: IMG_3797.jpg (2007-3-10 08:41 PM, 563.7 KB) / 下載次數 395
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066721&k=342cddbb120927e5c9a878ead3835c4f&t=1782619117&sid=id8yE5



圖片附件: IMG_3803.jpg (2007-3-10 08:41 PM, 508.3 KB) / 下載次數 255
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066722&k=217f0bdc67cbda4499d59e3accfc4859&t=1782619117&sid=id8yE5



圖片附件: IMG_3807.jpg (2007-3-10 08:41 PM, 513.2 KB) / 下載次數 225
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066723&k=831c6d922b75b32d7264edbb6fa838d7&t=1782619117&sid=id8yE5



圖片附件: IMG_3815.jpg (2007-3-10 08:41 PM, 591.5 KB) / 下載次數 315
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066724&k=d1d416b8ce64dba0805293547f79a3d2&t=1782619117&sid=id8yE5



圖片附件: IMG_3817.jpg (2007-3-10 08:41 PM, 461.8 KB) / 下載次數 230
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066725&k=d077dbdb77b91ccecde4f045dabcf5a0&t=1782619117&sid=id8yE5


作者: Kon Lai    時間: 2007-3-10 08:42 PM

......MORE

圖片附件: IMG_3823.jpg (2007-3-10 08:42 PM, 552.2 KB) / 下載次數 332
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066726&k=c83fac762589ff54a7d766b0dc8625da&t=1782619117&sid=id8yE5



圖片附件: IMG_3828.jpg (2007-3-10 08:42 PM, 555.2 KB) / 下載次數 349
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066727&k=6aef88681731677151c71aeaeff82cec&t=1782619117&sid=id8yE5



圖片附件: IMG_3831.jpg (2007-3-10 08:42 PM, 445.7 KB) / 下載次數 231
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066728&k=1f48d4010a46b24f087063e7fcbb0227&t=1782619117&sid=id8yE5



圖片附件: IMG_3843.jpg (2007-3-10 08:42 PM, 438 KB) / 下載次數 232
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066729&k=d5e4d0bf375365fef163afb794df9c3f&t=1782619117&sid=id8yE5



圖片附件: IMG_3850.jpg (2007-3-10 08:42 PM, 458.3 KB) / 下載次數 281
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066730&k=69fd55eae59b947c619cf5948cd4224b&t=1782619117&sid=id8yE5



圖片附件: IMG_3858.jpg (2007-3-10 08:42 PM, 1.3 MB) / 下載次數 270
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066731&k=78d14f9ba25a8c579256400d9761a0b1&t=1782619117&sid=id8yE5


作者: Kon Lai    時間: 2007-3-10 08:45 PM

另外低胸女model(不知道名...but 有訪問)
[END]

圖片附件: IMG_3867.jpg (2007-3-10 08:45 PM, 477.9 KB) / 下載次數 216
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066732&k=0dc36320fd5077e52cafc87000b37c49&t=1782619117&sid=id8yE5



圖片附件: IMG_3872.jpg (2007-3-10 08:45 PM, 558.7 KB) / 下載次數 201
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066733&k=dce3bd1cfecec7cd44444291b30542b6&t=1782619117&sid=id8yE5



圖片附件: IMG_3876.jpg (2007-3-10 08:45 PM, 418.8 KB) / 下載次數 223
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066734&k=63f67fbb202ead2ce908406b09873993&t=1782619117&sid=id8yE5


作者: kinz    時間: 2007-3-10 08:56 PM

Originally posted by Kon Lai at 2007-3-10 08:45 PM:
另外低胸女model(不知道名...but 有訪問)
[END]
來自中國貴州的模特兒~周偉童
作者: Kon Lai    時間: 2007-3-10 09:00 PM

Originally posted by kinz at 2007-3-10 08:56 PM:


來自中國貴州的模特兒~周偉童
THANKS~kinz 兄
聽講 周偉童 在中國的模特兒界遠勝 熊黛林?!
作者: kinz    時間: 2007-3-10 09:05 PM

Originally posted by Kon Lai at 2007-3-10 09:00 PM:

THANKS~kinz 兄
聽講  在中國的模特兒界遠勝 熊黛林?!
(不評論)

周偉童的Blog
http://blog.sina.com.cn/zhouweitong
作者: head    時間: 2007-3-10 09:33 PM

熊黛林迫到自己對奶変晒型 正
作者: d228216    時間: 2007-3-10 09:49 PM

Originally posted by Kon Lai at 2007-3-10 09:00 PM:

THANKS~kinz 兄
聽講 周偉童 在中國的模特兒界遠勝 熊黛林?!
最尾果陣企你後面
作者: clkgtr    時間: 2007-3-10 09:53 PM

Originally posted by Kon Lai at 2007-3-10 08:41 PM:
十全十美浪漫婚紗Catwalk Show 3月10日
熊黛林
(太遠有d暗...)
我諗應該唔關遠事
應該係因為婚紗係白色, 因而測錯光引致under
作者: ngauwong    時間: 2007-3-10 09:55 PM

Originally posted by clkgtr at 2007-3-10 21:53:


我諗應該唔關遠事
應該係因為婚紗係白色, 因而測錯光引致under
加EV好唔好d
作者: Kon Lai    時間: 2007-3-10 10:14 PM

Originally posted by d228216 at 2007-3-10 09:49 PM:

最尾果陣企你後面
哦~~期待你們的大作...
(我技術&工具都麻麻..)

[ Last edited by Kon Lai on 2007-3-10 at 10:19 PM ]
作者: d228216    時間: 2007-3-10 10:24 PM

Originally posted by Kon Lai at 2007-3-10 10:14 PM:

哦~~期待你們的大作...
(我技術&工具都麻麻..)

[ Last edited by Kon Lai on 2007-3-10 at 10:19 PM ]
http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=143751
今日影得麻麻地, 試用快门先决失敗咗 , 1/160唔夠
作者: flying711    時間: 2007-3-11 02:00 AM

周偉童都幾正下喎!
作者: terryleung929    時間: 2007-3-11 04:50 AM

小問題,可以推光~
作者: butluck    時間: 2007-3-11 08:33 AM

very nice ar haha
作者: siment    時間: 2007-3-11 09:17 AM

very nice!
作者: 陳永仁    時間: 2007-3-11 01:32 PM

熊黛林大到
作者: viala    時間: 2007-3-11 01:44 PM

鍾意周偉童多D
作者: Nicky_M    時間: 2007-3-11 09:20 PM

good good thanks!
作者: kkho2828    時間: 2007-3-12 12:57 AM

熊黛林熊黛林
作者: saron002    時間: 2007-3-12 07:40 PM

i am on fire
作者: claudiuskwong    時間: 2007-3-12 10:55 PM

你企個位蝕底d , 有時真系講運氣 ....
我好彩企左面  用TAMRON 28-200mm 都夠光 F7.1+1/200+強閃+ISO400 , nikon d50先天問題 得600萬  解像不足 微粒粗 ...




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0