Board logo

標題: [star] {自拍} 20070609 關心妍 @ 銅鑼灣 時代廣場 [打印本頁]

作者: 2210777    時間: 2007-6-9 09:21 PM     標題: {自拍} 20070609 關心妍 @ 銅鑼灣 時代廣場

PART 1
完 士塔皮, 即刻泥呢度

http://static.filefront.com/images/personal/2/2210777/92222/zudtlvyude.jpg

[ Last edited by 2210777 on 2007-6-9 at 09:29 PM ]

圖片附件: SPM_0163.jpg (2007-6-9 09:21 PM, 1 MB) / 下載次數 132
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118255&k=e4dcc7d908fa6bdf138747b5ab2476ec&t=1782629373&sid=KNL5L0



圖片附件: SPM_0169.jpg (2007-6-9 09:21 PM, 1 MB) / 下載次數 81
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118256&k=e2dd0bcd3b93cf594ceebc303b24bc2d&t=1782629373&sid=KNL5L0



圖片附件: SPM_0173.jpg (2007-6-9 09:21 PM, 964.6 KB) / 下載次數 207
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118257&k=58d92991df61cbad9443ee217f5c1596&t=1782629373&sid=KNL5L0



圖片附件: SPM_0182.jpg (2007-6-9 09:21 PM, 1017.7 KB) / 下載次數 146
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118258&k=64688c1d03fe039de575adfa5dd4428a&t=1782629373&sid=KNL5L0



圖片附件: SPM_0186.jpg (2007-6-9 09:21 PM, 1 MB) / 下載次數 153
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118259&k=0fc0fa44a3458a422869edce38767c82&t=1782629373&sid=KNL5L0



圖片附件: SPM_0188.jpg (2007-6-9 09:21 PM, 1.1 MB) / 下載次數 144
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118260&k=1dfa7ca0a849d7d9264617f79addea1c&t=1782629373&sid=KNL5L0


作者: 2210777    時間: 2007-6-9 09:24 PM

PART 2
http://static.filefront.com/images/personal/2/2210777/92222/eekmjdtdzl.jpg

圖片附件: SPM_0190.jpg (2007-6-9 09:24 PM, 1013.6 KB) / 下載次數 124
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118263&k=fa4b4d8a2877134f98dbd9439bca4d55&t=1782629373&sid=KNL5L0



圖片附件: SPM_0191.jpg (2007-6-9 09:24 PM, 995 KB) / 下載次數 144
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118264&k=5d19cbcf01b116454bcd891d460ed83a&t=1782629373&sid=KNL5L0



圖片附件: SPM_0192.jpg (2007-6-9 09:24 PM, 1002.5 KB) / 下載次數 136
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118265&k=d623eb779f2b075f7d35b14ce1ef9afc&t=1782629373&sid=KNL5L0



圖片附件: SPM_0194.jpg (2007-6-9 09:24 PM, 1 MB) / 下載次數 134
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118266&k=b3f0ac3ded56e3de60fa12dc6bdb2d60&t=1782629373&sid=KNL5L0



圖片附件: SPM_0199.jpg (2007-6-9 09:24 PM, 1.1 MB) / 下載次數 131
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118267&k=c3d6c06d16bb7d1ca0c6edd62092d1ce&t=1782629373&sid=KNL5L0


作者: 2210777    時間: 2007-6-9 09:27 PM

PART 3  {完}
http://static.filefront.com/images/personal/2/2210777/92222/unrdwfhxow.jpg

[ Last edited by 2210777 on 2007-6-9 at 09:29 PM ]

圖片附件: SPM_0209.jpg (2007-6-9 09:27 PM, 1 MB) / 下載次數 138
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118274&k=35aa899b4cab9ed3a2bea916ae2898d0&t=1782629373&sid=KNL5L0



圖片附件: SPM_0211.jpg (2007-6-9 09:27 PM, 1.1 MB) / 下載次數 132
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118275&k=9e40d05ad488cff3249844dbc14275e2&t=1782629373&sid=KNL5L0



