Board logo

標題: [model] [自拍]MK1 Samba Dancing 20070310 [打印本頁]

作者: Kon Lai    時間: 2007-3-10 09:58 PM     標題: [自拍]MK1 Samba Dancing 20070310

未曾試過影森巴舞女郎.....

圖片附件: IMG_3920.jpg (2007-3-10 09:58 PM, 786.3 KB) / 下載次數 37
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066841&k=c8899c0c36ee86ebe60c6144b66fd7cd&t=1782594189&sid=q33KI3



圖片附件: IMG_3922.jpg (2007-3-10 09:58 PM, 824.4 KB) / 下載次數 25
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066842&k=e0fe28f31fc57bdb5fe8f69abca24331&t=1782594189&sid=q33KI3



圖片附件: IMG_3951.jpg (2007-3-10 09:58 PM, 815 KB) / 下載次數 23
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066843&k=06226f739d5585fef6284770b7f7f5e4&t=1782594189&sid=q33KI3



圖片附件: IMG_4017.jpg (2007-3-10 09:58 PM, 990 KB) / 下載次數 20
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066844&k=3e92407320b4e644f2bac6de40854240&t=1782594189&sid=q33KI3



圖片附件: IMG_4061.jpg (2007-3-10 09:58 PM, 842.3 KB) / 下載次數 18
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066845&k=b3b548975f9b24978800b30791a67e6c&t=1782594189&sid=q33KI3


作者: Kon Lai    時間: 2007-3-10 10:00 PM

Another Samba Girl....
[END]

圖片附件: IMG_3997.jpg (2007-3-10 10:00 PM, 784.2 KB) / 下載次數 33
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066846&k=f4f26a2fc9fb0f21a31d3a9bf0b2fb1f&t=1782594189&sid=q33KI3



圖片附件: IMG_4003.jpg (2007-3-10 10:00 PM, 864.9 KB) / 下載次數 15
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066847&k=bf75b8970ccfe155c7af39da8a396ae4&t=1782594189&sid=q33KI3



圖片附件: IMG_4042.jpg (2007-3-10 10:00 PM, 820.2 KB) / 下載次數 27
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066848&k=ef2080dd676a6a08f23fca42b5dfc7a6&t=1782594189&sid=q33KI3



圖片附件: IMG_4097.jpg (2007-3-10 10:00 PM, 792.2 KB) / 下載次數 22
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1066849&k=bf02d09128efcedb1133800a75d506de&t=1782594189&sid=q33KI3


作者: askpeter    時間: 2007-3-11 12:15 AM

洋妞...my favour
作者: liverpool-tam    時間: 2007-3-11 01:22 AM

使唔使提早兩粒鐘去罷定個靚位呢???
如果唔係,真係連個影都影唔到.....
作者: terryleung929    時間: 2007-3-11 04:40 AM

我都有去呀~
作者: hippo722    時間: 2007-3-11 08:39 PM

森巴舞郎
very good

作者: Kon Lai    時間: 2007-3-12 08:32 PM

Originally posted by liverpool-tam at 2007-3-11 01:22 AM:
使唔使提早兩粒鐘去罷定個靚位呢???
如果唔係,真係連個影都影唔到.....
都唔使霸定個靚位~~可能MK1個場都冇set 定個台掛.....; (5:15pm開始,我5:00pm到)
作者: MONKAM    時間: 2007-3-13 03:21 PM

冇乜興趣,個樣怪怪地~
作者: *零*    時間: 2007-3-13 06:20 PM

唔多鐘意=.=
作者: delete    時間: 2007-3-16 01:54 AM

無番咁上下身才都幾難跟得靚




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0