圖片附件: SPM_0212.jpg (2007-6-9 09:27 PM, 1 MB) / 下載次數 136
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118276&k=b9403ba987c38a85b6eeb319fed17c41&t=1782629373&sid=KNL5L0



圖片附件: SPM_0241.jpg (2007-6-9 09:27 PM, 1 MB) / 下載次數 154
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118277&k=cdf192bb8e7ba1eaf381674dd38a6d1e&t=1782629373&sid=KNL5L0



圖片附件: SPM_0249.jpg (2007-6-9 09:27 PM, 1 MB) / 下載次數 195
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118278&k=da280ad1393bb705b323364aba7b0763&t=1782629373&sid=KNL5L0



圖片附件: SPM_0236.jpg (2007-6-9 09:27 PM, 1.1 MB) / 下載次數 198
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118282&k=6d5c208c708a5161bf9dd8bd250678ca&t=1782629373&sid=KNL5L0


作者: ngauwong    時間: 2007-6-9 09:33 PM

d相可唔可以唔壓縮咁多,有d起格
作者: 2210777    時間: 2007-6-9 09:48 PM

Originally posted by ngauwong at 2007-6-9 21:33:
d相可唔可以唔壓縮咁多,有d起格
都成 1MB 一張喎
作者: Ronno    時間: 2007-6-9 09:50 PM

Originally posted by ngauwong at 2007-6-9 21:33:
d相可唔可以唔壓縮咁多,有d起格
同埋應該整番光D,好暗下
作者: clkgtr    時間: 2007-6-9 09:53 PM

Originally posted by 2210777 at 2007-6-9 09:48 PM:

都成 1MB 一張喎
百幾 kB 咋喎

1MB = 1024 kB
作者: chrislovegill    時間: 2007-6-9 10:07 PM

不得不讚你部機勁
影到佢d毛孔一清二楚.......
佢d皮膚真係麻麻地.....又多粒粒,又油......
作者: 2210777    時間: 2007-6-9 10:32 PM

Originally posted by clkgtr at 2007-6-9 21:53:

百幾 kB 咋喎

1MB = 1024 kB

冇辦法啦, 唔通 UPLOAD 個原裝 FILE 上泥咩,
1千萬 PIXELS, 都有 4MB 啦

作者: claudiuskwong    時間: 2007-6-9 10:48 PM

Originally posted by 2210777 at 2007-6-9 10:32 PM:


冇辦法啦, 唔通 UPLOAD 個原裝 FILE 上泥咩,
1千萬 PIXELS, 都有 4MB 啦
你 可以用 Nikon Capture Editor 壓縮到 1024 x 680 (良好比例) 會好些
個人小小建議 見諒

我試用Nikon Capture Editor auto tune 會唔會好些.

小黑5真系 好正 好清   你拍的角度都很好    多謝分享

http://www.26fun.com/bbs/attachm ... %BB%A3%E5%A0%B4.jpg

圖片附件: zudtlvyude.jpg (2007-6-9 10:48 PM, 498.6 KB) / 下載次數 1791
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1118381&k=46094627dbec99f697c706a2c2fd2d2b&t=1782629373&sid=KNL5L0


作者: 2210777    時間: 2007-6-9 10:52 PM

Nikon Capture Editor  要 $ 買 ???
呢張執過吓, 點睇

http://static.filefront.com/images/personal/2/2210777/92222/uwxoofqktj.jpg

[ Last edited by 2210777 on 2007-6-9 at 11:28 PM ]
作者: d228216    時間: 2007-6-9 10:55 PM

Originally posted by 2210777 at 2007-6-9 10:52 PM:
Nikon Capture Editor  要 $ 買 ???
幾K啫
作者: 2210777    時間: 2007-6-9 11:03 PM

Originally posted by d228216 at 2007-6-9 22:55:

幾K啫
搵吓 番簡 先
作者: toy739toy    時間: 2007-6-10 12:45 AM

有沒得變走咪牌
作者: timcch    時間: 2007-6-13 02:25 AM

jade 真係好正呀~~ 好索~~~~~




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0